Agradi levert op verkeerde adres

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Saar88

Berichten: 2448
Geregistreerd: 02-11-06

Agradi levert op verkeerde adres

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-19 17:46

Van de week heb ik iets besteld bij Agradi. Het gaat om een supplement van 35 euro; niet de wereld aan geld, maar ik wil toch graag weten wat ik hier mee kan/moet..

Omdat ik ben verhuisd moest ik opnieuw mijn adres invoeren in ‘mijn agradi’. Dat heb ik gedaan, vervolgens de betaling gedaan en ik kreeg al snel een bevestiging. De volgende dag kwam er maar geen pakket, dus ik heb de track and trace erbij gepakt. Wat zie ik, pakket is allang afgeleverd, maar op mijn oude adres. Aan de andere kant van Nederland.

Ik heb direct mijn Agradi gecheckt, want ik ging er in eerste instantie vanuit dat ik iets fout had gedaan. Op de factuur staat mijn nieuwe adres als het factuuradres en mijn oude adres als bezorgadres. Maar in mijn Agradi staat mijn nieuwe adres gewoon als bezorgadres aangemerkt!

Nu heb ik contact gehad met de klantenservice. Die zeggen dat ze helaas niets kunnen doen en dat ik moet proberen om contact op te nemen met degene waarbij het pakket is afgeleverd. Ze leggen het dus bij mij neer, terwijl zij een fout hebben gemaakt!

Wat denken jullie? Laten gaan en opnieuw bestellen, en dan in de tussentijd proberen om het pakketje hierheen te krijgen, of moet ik op mijn strepen gaan staan?

Maureen95
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16231
Geregistreerd: 26-10-11
Woonplaats: Barneveld

Re: Agradi levert op verkeerde adres

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 17:55

Misschien even langs het juridisch loket gaan en daar even vragen of ze je kunnen helpen :)

Cheminee
Berichten: 1476
Geregistreerd: 22-02-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 17:55

Haha dit heb ik ook eens gehad! Dacht ook dat het aan mij lag.

Ja ik was gelukkig maar 5 km verderop gaan wonen dus ben hem gaan halen

Myfairytale
Berichten: 5386
Geregistreerd: 26-05-06

Re: Agradi levert op verkeerde adres

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 18:13

Ik zou ook contact opnemen met het juridisch loket.

En waar is nu het pakket bezorgd en waar moet het heen?
Wij gaan dit weekend een aardige tour (visite) door NL maken.

Wie weet kan een bokker het ophalen?

Duhelo

Berichten: 28553
Geregistreerd: 29-05-03

Re: Agradi levert op verkeerde adres

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 18:17

Ik zou eerst eens kijken of je contact krijgt met de nieuwe mensen op het oude adres. Indien wel kan je voorstellen aan agradi dat zij een nieuw verzendlabel naar het juiste adres opmaken en misschien willen ze het wel voor je opsturen.
Indien het niet lukt en je hebt bewijs dat jij alles goed ingevuld hebt, dan moet agradi het maar oplossen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 18:22

Typisch Agradi... Als er wat mis gaat mag je het altijd zelf oplossen :x
De makkelijkste weg is om contact op te nemen met de mensen op jouw oude adres, maar eigenlijk dient Agradi dit op te lossen. Dus ik denk dat het afhankelijk is van hoeveel energie je er in wil steken, als je geen zin hebt om er veel tijd aan te verspillen zou ik contact opnemen met de nieuwe bewoners en vragen of ze het retour willen sturen naar agradi of door willen sturen naar jou.

BigOne
Berichten: 38261
Geregistreerd: 03-08-09

Re: Agradi levert op verkeerde adres

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 18:31

Even op de facebook van agradi een melding maken?? Zijn ze meestal niet zo happig op. Maar ik zou nogmaals bellen en even een pittig gesprek voeren dat het hun duidelijk is dat zij de zaken niet op orde hebben.

Attitude

Berichten: 3092
Geregistreerd: 17-01-06
Woonplaats: voor jou een vraag voor mij een weet

Re: Agradi levert op verkeerde adres

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 18:36

Meestal is het wel zo dat als je meerdere bezorgadressen hebt je we degene moet aanvinken bij het afronden. Vermoedelijk is het daar fout gegaan ? Ik heb dat zelf ook weleens gehad bij een andere webwinkel
Wel super vervelend dat je niet wilt helpen maar ze hebben sowieso een slechte klantenservice ( die je niet eens service kan noemen )

Nielojram

Berichten: 7802
Geregistreerd: 14-02-02

Re: Agradi levert op verkeerde adres

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 18:49

De verzender is te allen tijde verantwoordelijk voor de verzending totdat de ontvanger het pakket heeft ontvangen.

Laat je niet afschepen.

Blackberry28

Berichten: 2969
Geregistreerd: 22-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 18:55

bigone schreef:
Even op de facebook van agradi een melding maken?? Zijn ze meestal niet zo happig op. Maar ik zou nogmaals bellen en even een pittig gesprek voeren dat het hun duidelijk is dat zij de zaken niet op orde hebben.



Interesseert ze vrij weinig hoor, hebben een houding van "klanten genoeg, je mag blij zijn dat je bij ons mag kopen"

Zodra er iets mis gaat met een bestelling zijn ze nergens te vinden...

TS, omdat je al vooruit betaald hebt denk ik zou je inderdaad het beste contact op kunnen nemen met de ontvanger, want verwacht niet dat Agradi hier iets mee gaat doen.

turtlelito

Berichten: 1696
Geregistreerd: 29-08-11
Woonplaats: Hoeven

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 18:56

Nielojram schreef:
De verzender is te allen tijde verantwoordelijk voor de verzending totdat de ontvanger het pakket heeft ontvangen.

Laat je niet afschepen.


Maar op de factuur staat het 'foute' adres als afleveradres, dat is denk ik hier de crux.
Lastig om nog te bewijzen waar het fout is gegaan.

Ik heb trouwens bij mijn verhuizing exact hetzelfde gehad. Kon gelukkig door een belletje nog voorkomen dat het daadwerkelijk verkeerd geleverd werd. Ook problemen met het plaatsen van de vinkjes bij het nieuwe afleveradres, terwijl ik er echt van overtuigd was dat ik het goed gedaan had.

Sussie85

Berichten: 1528
Geregistreerd: 10-01-08

Re: Agradi levert op verkeerde adres

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 19:06

Ik heb ongeveer hetzelfde gehad bij About You. Ik had in mijn account overal mijn oude adres verwijderd en het nieuwe ingevuld. Het oude adres was in mijn hele account niet meer te vinden. Daarna heb ik besteld wat ik wilde bestellen. In de bestelbevestiging stond mijn nieuwe adres vermeld, maar About You verzond het toch naar mijn oude adres. Dat zag ik plotseling verschijnen in het mailtje over dat het pakket verzonden was. Ik meteen bellen naar About You, die verwezen naar PostNL en die weer terug naar About You. Uiteindelijke conclusie About You wist niet hoe het kon want het oude adres was nergens meer terug te vinden, maar ze wilden/konden ook niets meer voor me doen. Ook PostNL kon niets. Ik had het geluk dat de pakketbezorger wist dat ik daar niet meer woonde en hij het meteen naar het PostNL-punt bracht. Kon ik het daar gaan halen. Een heel gedoe kan ik je zeggen.

Rakkie123
Berichten: 1158
Geregistreerd: 28-07-19
Woonplaats: Nabij Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 19:10

Geen idee of het er iets mee van doen heeft maar er is toch een wettelijke regeling dat je binnen 2 weken van de koop af kan zien.
Misschien kan dat hierbij ook, juridisch loket raadplegen.

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70541
Geregistreerd: 24-05-08

Re: Agradi levert op verkeerde adres

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 19:16

Ik verplaats dit topic naar transport, afspraken en overige.

shilady

Berichten: 10784
Geregistreerd: 30-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 19:22

Zo ben je mooi mee
Hopenlijk hebben de mensen die er nu wonen pakket retour gedaam

candalisa

Berichten: 3471
Geregistreerd: 02-08-10
Woonplaats: Wijchen

Re: Agradi levert op verkeerde adres

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 20:12

Aflever adres moet je altijd nog apart aanpassen bij een bestelling ook al heb je die in je account aangepast. Als je besteld vraagt die afleveren op factuur adres of ander adres als je de laatste keer op een ander adres heb gehad zal hij deze onthouden als laatst geleverde adres!

Daniquebyoux

Berichten: 1393
Geregistreerd: 21-12-13
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 20:17

Bij Agradi moet je altijd ff 'doorzeuren'. Ik had een jas die was gewoon op de ritsen afgebroken, heb ik toen contact over opgenomen. De medewerker die mij hielp reageerde ineens niet meer nadat ze in afwachting was van hun fabrikant en bleek achteraf uit dienst gesteld. Het heeft een half jaar geduurd, maar ze hebben t opgelost. Na lang zeuren en mailen tenminste.

Zou hun screenshots sturen van hoe en wat kwa factuur en bezorgadres en gewoon zeggen waar het op staat. Hun zitten hier fout.