Trailercamera - snel, makkelijk en goedkoop

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Els1984

Berichten: 457
Geregistreerd: 23-09-12

Re: Trailercamera - snel, makkelijk en goedkoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-20 19:01

Ik heb een actioncam gekocht bij de action voor €14,95. App gedownload op een oude smartfoon en daar heb ik beeld op via wifi. Er zit bevestigingsmateriaal bij, wat ik in de trailer kan bevestigen en dan kan ik de camera er ook uithalen (en eventueel als actioncam gebruiken). Nadeel is wel dat de actioncam opgeladen moet worden. Maar ik ben toch van plan om hem vooral op de wat langere ritten aan te zetten en dan een powerbank mee te nemen. Ik moet nog even testen hoelang hij het volhoudt op de accu. Maar voor mij is het een snelle, makkelijke en vooral goedkope trailercamera.

Sica
Moderator Kantine

Berichten: 5015
Geregistreerd: 03-01-05
Woonplaats: Een klein durp

Re: Trailercamera - snel, makkelijk en goedkoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-20 09:24

Welke actioncam is dat Els1984? Op de site van action kan ik er alleen een vinden zonder WiFi...

Els1984

Berichten: 457
Geregistreerd: 23-09-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-20 10:10

Afbeelding

Deze heeft wel wifi. Ik heb hem getest. Beeld blijft af en toe een paar seconden hangen. Maar dat kan ook aan mijn verouderde telefoon liggen. Voor mij maakt dat ook niet uit.

Sica
Moderator Kantine

Berichten: 5015
Geregistreerd: 03-01-05
Woonplaats: Een klein durp

Re: Trailercamera - snel, makkelijk en goedkoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-20 10:22

Thanks voor de foto, dat is idd een andere als die op de site staat. Ga eens kijken of ze die nog hebben!

Hutcherson

Berichten: 7362
Geregistreerd: 21-07-13
Woonplaats: --

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-20 17:00

Mag ik dit topic weer even actief maken?

Ik ben opzoek naar een camera met apart beeldscherm en het liefst met een functie dat ik ook tegen de paarden kan praten. Als er bv ambu oid aankomt of er ontstaat onrust dat je toch op die afstand iets kunt doen met je stem. Ik hoop dat dat effect heeft.
We kunnen hem aan de verlichting koppelen, stroom omleggen is geen probleem. Auto heeft bluetooth en eventueel wifi hotspot.
Beeld moet echt goed zijn, wil niet van die achteruitrij lijnen in beeld.

Ik zat te denken aan een babyfoon met praatfunctie maar welke?!