Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 3 [ 55 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Trailercamera - snel, makkelijk en goedkoop

 
Profiel   

Ibbel schreef
Wifi heeft niets met internet te maken. Jouw telefoon, iedere actioncam, sommige printers, handsfree telefoongadgets, sommige afstandsbediening voor lampen in huis, kunnen allemaal zélf een wifi signaal uitzenden, wat je ook weer kunt detecteren met een apparaat - bv een telefoon.

Ik heb gewoon een simpele action cam met een app op m'n telefoon. Actioncam van een paar tientjes voldoet al. Battery pack er aan als je langer dan een half uur moet rijden (streamen vreet nou eenmaal stroom), appje installeren (wil je per se niet je telefoon gebruiken, dan zet je die app op een tablet of op een andere telefoon) en het werkt. Actioncam zendt wifi signaal uit, je laat je telefoon of tablet het signaal oppikken, en appje doet de rest.


Heb je een foto of link welke je hebt Van de action?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-19 16:59 



 
Profiel   

Ik denk dat Ibbel met actioncam niet perse bedoeld van de action winkel maar een aktie/sport camera, dus aktie op zn Engels; action.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-19 20:11 



 
Profiel   

celinetsjil schreef
Heb je een foto of link welke je hebt Van de action?


Ik heb een voorloper van deze:
https://www.bol.com/nl/p/salora-ace700- ... 074300234/

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-19 20:15 



 
Profiel   

Jets schreef
Mootjuh, hoe zit dat dan met die WiFi verbinding? Ik voel me heel dom, maar dan moet je toch internet hebben? Ik wil graag een apart scherm, dus niet het beeld op mijn telefoon :)

Dat heb ik uiteraard al gedaan speurneus, maar het blijkt dat er veel zijn waarvan enkel de monitor draadloos is en de camera dus niet.

Dispar, ja dan zou je de oude telefoon op moeten hangen en bijv FaceTimen, maar ik heb geen oude telefoon liggen die ook internet heeft voor de verbinding.


Het is zeker geen 'domme' vraag. Juist door te vragen kun je leren en daar sta je op deze manier open voor :)

Zoals Ibbel zegt:

Niwla schreef
Jets schreef
Mootjuh, hoe zit dat dan met die WiFi verbinding? Ik voel me heel dom, maar dan moet je toch internet hebben? Ik wil graag een apart scherm, dus niet het beeld op mijn telefoon :)

Dat heb ik uiteraard al gedaan speurneus, maar het blijkt dat er veel zijn waarvan enkel de monitor draadloos is en de camera dus niet.

Dispar, ja dan zou je de oude telefoon op moeten hangen en bijv FaceTimen, maar ik heb geen oude telefoon liggen die ook internet heeft voor de verbinding.

Met de Babyfoon 3G app kun je de ene telefoon als camera en de andere telefoon als ontvanger gebruiken. Ik geloof dat de app iets van € 5,00 kost. Maar dan moet je dus op beide telefoons een data verbinding hebben. Misschien zou je van de ene telefoon een hotspot kunnen maken, ik weet niet of dat gaat werken.



Wifi is een manier om een verbinding op te zetten, net als bluetooth en infrarood. In het algmeen maakt je daarmee verbinding met een router, om op die manier internet te ontvangen. Je kan dit dus ook doen tussen apparaten die dit ondersteunen. In plaats van 'internet' ontvangen, ontvang je dan beeld. Dit zie je dan wel via een app op je telefoon (of tablet).

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-19 20:26 



 
Profiel   

Ik hoor goede ervaringen over die flowview camera’s. Wel meer dan 2x zo duur als jouw budget maar als je voor de camera zonder accu gaat is ie alweer goedkoper (ik meen rond de €90). Je kunt anders altijd nog op marktplaats kijken voor een tweedehands.
https://floview.eu/nl_NL/p/complete-set ... n-lader/63

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-19 08:59 



 
Profiel   

Hoe moet je die bevestigen, want ik lees je niet hoeft te schroeven?

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-19 17:14 



 
Profiel   

Wij hebben een achteruit rij camera in de trailer hangen, scherm staat in de auto, aangesloten op de radio. Werkt perfect voor ong 40,- [ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-19 17:31 



 
Profiel   

vur schreef
Hoe moet je die bevestigen, want ik lees je niet hoeft te schroeven?

Als je het over de floview camera hebt, zitten plakkers bij. Net even de oppervlakte waar je de camera wil hebben ontvetten vantevoren. Al heb ik hem (lees, mijn vader) hem vastgekit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-19 16:21 



 
Profiel   

Heb nu een Luvion Platinum 2 babyfoon gekocht via marktplaats. De camera werkt op 4 aa batterijen en de monitor is oplaadbaar. Ik ben benieuwd hoelang de monitor het volhoud. Voor de camera kan ik natuurlijk losse batterijen extra meenemen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-19 11:07 



 
Profiel   

https://www.bol.com/nl/p/veilige-elite- ... 113956288/

Ik ga deze bestellen, iemand ervaringen hiermee?

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-19 15:20 



 
Profiel   

Interessant. 1000000 meter bereik binnenshuis en buitenshuis.
1 miljoen meter. 1000 kilometer. Hoedan? :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-19 15:35 



 
Profiel   

Denk omdat je het beeld op je telefoon kan zien :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-19 15:37 



 
Profiel   

En jij denkt dat wifi-signalen 1000 km kunnen overbruggen? :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-19 17:39 



 
Profiel   

Ik heb pas bij motrade.nl een setje van €60,00 gekocht. Werkt met wifi, de stroomvoorziening voor de camera sluit je aan bij de binnenverlichting van je trailer. Ik heb de set meteen gebruikt bij het vervoer van een veulen naar België, ging prima, de hele tijd goed beeld. Je kunt je telefoon als monitor gebruiken maar een oude smartphone zonder sim kaart gaat ook prima. Even de app er op zetten en klaar

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-19 17:58 



 
Profiel   

Ibbel schreef
En jij denkt dat wifi-signalen 1000 km kunnen overbruggen? :+


Dat hoeft ook niet max 6 meter is voldoende

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-19 18:03 



 
Profiel   

Nee, maar als bij een beschrijving van een apparaat staat dat het bereik 1000000 meter is, zet ik m'n vraagtekens bij de kwaliteit van de informatie. En dus van het apparaat.

Als het bereik binnenshuis bv maar 10 meter had moeten zijn (wat niet gek is voor een babyfoon), dan kan, met een auto én een trailer die beiden als kooi van Faraday werken, het bereik wel eens te weinig zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-19 18:09 



 
Profiel   

Camera in huis,

Alles in het Engels helaas..

App gedownload en moest hij het gelijk doen wat een drama hahaha

De camera komt niet in mijn telefoon tussen de WiFi en via hotspot geen idee hoe

En hij pakt alleen de huis wifi maar zodra ik dan dus buiten loop zonder wifi doet hij niks en moet ik alles opnieuw instellen
Dus conclusie WiFi camera kan alleen op de WiFi van huis?

Iemand tips hoe dit anders kan
Want het beeld is wel super als hij via de huiswifi staat


https://www.bol.com/nl/p/slimme-hd-wifi ... uctPageUrl

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-19 16:21 



 
Profiel   

Ik heb de goedkope Floview camera aangeschaft nadat een paard door mijn voordeur probeerde uit te stappen terwijl we op de A7 reden.... ;(
Hij wordt aangesloten op je lichtnet in de trailer en geeft echt perfect beeld. Manlief kon hem heel gemakkelijk aansluiten (kwestie van draadjes verbinden). Hij heeft de app op de I-pad gedownload en het beeld is haarscherp.
Het kost je rond de 90 euro maar is zijn geld waard.

Oh, en je hebt ook best nog op afstand beeld. Hij is een rondje gaan lopen op het terrein van stal en ondanks stalgebouw ertussen, bleef hij beeld houden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-19 16:38 



 
Profiel   

Ik heb hem terug gestuurd hij doet het helaas niet maar buurvrouw is handig en kregen het ook niet voorelkaar maar...
Heb nog oude telefoons dus die gaat op hotspot en dan via Skype volgen :D doet het prima dan Amar oude telefoon in de trailer die eruit gaat als we er zijn

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-19 19:19 



 
Profiel   

Ik geef hier even een schopje. Zie door de bomen het bos niet meer....

Ik zou dus graag een camera in de trailer hebben en een los schermpje in de auto, dus niet op mn telefoon.
Als de camera op het licht aangesloten moet worden is dat geen probleem, maar liever geen moeilijke taferelen met aansluiten van het scherm in de auto. Zo kan er ook een andere auto voor de trailer.

Wie weet wat leuks wat ook normaal betaalbaar is?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-20 12:18 



 

wonanda schreef
Ik geef hier even een schopje. Zie door de bomen het bos niet meer....

Ik zou dus graag een camera in de trailer hebben en een los schermpje in de auto, dus niet op mn telefoon.
Als de camera op het licht aangesloten moet worden is dat geen probleem, maar liever geen moeilijke taferelen met aansluiten van het scherm in de auto. Zo kan er ook een andere auto voor de trailer.

Wie weet wat leuks wat ook normaal betaalbaar is?


Ik heb deze al 4 jaar in de trailer hangen. https://de.elv.com/elv-funk-video-einpa ... d=78622207

Aangesloten op het licht en het losse scherm op de sigarettenaansteker. De camera heeft geen strepen op het scherm.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-20 12:26 



 
Profiel   

https://www.vanveenencts.nl/product/cam ... entrailer/
Deze gaat er bij mij komen. Een vriend van mij gaat hem installeren. De kabels worden wel beter weg gewerkt dan op het filmpje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-20 20:14 



 
Profiel   

wonanda schreef
Ik geef hier even een schopje. Zie door de bomen het bos niet meer....

Ik zou dus graag een camera in de trailer hebben en een los schermpje in de auto, dus niet op mn telefoon.
Als de camera op het licht aangesloten moet worden is dat geen probleem, maar liever geen moeilijke taferelen met aansluiten van het scherm in de auto. Zo kan er ook een andere auto voor de trailer.

Wie weet wat leuks wat ook normaal betaalbaar is?

Zoals hierboven gemeld heb ik een setje van Motrade, dit werkt met een smartphone maar daar kun je ook een oudje zonder simkaart voor gebruiken als er maar WIFI op zit

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-20 20:34 



 
Profiel   

Zit er een zuignap voor aan het raam aan het scherm? Doet die het goed?

Tarico schreef
wonanda schreef
Ik geef hier even een schopje. Zie door de bomen het bos niet meer....

Ik zou dus graag een camera in de trailer hebben en een los schermpje in de auto, dus niet op mn telefoon.
Als de camera op het licht aangesloten moet worden is dat geen probleem, maar liever geen moeilijke taferelen met aansluiten van het scherm in de auto. Zo kan er ook een andere auto voor de trailer.

Wie weet wat leuks wat ook normaal betaalbaar is?


Ik heb deze al 4 jaar in de trailer hangen. https://de.elv.com/elv-funk-video-einpa ... d=78622207

Aangesloten op het licht en het losse scherm op de sigarettenaansteker. De camera heeft geen strepen op het scherm.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-20 21:31 



 

Ik gebruik de zuignap niet dus daar durf ik niets over te zeggen.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-20 19:50 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 3 [ 55 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen