Atec aluminium (men) trailer ervaring gezocht!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Hatsikidee89
Berichten: 196
Geregistreerd: 03-05-19

Atec aluminium (men) trailer ervaring gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-20 18:27

Hoi!

Ik ben me aan het oriƫnteren op een mentrailer. Grote voorkeur voor aluminium aangezien de trailer meestal (helaas) buiten moet staan.
Nu zoek ik op marktplaats en daarbuiten, en kwam ik een atec mentrailer tegen.

Mijn vraag!

Heeft iemand ervaring met zo'n mentrailer qua ligging ed?

Ik hoor het heel graag!

Sabbientje

Berichten: 4700
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: Poortugaal

Re: Atec aluminium (men) trailer ervaring gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-20 15:03

Een stalgenoot heeft een mentrailer van Atec. Wel een met houten wanden en het is een 1,5 paards.
We hebben die pas geleden achter onze auto gehad en hij is echt heel stabiel.

We hebben zelf een gewone 1,5 paards trailer van Atec en je merkt/voelt eigenlijk niet eens echt verschil tussen die twee. Behalve dan dat je iets langer bent.

Erpel

Berichten: 1779
Geregistreerd: 05-02-06

Re: Atec aluminium (men) trailer ervaring gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-20 17:32

Wij hebben een Atec aluminium trailer met koetsenframe! Na al die jaren ben ik er helemaal blij mee! Paar kleine aanpassingen zelfs laten doen om hem nog perfecter te maken :D Zoals camera en steunen voor mijn langboom. Ik ben dus zeer tevreden!

Hatsikidee89
Berichten: 196
Geregistreerd: 03-05-19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-20 18:46

Erpel schreef:
Wij hebben een Atec aluminium trailer met koetsenframe! Na al die jaren ben ik er helemaal blij mee! Paar kleine aanpassingen zelfs laten doen om hem nog perfecter te maken :D Zoals camera en steunen voor mijn langboom. Ik ben dus zeer tevreden!



Ah super! Staat de trailer binnen of altijd buiten?

Erpel

Berichten: 1779
Geregistreerd: 05-02-06

Re: Atec aluminium (men) trailer ervaring gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-20 20:23

Die staat al 9 jaar buiten

Hatsikidee89
Berichten: 196
Geregistreerd: 03-05-19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-20 20:29

Erpel schreef:
Die staat al 9 jaar buiten



Kijk! Dit zijn de goede berichten haha! We mogen dan wel technisch gezien veel ruimte hebben, maar geen plek waar de trailer binnen kan helaas. Nu leen ik steeds een 2 paard trailer van familie, en staat er op les een kar die ik kan lenen, maar ik heb zelf een super gave wagen gekocht begin dit jaar en die staat altijd maar in t hok..

Dus denk ik wil zelf een trailer

Erpel

Berichten: 1779
Geregistreerd: 05-02-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-20 22:11

Ik laat wel voor de zekerheid elk jaar mijn trailer nakijken, tot nu nooit gekke dingen. Elke jaar boen ik de bovenkant ook goed schoon. Bij ons staat ie ook nog onder bomen helaas.

REYNIR
Berichten: 778
Geregistreerd: 03-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-20 23:59

Ik heb er ook 1! Volledig aluminium en staat buiten. Ik heb hem nog niet zo lang, hij is nu 5 jaar en bij de vorige eigenaar ook altijd buiten gestaan. We maken hem wel regelmatig schoon.
Wegligging is prima achter onze Passat. We gebruiken hem vooral met ons houten rijtuig en 1 paard.

Hatsikidee89
Berichten: 196
Geregistreerd: 03-05-19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-23 17:44

Nou hele late update! Die atec heb ik toen der tijd niet gekocht. Het werd een humbauer atis met koetsenframe. Hele fijne trailer. Helaas hadden we 3 weken geleden brand in de loods waar mn trailer ook stond. Eindstand einde trailer. Dus ik belde mn eigen trailer boer dat als hij eens wat wist mij even moest bellen. 2 dagen later telefoon klanten hadden een mentrailer ingeruild op een gewone trailer. Een atec vol aluminium. Gelijk heen geweest te kijken en gekocht. Afgelopen weekend mee naar de veluwe. Wat een wegligging heeft de trailer zeg! Rijd als een trein!
Afbeelding

Trailer is 10jr oud en ziet er perfect uit!