Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne
SBravour schreef:Nu vraag ik mij af, ik zie overal 55 per maand wegenbelasting, hoe kan het dat jij zo goedkoop zit?
En dan verzekering juist de hele andere kant op, meer 30 eu per maand?
Ik ga eens naar een werkplaats handboek kijken! Thx voor de tip!
SBravour schreef:Ik hoef geen C1, heb maar 1 paard. En word niet boos hoor...
Import is dacht ik erg prijzig niet?
SBravour schreef:Een merrie van 1.63, past dat nog?
Import an sich klinkt zo wel interessant idd. Jammer dat ik onder de 3500 moet blijven!
Hilli schreef:Ikke, weet jij of die omgebouwde bussen dat wel aankunnen qua laadvermogen (uiteraard meten=weten). Er zijn wat bedrijven die die dingen omgebouwd aanbieden en ik ben gewoon benieuwd naar de haalbaarheid.
@TS: stalgenoot van me heeft zo'n wagentje, maar het onderhoud doet ze zelf met haar vriend. Dat scheelt echt heel veel in de kosten. De andere kosten vallen mee als ik haar moet geloven.
c_alsemgeest schreef:Die van Haico is het paardengedeelte 2m20 hoog las ik... hoe hoog is een regulier paardenwagentje?
De mijne was 2m50, maar dat was een extra hoge.
ikke schreef:Wanneer je goed zoekt naar de juiste verhouding eigen gewicht/laadvermogen en minder uitgebreid ombouwt dan bijvoorbeeld Haico doet, dan kun je een heel eind komen.
Die Haico claimt iets van 1400kg bruto laadvermogen en ik kwam er laatst eentje tegen die inderdaad 1400kg bruto had EN als veewagen op kenteken stond.
Het lijkt dus te kunnen, al kan ik natuurlijk niet bepalen hoe de wagen gewogen is ten opzichte van wat hij presenteert in z'n advertenties. Meten is weten; altijd wegen dus!
Daarnaast zou ik niet met Renault werken maar met Iveco, Mercedes, Ford of VW/MAN maar het gewicht zou dan best weleens een dingetje kunnen worden en zijn reden om wel met Renault te werken.
sunny43 schreef:ikke schreef:Wanneer je goed zoekt naar de juiste verhouding eigen gewicht/laadvermogen en minder uitgebreid ombouwt dan bijvoorbeeld Haico doet, dan kun je een heel eind komen.
Die Haico claimt iets van 1400kg bruto laadvermogen en ik kwam er laatst eentje tegen die inderdaad 1400kg bruto had EN als veewagen op kenteken stond.
Het lijkt dus te kunnen, al kan ik natuurlijk niet bepalen hoe de wagen gewogen is ten opzichte van wat hij presenteert in z'n advertenties. Meten is weten; altijd wegen dus!
Daarnaast zou ik niet met Renault werken maar met Iveco, Mercedes, Ford of VW/MAN maar het gewicht zou dan best weleens een dingetje kunnen worden en zijn reden om wel met Renault te werken.
Waarom zou je niet met een Renault willen werken?
sunny43 schreef:Ah oke ik rij al mijn hele leven een renault als luxe wagen en ben daar zeer tevreden over...
sunny43 schreef:Ah oke ik rij al mijn hele leven een renault als luxe wagen en ben daar zeer tevreden over...