Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 4 van de 4 [ 98 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Plaats een nieuw onderwerp

Wat kan je vragen voor je stalling

 
Profiel   

Volgens mij moet je eerst uitrekenen wat je kostprijs is. En dan alle,echt alle kosten meerekenen. Vaste en variabele kosten. Daar Tel je een winstpercentage bij op. Dan maak je een inschatting hoeveel % van de boxen je gemiddeld verhuurd. Dat is je prijs. Is de prijs te hoog in vergelijking wat je concurrenten vragen voor vergelijkbare faciliteiten, dan klopt je business model niet. En moet je dat of aanpassen of er niet aan beginnen.

Je kunt toch niet andersom beginnen? Dan zou je wel eens met een verlies kunnen eindigen.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-20 21:48 



 
Profiel   

Wanneer wil je met deze stal open gaan? Zal wel graag meer informatie ( mag per pb ) willen

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-10-20 19:28 



 
Profiel   

bren979 schreef
Wanneer wil je met deze stal open gaan? Zal wel graag meer informatie ( mag per pb ) willen


Wij willen eind januari open gaan

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-20 19:32 



 
Profiel   

Voor mij zou zelf buiten en binnen zetten in het weekend een no go zijn ongeacht de rest van de fasciliteiten. Ik sta zelf in regio Barneveld en heb de meeste fasciliteiten die jij bied, alleen geen stapmolen maar wel veel meer weiland en uitlopen aan de stallen voor 350pmnd ex mesten. Inc elke dag uitmesten is 435.

En ik heb goede kwaliteit onbeperkt ruwvoer voor dat geld.

Ik kan 4 weken met een gerust hart op vakantie en dat bevalt me prima.


Laatst bijgewerkt door Sas_Mon op 22-11-20 20:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-20 19:51 



 
Profiel   

Ik schrik eigenlijk van de prijzen die hier worden genoemd..
Ik betaal geloof ik 220 of 225 (winter) en 190 (zomer dag en nacht buiten) in omgeving Amsterdam daarvoor heb ik
-box 3x3
-binnenbak, zomers ook een buitenbak
-in de winter elke dag buitenzet service
-voer,hooi,stro dit word ook gegeven
-longeerkraal
-uitmesten en opstrooien
-paarden staan in groepen op het land en paddock
-2 kasten, 1 zadelkast en een kast onder de voerbak
-er is een solarium aanwezig, hiervoor betaal ik 1 euro per 15 minuten
-koffie+thee
Stallen zijn allemaal vrij nieuw

Grotere boxen op de stal waar ik sta zijn 240 of 245 en de nieuwste grote boxen met buitenlui 295 (deze zijn geloof ik 3x4 of 3x4,5)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-20 19:53 



 
Profiel   

Zoo wat een prijzen! Ik betaal maar 180 per maand voor mijn pony...dan heb ik een binnenbak (20x40), buitenbak (20x60), longeerkraal, wasplaats, onbeperkt ruwvoer en stal. Moet alleen zelf uitmesten. ‘S zomers 24/7 op de wei tenzij je iets anders wil en ‘s winters 9–17 in zandpaddocks. Maarja, ik zit dan ook in friesland.

Met jouw faciliteiten zou ik persoonlijk max 350 willen betalen. En dat vind ik al een hoog bedrag. Maar ik ben anders gewend vanwege mijn regio. Met zulke faciliteiten betaal je hier max 250

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-20 20:00 



 
Profiel   

LiannePuthzy schreef
Ik schrik eigenlijk van de prijzen die hier worden genoemd..
Ik betaal geloof ik 220 of 225 (winter) en 190 (zomer dag en nacht buiten) in omgeving Amsterdam daarvoor heb ik
-box 3x3
-binnenbak, zomers ook een buitenbak
-in de winter elke dag buitenzet service
-voer,hooi,stro dit word ook gegeven
-longeerkraal
-uitmesten en opstrooien
-paarden staan in groepen op het land en paddock
-2 kasten, 1 zadelkast en een kast onder de voerbak
-er is een solarium aanwezig, hiervoor betaal ik 1 euro per 15 minuten
-koffie+thee
Stallen zijn allemaal vrij nieuw

Grotere boxen op de stal waar ik sta zijn 240 of 245 en de nieuwste grote boxen met buitenlui 295 (deze zijn geloof ik 3x4 of 3x4,5)


Klinkt hemels in die omgeving @LiannePuthzy <3

Hoelang staan ze in de winter buiten?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-20 20:02 



 
Profiel   

Nielojram schreef
LiannePuthzy schreef
Ik schrik eigenlijk van de prijzen die hier worden genoemd..
Ik betaal geloof ik 220 of 225 (winter) en 190 (zomer dag en nacht buiten) in omgeving Amsterdam daarvoor heb ik
-box 3x3
-binnenbak, zomers ook een buitenbak
-in de winter elke dag buitenzet service
-voer,hooi,stro dit word ook gegeven
-longeerkraal
-uitmesten en opstrooien
-paarden staan in groepen op het land en paddock
-2 kasten, 1 zadelkast en een kast onder de voerbak
-er is een solarium aanwezig, hiervoor betaal ik 1 euro per 15 minuten
-koffie+thee
Stallen zijn allemaal vrij nieuw

Grotere boxen op de stal waar ik sta zijn 240 of 245 en de nieuwste grote boxen met buitenlui 295 (deze zijn geloof ik 3x4 of 3x4,5)


Klinkt hemels in die omgeving @LiannePuthzy <3

Hoelang staan ze in de winter buiten?


Helaas maar 1 dagdeel, de mijne geloof ik van half 9/9 uur tot 1 uur, de paarden die smiddags buiten staan tot een uur of 6. Maar dat is geloof ik al langer dan de meeste stallen hier in de omgeving

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-20 20:05 



 
Profiel   

LiannePuthzy schreef
Helaas maar 1 dagdeel, de mijne geloof ik van half 9/9 uur tot 1 uur, de paarden die smiddags buiten staan tot een uur of 6. Maar dat is geloof ik al langer dan de meeste stallen hier in de omgeving


Oke, dus nog 19 uur op stal.
Neem mijn 'hemels' weg :o
Of het langer is dan de meeste stallen heeft het paard geen boodschap aan, toch :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-20 21:24 



 
Profiel   

Nielojram schreef
LiannePuthzy schreef
Helaas maar 1 dagdeel, de mijne geloof ik van half 9/9 uur tot 1 uur, de paarden die smiddags buiten staan tot een uur of 6. Maar dat is geloof ik al langer dan de meeste stallen hier in de omgeving


Oke, dus nog 19 uur op stal.
Neem mijn 'hemels' weg :o
Of het langer is dan de meeste stallen heeft het paard geen boodschap aan, toch :(


Klopt, het best zou inderdaad gewoon van een uur of 9 tot 18 zijn. Maar helaas zijn die stallen hier niet echt te vinden en het land is hier natuurlijk simpelweg gewoon veels te nat swinters om paarden op te zetten

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-20 21:33 



 
Profiel   

ik vind tussen de 350-450 best redelijk hoor. Ik zie echt we mensen dit betalen maar dan is het wel all in. Ik sta nu op een doe het zelf stal alleen in de winter wordt er 2x daags gevoerd en dan voeren we zelf ook nog een keer en daar ben ik zelf per maand rond de 300 euro aan kwijt terwijl de stallingskosten 150 euro zijn.
ik heb overigens voor deze 150 euro wel een binnenbak, buitenbak, longeercirkel, zomers mag 24/7 en in de winter kuil en brok. Alleen geen bos waar ingereden kan worden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-20 21:53 



 
Profiel   

LiannePuthzy schreef
Helaas maar 1 dagdeel, de mijne geloof ik van half 9/9 uur tot 1 uur, de paarden die smiddags buiten staan tot een uur of 6. Maar dat is geloof ik al langer dan de meeste stallen hier in de omgeving


Citaat
Klopt, het best zou inderdaad gewoon van een uur of 9 tot 18 zijn. Maar helaas zijn die stallen hier niet echt te vinden en het land is hier natuurlijk simpelweg gewoon veels te nat swinters om paarden op te zetten


Ik sta in putten en daar staan ze echt de hele dag buiten. Van acht tot het donker wordtin de winter en in de zomer van 7 tot half 10 ongeveer. En een periode 24/7. Dat vindtje idd nergens anders hier in de buurt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-20 07:01 



 
Profiel   

Ik was benieuwd... is je pension stal ondertussen al geopend? Zo ja waar zit je en wat zijn de stallings kosten geworden?

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-03-21 20:13 



 
Profiel   

Beste Bonnie, volgens mij is dit een onzin verhaal aangezien de eerste foto van de stallen, MIJN eigen stallen zijn. Waarschijnlijk van de site van Rutjes afgehaald want hier waren ze net geplaatst en ik had hen toestemming gegeven om de foto op hun site te zetten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-21 21:13 



 
Profiel   

Nouja zeg!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-21 09:07 



 
Profiel   

Volgens mij heeft TS gewoon een foto ter illustratie bijgevoegd... Had ze misschien erbij moeten zetten maar om er nou vanuit te gaan dat het hele verhaal onzin is gaat ver.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-21 09:20 



 
Profiel   

Mist schreef
Beste Bonnie, volgens mij is dit een onzin verhaal aangezien de eerste foto van de stallen, MIJN eigen stallen zijn. Waarschijnlijk van de site van Rutjes afgehaald want hier waren ze net geplaatst en ik had hen toestemming gegeven om de foto op hun site te zetten.


Als je even in het profiel van TS kijkt zie je haar naam staan. Met een beetje Google kom je uit op de nieuwe stal Equidutch. Dus onzin is het zeker niet deze stal is inmiddels gewoon open!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-21 09:28 



 
Profiel   

xtessax83 schreef
Mist schreef
Beste Bonnie, volgens mij is dit een onzin verhaal aangezien de eerste foto van de stallen, MIJN eigen stallen zijn. Waarschijnlijk van de site van Rutjes afgehaald want hier waren ze net geplaatst en ik had hen toestemming gegeven om de foto op hun site te zetten.


Als je even in het profiel van TS kijkt zie je haar naam staan. Met een beetje Google kom je uit op de nieuwe stal Equidutch. Dus onzin is het zeker niet deze stal is inmiddels gewoon open!


Inderdaad en via de vlogs kan je zien dat ze echt prachtige stallen hebben staan, misschien hadden ze gewoon dezelfde leverancier?

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-21 10:13 



 
Profiel   

Mist schreef
Beste Bonnie, volgens mij is dit een onzin verhaal aangezien de eerste foto van de stallen, MIJN eigen stallen zijn. Waarschijnlijk van de site van Rutjes afgehaald want hier waren ze net geplaatst en ik had hen toestemming gegeven om de foto op hun site te zetten.


Volgens de beschrijvingen hebben zij Dop gekocht in Kootwijkerbroek en heet het nu EquiDutch. Daar zijn inderdaad een soortgelijke stallen als die van jou (in de beginpost) geplaatst.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-21 10:18 



 
Profiel   

En ik moet zeggen...ik vind het echt prachtig geworden. Volgens mij 2 hele enthousiaste ondernemende jonge meiden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-21 14:42 



 
Profiel   

36 paarden op krap 2 1/2 hectare. Er zullen vast mensen voor zijn maar ik zou het niet willen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-21 14:56 



 
Profiel   

Wij zijn ondertussen open en de foto die ik had gebruikt was inderdaad ter illustratie op het moment van het openen van het topic was nog voor de verbouwing dus eigen foto’s had ik nog niet maar dit idee wilde we realiseren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-09-21 14:25 



 

Gefeliciteerd!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-09-21 21:24 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 4 van de 4 [ 98 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen