Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 3 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Westernzadel in trailer zadelkast

 
Profiel   

Nou daar gaan we.

Ik ben op zoek naar een nieuwe/jong gebruikte aluminium trailer met zadelkast. Hier zit alleen een dikke vette maar....
Ik wil er ook een westernzadel in vervoeren :D dan vallen er dus al een aantal trailers af, verzorgingsdeur kast kan ook niet etc.
Ervaringen, wie heeft wat. Brand los !

Eventueel ben ik nog aan het bedenken of het mogelijk is een tweepaards trailer zo om te bouwen dat ipv een tweede paard er een zadelkamer staat aan 1 kant. Ervaringen? Zou voor de kogeldruk natuurlijk wel een stuk beter zijn maar optie 1 zou natuurlijk meest ideaal zijn.

Kom maar op!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-20 20:55 



 
Profiel   

Mijn westernzadel past prima in de zadelkamer van mijn humbaur trailer, daarvoor heb ik niks hoeven verbouwen/ veranderen

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-20 21:22 



 
Profiel   

Ik heb een 2-paard Cheval Liberté. Daar passen twee Westernzadels in, opgehangen over de zadelsteunen, maar dat is wel priegelen. Je kunt ze alleen met de knop naar voren er in kwijt bv.
Ik heb de onderste zadelsteun er daarom uit gehaald en zet mijn zadels gewoon 'op de kop', en dan heb ik zeeën van ruimte in m'n zadelkamer in de trailer. De bovenste zadelsteun gebruik ik om de pads overheen te hangen en hangt tegen de zijkant.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-20 21:26 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 3 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen