Tips bij slechtste traileraankoop ooit

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kirania

Berichten: 1636
Geregistreerd: 19-06-11
Woonplaats: In de bebouwde kom

Tips bij slechtste traileraankoop ooit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-20 21:33

Ja, daar ben ik weer met de domste aankoop ooit _O-

Als student zijnde denk je, goh, top, goede tweedehands trailer met een zwaar frame. Bodem in orde, wanden oke, gewoon een gat in het dak. Snel opgelost. Het leven loopt voor de goedgelovigen toch wat anders. Ik voel me nog steeds heel erg dom, maar in the end, tja. Sh*t happens. Het heeft geen zin als het al gebeurd is.

Mijn merrie wilde de trailer thuis niet op. Ik dacht, hm, zo is ze niet, da's vreemd. En jazeker. de vloer boog. Ik heb prompt de mat losgerukt aan de hoek en moest zelfs geen schroevendraaier gaan halen om te testen of de bodem rot was, want zo trof ik hem aan.

Afbeelding
Afbeelding

Wat bleek - ik had de bodem niet opgemerkt ook terwijl ik bij aankoop eronder was gaan liggen en erop heb zitten hameren. Ik dacht, de vloer zal wel deels uit staal zijn. Loopt het frame zo ver? Nee. We haalden de rubberen mat eruit en lo and behold, ze hadden vier (niet allemaal aanwezig op de foto) staalplaten bevestigd aan de achterzijde van de trailer om te verdoezelen dat de bodem helemaal doorgerot was.


Alles eruit gesloopt (met een paar breakdowns in between) ontdekt dat een licht niet werkte. Bleek dat de paarden het probleem voor ons vonden - ze braken uit en molden de aansluiting voor de elektriciteit aan de auto, het stekkerdoosje. Het lag in drie stukjes uiteen toen ik toekwam. Nieuw stekkerdoosje gehaald, ingezet en... opeens werkte het licht wél. De pony's hadden dus het probleem (per ongeluk) gelokaliseerd.

Afbeelding

Afbeelding
Het gat in het dak (al opgeschuurd en klaar voor vulling). Ja, dit was afgeplakt met een eskadron sticker; nee, deze had ik gelukkig niet over het hoofd gezien (of dat was een nieuw niveau van dom geweest). Je plakt geen sticker op die plek op het dak, zomaar.

Afbeelding
Nieuwe bodem, mooie mat, alles terug "assembled".

We hebben al het technische schoongemaakt en verzorgd, en hoezee, de trailer ging door de keuring en is gekeurd voor 2021. Ik was helemaal gelukkig.

Tot... mijn laadklep door begon te buigen.
Ik ben bezig met zelfladen aanleren aan de pony's, en dat wilt soms zeggen dat ze blijven staan op de trailerklep. Geen probleem met een shet. Maar mijn traditionele haflinger van 600 kilo... ja. Nee.

Ik vrees dat ook mijn laadklep aan vervanging toe is. Geweldig.
Maar nu blijkt dat de bodem vernieuwen absoluut peanuts is vergeleken met de achterklep. Ik denk dat ik een nieuw profiel en een nieuwe achterklep in totaal nodig heb, maar waar bestel je dat? Waar vind je dat?

Ik heb nul problemen met hem er zelf aan bevestigen, de kosten drukken voor deze horror is inmiddels een kunst geworden. Het materiaal is aanwezig, er is uitgelegd hoe het moet. Maar ja. Dat frame. Ik heb gezien dat het gebarsten is, maar ik zou denken dat dat eigenlijk niet zoveel zou mogen uitmaken. De kracht van de klep komt immers van het hout.

Echter is het een (half)polyester trailer. Waar kan ik een plaat vinden die ik hiervoor kan gebruiken? Gewoon hout laten zie ik niet zitten aangezien het hier zowat continu regent.

ikke

Berichten: 37547
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-20 21:41

Die achterklep is ook peanuts. Doe even wat detailfoto's van de hoeken en de balkjes die eronder zitten.

Bij-de-weg, wat heb je ervoor betaald?

JackieT
Berichten: 516
Geregistreerd: 14-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-20 21:42

Zit er op de laadklep geen mat? In onze trailer zaten zwammen, dus heeft mijn vader hem helemaal vernieuwd. Die heeft de maten opgemeten, hout besteld, mat erop gekit en houten latjes erop gemaakt.

En anders

https://www.paardenwagens.com/referenti ... dklep.html

Zijn ze kant en klaar ;)

Elfie

Berichten: 770
Geregistreerd: 31-08-03
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-20 21:44


ikke

Berichten: 37547
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-20 21:50

Elfie schreef:

Trespa kan niks hebben. Bovendien splintert het als het breekt.

Bovendien is het, in verhouding tot hout, loodzwaar en voegt het dus veel nutteloos gewicht toe.

Kirania

Berichten: 1636
Geregistreerd: 19-06-11
Woonplaats: In de bebouwde kom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-20 21:56

@Ikke, de detailfoto's zal ik morgen maken!
Spoiler:
Om zo mee te nemen en hem gebracht te krijgen... 1950 euro. :(:) Afzetten is ook een kunst.


@JackieT, dat bekijk ik snel! Die zwammen herken ik ja... ik weet niet goed wat ik met het frame aanmoet :') Dat ding is zo massief. Gelukkig hoort het hout voor de achterklep alvast goedkoper te zijn dan de bodem.

Hevonen

Berichten: 5620
Geregistreerd: 21-01-04
Woonplaats: up north

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-20 21:57

Eerlijk gezegd vind ik dit echt schandalig. Uiteraard kan een trailer stuk gaan, de bodem kan slecht worden, maar om hem dan zo voor de verkoop op te lappen zorgt voor een levensgevaarlijke situatie. Als jouw haflinger minder verstandig was geweest had het hem zijn benen kunnen kosten en jou je paard.

Mocht je er niet uitkomen met de klep kun je natuurlijk altijd naar een trailerbouwer in de buurt voor hulp en advies. Is wel wat duurder, maar waarschijnlijk gaat het snel en goed.

Succes ermee!

Elfie

Berichten: 770
Geregistreerd: 31-08-03
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-20 21:57

ikke schreef:
Elfie schreef:

Trespa kan niks hebben. Bovendien splintert het als het breekt.

Bovendien is het, in verhouding tot hout, loodzwaar en voegt het dus veel nutteloos gewicht toe.


Echt? Mijn trailerman is er helemaal wild van en renoveert er al zijn trailers mee :\

Kirania

Berichten: 1636
Geregistreerd: 19-06-11
Woonplaats: In de bebouwde kom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-20 22:07

Hevonen schreef:
Eerlijk gezegd vind ik dit echt schandalig. Uiteraard kan een trailer stuk gaan, de bodem kan slecht worden, maar om hem dan zo voor de verkoop op te lappen zorgt voor een levensgevaarlijke situatie. Als jouw haflinger minder verstandig was geweest had het hem zijn benen kunnen kosten en jou je paard.

Mocht je er niet uitkomen met de klep kun je natuurlijk altijd naar een trailerbouwer in de buurt voor hulp en advies. Is wel wat duurder, maar waarschijnlijk gaat het snel en goed.

Succes ermee!


Ik geef je 100 procent gelijk, ik was zó verbrouwereerd toen we die platen vonden. Als ze iets daarvoor erdoor gezakt was, was ze haar been (of beiden) kwijtgeraakt. Einde verhaal. De verkoper deed na confrontatie natuurlijk alsof ze van niets wist. :n Ik weet nog dat we die dag vaak gewoon op de achterklep stonden om naar die dingen te staren in ongeloof. :')

Er is inderdaad een trailerbouwer een uurtje rijden van hier, dus daar kan ik altijd naar bellen inderdaad.

ikke

Berichten: 37547
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-20 22:44

Kirania schreef:
@Ikke, de detailfoto's zal ik morgen maken!
Spoiler:
Om zo mee te nemen en hem gebracht te krijgen... 1950 euro. :(:) Afzetten is ook een kunst.


Merk?

Als je een bodem kunt vervangen, kun je ook wel een klepje in elkaar knutselen; het is allemaal geen rocket-science.
De basis is een goede plaat hout, netjes afgewerkt en dan met beleid in elkaar gezet. Een trailerbouwer doet het niet anders.
Let erop dat je een plaat koopt die past in je randen. De bestaande profielen zijn waarschijnlijk nog prima dus die kun je hergebruiken.

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-20 23:04

Elfie schreef:
ikke schreef:
Trespa kan niks hebben. Bovendien splintert het als het breekt.

Bovendien is het, in verhouding tot hout, loodzwaar en voegt het dus veel nutteloos gewicht toe.


Echt? Mijn trailerman is er helemaal wild van en renoveert er al zijn trailers mee :


Ik ken er ook één die met steigerplanken bodems repareerde en met zilverkleurige spray geroeste profielen. Zou zomaar dezelfde kunnen zijn.

Je kan bij Bos Rubber een mat bestellen voor op de laadklep.

Brainless

Berichten: 29741
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Munnekeburen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-20 23:15

Elfie schreef:
Echt? Mijn trailerman is er helemaal wild van en renoveert er al zijn trailers mee :

Geen betonplex?
Dat is heel nl geschikt voor trailers en aanhangers en kan veel gewicht hebben.

Hevonen

Berichten: 5620
Geregistreerd: 21-01-04
Woonplaats: up north

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-20 23:47

Kirania schreef:
@Ikke, de detailfoto's zal ik morgen maken!
Spoiler:
Om zo mee te nemen en hem gebracht te krijgen... 1950 euro. :(:) Afzetten is ook een kunst.


@JackieT, dat bekijk ik snel! Die zwammen herken ik ja... ik weet niet goed wat ik met het frame aanmoet :') Dat ding is zo massief. Gelukkig hoort het hout voor de achterklep alvast goedkoper te zijn dan de bodem.


Ik heb onlangs mijn 2-paards trailer verkocht. Hij was 20 jaar oud, maar had altijd binnen gestaan en bodem, wanden, dak en klep waren helemaal in orde. De hele trailer was eigenlijk okay, binnen- en buitenverlichting, alles deed het, alleen een gasveer van de klep moest vervangen en de banden waren oud, maar nog steeds bruikbaar. Ik heb er € 450 voor gekregen... Dat was niet erg veel, maar ik wilde hem kwijt want hij stond in de weg.
Wat een verschil in prijzen.

ClaudiaHS

Berichten: 8057
Geregistreerd: 12-03-09
Woonplaats: Den Bosch

Re: Tips bij slechtste traileraankoop ooit

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-20 23:53

Heb jij mijn oude trailer ofzo gekocht?
Die ik vorig jaar voor 125 euro heb verkocht.??
Nee grapje.
Ik had precies zo'n gedrocht.
Alleen had ik er maar '650' voor betaald.
Bij confrontatie dat toch echt alles kapot was, wat maar kapot kon, deed mevrouw de verkoper uiteraard alsof ze van niks wist. _-:(

Afijn, de bedoeling was het ding op te knappen, maar uiteindelijk niet aan toe gekomen en toen verkocht voor 125 euro.
Ding ging dienst doen als schuilhut voor een paar geiten.

Kirania

Berichten: 1636
Geregistreerd: 19-06-11
Woonplaats: In de bebouwde kom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-20 02:13

@ikke, het is een sluis trailer van 1997. Ik hoop het, ik dacht, hup, eindelijk klaar hiermee. Nope. Zal meteen morgenochtend de meter meenemen, kan ik rondkijken voor een plaat met de juiste afmetingen.

De profielen lijken voor de rest oké, maar op een plek is het profiel gebarsten. Geen idee hoe ze dat gedaan hebben.

@Tessebes, dat heb ik hier ook gedaan met de wielkappen, geschuurd en gewoon metaalverf. Net als nieuw!

@Hevonen, dat had ik met plezier gedaan! :Y) Ja, ik zocht een rijklare trailer... En dan eindig je met dit. Zelfs de projectjes op 2dehands zijn zowat standaard boven de 1000 euro hier. Die daaronder zijn vaak de wrakken waarvan oprecht álles stuk is. Had beter zoiets genomen :D

@ClaudiaHS, ik zie het zo voor me met geitjes :') dat klinkt alvast bekend. Tot nu toe hebben we: wielkappen afgehaald, geschuurd en geverfd, de elektriciteit gemacguivred, gaten en beschadigingen met polyesterkit en polyesterplamuur gefikst, de mat een tweede leven gegeven dmv dressing en rubberverf, alles opnieuw afgekit, de raampjes afgekit want daar kwam water binnen, de bescherming van de zijwand losgemaakt zodat ik die ook kon herstellen, het gat in het dak gedicht, het frame na de oude bodem eruit te halen geschuurd en opnieuw gelakt, de nieuwe bodem er net in gekregen (we hadden krap gemeten :') ), nieuwe borgkabels bevestigd, maintenance uitgevoerd voor de remmen...

rina

Berichten: 10147
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-20 02:28

Kirania schreef:
het is een sluis trailer van 1997. Ik hoop het, ik dacht, hup, eindelijk klaar hiermee. Nope. Zal meteen morgenochtend de meter meenemen, kan ik rondkijken voor een plaat met de juiste afmetingen.


2 paards Sluis, heb je de klep met knik of de rechte? Mijn oude Sluis had de klep met knik, en er was op een wedstrijd iemand over het randje van de klep gereden, scheur erin. Ik heb hem toen naar Sluis gebracht voor een nieuwe klep. Ok dat kan niet meer omdat ze niet meer bestaan, maar een knikklep lijkt me erg lastig te vervangen.

Kirania schreef:
ik zocht een rijklare trailer... En dan eindig je met dit. Zelfs de projectjes op 2dehands zijn zowat standaard boven de 1000 euro hier. Die daaronder zijn vaak de wrakken waarvan oprecht álles stuk is.


Ben ook aan het zoeken, maar jou verhaal maakt steeds meer dat die gebruikte steeds verder van mijn bed show wordt. Hadden toevallig vanmiddag nog discussie erover, maar wat er te koop staat..... en ik heb niet zon zin in andermans ellende zoals jij nu hebt. Geloof dat wederhelft dat nu ook wel snapt, die zei al dan sparen we nog even door voor een nieuwe. Sterkte.

Merlen

Berichten: 1596
Geregistreerd: 24-03-13

Re: Tips bij slechtste traileraankoop ooit

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-20 02:56

TS jij bent al de tweede met een Sluis trailer waarvan ik lees dat de bodem achteraan rot is of waar er water binnen lekt net op die plaatsen.
Ik heb ook een Sluis en exact hetzelfde probleem.Als het geregend heeft is de bodem nat in de achterste hoeken.Mijn bodem is ook zacht aan het worden.In de hoeken waar de zijpanelen aansluiten op de tip is er ook een lek.

SolarHertog
Berichten: 283
Geregistreerd: 22-06-18

Re: Tips bij slechtste traileraankoop ooit

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-20 05:52

Ts voor zulke prijzen heb je als koper recht op een garantie. Dat is wettelijk geregeld. Ik zou dus echt een deel van je geld terug halen/eisen.

Shalimar

Berichten: 1519
Geregistreerd: 24-01-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-20 07:21

Hevonen schreef:
Eerlijk gezegd vind ik dit echt schandalig. Uiteraard kan een trailer stuk gaan, de bodem kan slecht worden, maar om hem dan zo voor de verkoop op te lappen zorgt voor een levensgevaarlijke situatie. Als jouw haflinger minder verstandig was geweest had het hem zijn benen kunnen kosten en jou je paard.

Mocht je er niet uitkomen met de klep kun je natuurlijk altijd naar een trailerbouwer in de buurt voor hulp en advies. Is wel wat duurder, maar waarschijnlijk gaat het snel en goed.

Succes ermee!


Erg genoeg, mijn trailer is drie weken geleden afgekeurd door mijn trailerbedrijf en ingeruild. Nu staat hij via een handelaar/ander trailerbedrijf als perfect en keihard op marktplaats voor een flink bedrag. Echt zo gelogen en schandalig, en natuurlijk gevaarlijk. Hij ziet er ook nog heel mooi uit maar hij is rot op verschillende plekken. Mijn trailerbedrijf had me er al voor gewaarschuwd dat ik hem online terug zou kunnen zien aangezien zij hem niet meer gingen oplappen en de handel in deden. Het is gewoon erg. Je wordt echt opgelicht waar je bij staat. Heb nog getwijfeld om er een topic over te openen en mensen te waarschuwen maar ja, wilde er ook geen stress meer van.

Even on topic weer, succes met je opknaptraject TS. Kan je niet helpen maar vind het wel erg voor je.

Caesar
Berichten: 9303
Geregistreerd: 20-01-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-20 07:33

Shalimar schreef:
Hevonen schreef:
Eerlijk gezegd vind ik dit echt schandalig. Uiteraard kan een trailer stuk gaan, de bodem kan slecht worden, maar om hem dan zo voor de verkoop op te lappen zorgt voor een levensgevaarlijke situatie. Als jouw haflinger minder verstandig was geweest had het hem zijn benen kunnen kosten en jou je paard.

Mocht je er niet uitkomen met de klep kun je natuurlijk altijd naar een trailerbouwer in de buurt voor hulp en advies. Is wel wat duurder, maar waarschijnlijk gaat het snel en goed.

Succes ermee!


Erg genoeg, mijn trailer is drie weken geleden afgekeurd door mijn trailerbedrijf en ingeruild. Nu staat hij via een handelaar/ander trailerbedrijf als perfect en keihard op marktplaats voor een flink bedrag. Echt zo gelogen en schandalig, en natuurlijk gevaarlijk. Hij ziet er ook nog heel mooi uit maar hij is rot op verschillende plekken. Mijn trailerbedrijf had me er al voor gewaarschuwd dat ik hem online terug zou kunnen zien aangezien zij hem niet meer gingen oplappen en de handel in deden. Het is gewoon erg. Je wordt echt opgelicht waar je bij staat. Heb nog getwijfeld om er een topic over te openen en mensen te waarschuwen maar ja, wilde er ook geen stress meer van.

Even on topic weer, succes met je opknaptraject TS. Kan je niet helpen maar vind het wel erg voor je.


Dat was hier ook. Overigens bij een gerenommeerd bedrijf. Onze eigen trailerman keurde hem af. Toen heeft mijn vader een nieuwe gekocht en mijn oude ingeruild. Stond gewoon als gebruikt te koop. Overigens kwam die ook toen ik hem kocht bij een goed bekend staand bedrijf vandaan... dus je wordt écht bedonderd waar je bij staat op alle niveaus.

just_kiki

Berichten: 6812
Geregistreerd: 09-03-07
Woonplaats: West Brabant

Re: Tips bij slechtste traileraankoop ooit

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-20 08:25

Over je vraag qua polyester,
Wij zitten in een carnavals gebied, zelf plaat hout (betonplex) gekocht op maat van de vorige plaat (gewoon op maat laat zagen door de houthandel).

trailer daarna weg gebracht naar de carnavals vereniging en dje hebben er een mooie laag polyester op aangebracht ook de zijkant(zaagkant) en vervolgens in het oude profiel gemonteerd en klep terug erop :j

Was meer werk om de rubbere mat los te krijgen :=

Alle bouten zaten onder die mat dus die moest eerst los voor we de klep los konden maken :+

ajesca123

Berichten: 1931
Geregistreerd: 18-06-09
Woonplaats: Baarle Nassau

Re: Tips bij slechtste traileraankoop ooit

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-20 09:19

Balen zeg!
Toevallig gekocht in Apeldoorn?
Hier precies hetzelfde meegemaakt helaas.
2de hands trailer gekocht voor best een flink bedrag.
Helemaal nagelopen toen we gingen kijken en voor zover wij konden zien leek hij perfect.
Eenmaal thuis paard erop hoorde ik de bodem kraken.
Mat er met veel gedoe afgekregen.
Bleek de bodem flink rot precies op de stukken die op het frame lagen.
Contact met de verkoper opgenomen en die kwam meteen kijken.
Hij deed aan de telefoon nogal vreemd dus gezorgd dat de eigenaar van stal er ook bij was.
Kerel kwam aan bonkte een paar keer op de vloer en vond hem prima in orde.
Toen de eigenaar van stal er iets van zei flipte hij helemaal en had hij met hem niks te maken en reed zo weg.
Heel gedoe geweest daarna maar doordat ik toen door veel tegenslagen er helemaal doorheen zat er geen zaak van gemaakt en de trailer weggebracht voor een nieuwe allu bodem.
Dacht dat het daarmee klaar was maar ook de klep bleek al een keer vervangen met een te dunne plaat dus die brak bij het laden.
Gelukkig hield de mat alles bij elkaar maar ook die laten vervangen voor een allu klep.
Remmen etc na laten kijken en verder alles gelukkig in orde.
Ondanks dat hij nu goed is heb ik er door alles geen plezier meer van helaas.
Heel stom maar dat zit tussen mijn oren :?

Deze gaat nu weer weg omdat we voor een vrachtwagen gaan.
Vraag deze keer mijn buurman mee die automonteur is en een eigen garage heeft.
Hopen dat dat wat ellende bespaard.

Kirania

Berichten: 1636
Geregistreerd: 19-06-11
Woonplaats: In de bebouwde kom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-20 10:28

@rina, voor zover ik weet de rechte.
Dat snap ik, als ik het allemaal opnieuw kon doen had ik het ook zo gedaan.
Afbeelding

@Merlen, ja, bleek dat dat idd een sluis probleem is. Ik heb er zó mee geworsteld. Uiteindelijk gezegd potver en de achterkant van de bodem nogmaals in de bootlak gesmeten en na drogen de mat er langs alle kanten zodanig op vastgekit dat er niks meer bijkwam. Ik heb de indruk dat het te maken heeft met het scharnier en de wand. Heb als extra rust voor mijn hoofd de hele mat ingeverfd met rubberverf en achteraan twee lagen gegeven. Blijft enorm goed zitten en nu heb ik na regenval 'gewoon' een plas in de trailer. Belachelijk eigenlijk.

@Solarhertog, het is al meer dan een jaar terug en ik heb hem spijtig genoeg van een particulier. De lokale 2dehands dealer hier is heel onbetrouwbaar. Blijkt, de particulieren ook.

@Shalimar, oh man... Wat een verhaal weer. Ik heb ook al van zo'n dealers gehoord, trailers die in brand schieten trouwens ook. Verkeerd aangesloten...

@caesar, voila. Overal hetzelfde...

@just_kiki, ik kijk daarvoor meteen rond! Ik zit wel zo ver als mogelijk van carnavalsgebied, dus ik vrees :') Jep, de mat zit hier vast met half doorgeroeste nietjes. Wie er op dat idee kwam...

@ajesca123, ik ben zelfs niet meer verbaasd... Heb zelf enkel boze whatsapps gestuurd, voor de rest laten zitten aangezien ik er echt de energie er niet voor had en ik niet twee jaar wilde wachten tot ik hem kon gebruiken (mits het uitgedraaid was op een rechtzaak).

kiki1976

Berichten: 16856
Geregistreerd: 17-04-10
Woonplaats: Kop van Noord Holland

Re: Tips bij slechtste traileraankoop ooit

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-20 10:50

Klep valt ook echt reuze mee, van de zomer de klep vernieuwd.
Hier gewoon weer met betonplex gedaan.

De metalen omlijsting kan je eraf halen en gewoon weer her gebruiken.

Kirania

Berichten: 1636
Geregistreerd: 19-06-11
Woonplaats: In de bebouwde kom

Re: Tips bij slechtste traileraankoop ooit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-20 11:06

Welke breedte qua betonplex had jij? Vrees wel dat ik het zal moeten laten leveren, of ik moet met mijn trailer de stad in :Y)