Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 20 van de 21 [ 511 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Probleem op (laten) lossen door verkoper of ontbinden?

 
Profiel   

pol013 schreef
MarjanB schreef
*\%/*

Vind t wel mooi dat hier zoveel mensen waren die met allerlei oplossingen kwamen want ja ts moest maar blij zijn met minder... en dat t dan gewoon afloopt zoals het hoort.


En dat er al zoveel wantrouwen was naar de verkoper, terwijl ts daar heel genuanceerd is was en bleef.


Ik denk dat dat wantrouwen ook wel genuanceerd naar voren werd gebracht?
Nu, ik blijf het een gekke 'move' vinden om een kreupele koubloedkruising die net een weekje bij je staat als alternatief aan te bieden aan een klant die net een hele ander soort pony bij je heeft gekocht. :D
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-05-21 09:13 



 
Profiel   

Super! En nu op zoek naar een andere pony!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-05-21 09:15 



 
Profiel   

Fijn dat het is opgelost.
Zo zie je maar weer dat er in goed overleg veel mogelijk is en verkopers (handel of niet) vaak ook gewoon netjes hun zaken oplossen.
Goed gedaan TS. Waarschijnlijk juist door zelf redelijk te blijven, dit ook bij de verkoper terug gezien.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-05-21 09:24 



 
Profiel   

Fijn dat het zo is opgelost, TS.
Jammer dat het zo heeft moeten gaan maar hopelijk vinden jullie alsnog snel een leuke pony voor je dochter.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-05-21 11:28 



 
Profiel   

Gini schreef
Ik denk dat dat wantrouwen ook wel genuanceerd naar voren werd gebracht?
Nu, ik blijf het een gekke 'move' vinden om een kreupele koubloedkruising die net een weekje bij je staat als alternatief aan te bieden aan een klant die net een hele ander soort pony bij je heeft gekocht. :D


Precies ja, haha. Je kan het maar proberen. Je moet natuurlijk maar net - als verkoper - iets gelijkwaardigs hebben staan. Altijd vrij lastig met dit soort handel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-05-21 11:35 



 
Profiel   

Mooi dat het opgelost is!


En nu inderdaad op zoek naar de echte droompony.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-05-21 11:37 



 
Profiel   

Supertje schreef
De pony is inderdaad uiteindelijk terug naar de verkoper en ik heb het geld terug nadat we het over andere opties niet eens konden worden, dus wat dat betreft hartstikke blij mee natuurlijk!

Ik hoop oprecht dat het met de pony helemaal goed gaat komen, en ik geloof ook zeker dat dat moet lukken. Ik vind het zelf ook heel jammer dat het zo gelopen is, want het is echt een hele leuke pony, bloedmooi ook en een hele bijzondere beweger.



Dat is wel fijn.

Hoop dat jullie een leuke nieuwe pony vinden waar jullie veel plezier mee zullen hebben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-05-21 13:43 



 
Profiel   

Gelukkig alles goed opgelost. Nu opzoek naar een andere topper. Ts wat zoek je precies

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-05-21 16:42 



 
Profiel   

Netjes opgelost!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-05-21 17:47 



 
Profiel   

Wat fijn dat het afgesloten is TS! Nu op naar het volgende hoofdstuk. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-05-21 17:54 



 
Profiel   

ben al even een stille volger, maar fijn dat het opgelost is ts!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-05-21 18:19 



 

Netjes opgelost! Veel succes met de verdere zoektocht.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-05-21 13:05 



 
Profiel   

Deze oplossing siert toch wel de verkoper. Die andere optie vervangende pony was niet zo snugger.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-05-21 13:16 



 
Profiel   

Dit siert beide partijen vind ik.

Koper heeft aangegeven dat ze de koop ongedaan wil maken en is daarover heel redelijk in gesprek gegaan.
Verkoper heeft op basis daarvan de zaak netjes opgelost.

Hoe anders had dit kunnen lopen als er met juridische stappen was gedreigd? Dan wordt de verkoper meteen in een hoek gedreven en verdwijnt vaak de bereidheid om samen een goede oplossing te vinden.

Dus super opgelost zo. Goed gedaan TS!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-05-21 13:25 



 
Profiel   

Nou ik denk dat een topic als dit er ook wel voor zorgt dat verkoper zich in een hoek gedreven voelt hoor :=
En dat kan bij sommige mensen ook best een handje helpen in het wat toeschietelijker worden dan ze in eerste instantie hadden gewild....

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-05-21 13:43 



 
Profiel   

TS, ik ben eigenlijk heel benieuwd of jullie inmiddels een leuke nieuwe pony hebben gevonden?

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-07-21 16:46 



 
Profiel   

Ik ook

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-07-21 14:35 



 
Profiel   

We hebben intussen inderdaad een leuke nieuwe pony gevonden, eentje waar ze zelf vanaf het eerste moment helemaal weg van was.
Intussen zijn we dus de trotse eigenaars van Lionel, een cremello NRPS ruintje van Le Matsjo, nu net 7 jaar oud en 1.45 hoog.
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-07-21 15:57 



 
Profiel   

Gefeliciteerd met jullie nieuwe pony. Knap ding is t :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-07-21 15:59 



 
Profiel   

Hij is leuk! Hele stoere combi. <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-07-21 16:00 



 
Profiel   

Leuk dier! Hoe is het zonnebrand-beleid met zoiets eigenlijk....?

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-07-21 16:05 



 
Profiel   

pmarena schreef
Leuk dier! Hoe is het zonnebrand-beleid met zoiets eigenlijk....?


Valt mee := Ze staan hier de hele dag buiten en ‘s nachts op stal. Ik smeer zijn neus in voor de zekerheid, maar hij heeft tot nu toe geen last van zonnebrand. Voor de roze oogleden heeft hij een vliegenmasker op. Op zijn lijf verbrandt hij niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-07-21 16:14 



 
Profiel   

Da's wel fijn! Heb je al hele warme dagen meegemaakt ook...?

Als je ziet hoe gevoelig witte neusjes en voetjes soms zijn, vind ik het wel een spannende kleur :)
Maar erg leuk dier om te zien +:)+

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-07-21 16:18 



 
Profiel   

pmarena schreef
Da's wel fijn! Heb je al hele warme dagen meegemaakt ook...?

Als je ziet hoe gevoelig witte neusjes en voetjes soms zijn, vind ik het wel een spannende kleur :)
Maar erg leuk dier om te zien +:)+


Jazeker :) En het gaat echt goed, we hadden wel twee verbrande neuzen hier, maar dan bij donkere paarden met blessen, deze was zonnebrand-vrij gelukkig (ondanks dat hij wel aftekeningen op zijn hoofd heeft, hij heeft een maantje op zijn voorhoofd en een sneb). Hij lijkt niet meer last te hebben van de zon dan andere paarden. Ik was ook bang voor knijpen met de ogen in felle zon, maar ook dat doet hij niet ondanks zijn hele lichte ogen.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-07-21 16:27 



 
Profiel   

Super zeg +:)+

Hee geinig je ziet inderdaad nog een aftekening :))
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-07-21 16:31 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 20 van de 21 [ 511 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen