Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Trailer scheur?

 
Profiel   

Hoi

Onze bockmann trailer van 2018 is een champion r met aluminium zijwanden en een polyester dak + neus.

Vooraan is er ( tussen de twee ramen) een scheur in het polyester gekomen, het heeft de vorm van een gebarsten ster.

Wat kan ik best doen om dit niet te laten verergeren ?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-05-21 23:47 



 
Profiel   

woemp schreef
Hoi

Onze bockmann trailer van 2018 is een champion r met aluminium zijwanden en een polyester dak + neus.

Vooraan is er ( tussen de twee ramen) een scheur in het polyester gekomen, het heeft de vorm van een gebarsten ster.

Wat kan ik best doen om dit niet te laten verergeren ?


Bij een aanhanger / trailer bedrijf kunnen ze dit repareren. Er gaat dan spul op wat uit hardt, ik ben alleen vergeten hoe het heet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-05-21 00:05 



 
Profiel   

L_Ruiterhuis schreef
woemp schreef
Hoi

Onze bockmann trailer van 2018 is een champion r met aluminium zijwanden en een polyester dak + neus.

Vooraan is er ( tussen de twee ramen) een scheur in het polyester gekomen, het heeft de vorm van een gebarsten ster.

Wat kan ik best doen om dit niet te laten verergeren ?


Bij een aanhanger / trailer bedrijf kunnen ze dit repareren. Er gaat dan spul op wat uit hardt, ik ben alleen vergeten hoe het heet.


Epoxyhars :)

Kan je ook zelf. We hebben dat ook geprobeerd met mijn trailer, maar je blijft het wel zien dan. De glans en kleur krijg je zelf niet gelijk en ook het aanbrengen van de epoxy vereist wat oefening. Tool om op te schuren / te polijsten is ook nodig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-05-21 01:05 



 
Profiel   

woemp schreef
Wat kan ik best doen om dit niet te laten verergeren ?


Terug naar de leverancier waar je 'm gekocht hebt. Een trailer uit 2018 hoort niet te scheuren. Zelfs als je formeel geen garantie (meer) hebt, mag je van zo'n trailer, en zeker dat merk, verwachten dat-ie niet binnen een paar jaar scheurt*.

Je mag dus verwachten (nee, eisen) dat-ie gratis gerepareerd wordt.

* ik neem even aan dat het niet komt omdat je een aanrijding gehad hebt of omdat je paard over de voorstang gehangen heeft en met z'n hoeven de voorkant er uit heeft willen meppen

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-05-21 07:39 



 
Profiel   

Ibbel schreef
woemp schreef
Wat kan ik best doen om dit niet te laten verergeren ?


Terug naar de leverancier waar je 'm gekocht hebt. Een trailer uit 2018 hoort niet te scheuren. Zelfs als je formeel geen garantie (meer) hebt, mag je van zo'n trailer, en zeker dat merk, verwachten dat-ie niet binnen een paar jaar scheurt*.

Je mag dus verwachten (nee, eisen) dat-ie gratis gerepareerd wordt.

* ik neem even aan dat het niet komt omdat je een aanrijding gehad hebt of omdat je paard over de voorstang gehangen heeft en met z'n hoeven de voorkant er uit heeft willen meppen



Nee er is echt niets mee gebeurd. Hij heeft alleen wel de hele winter buiten gestaan omdat we geen afdak hebben waar hij onder past.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-05-21 07:43 



 
Profiel   

Daar moet-ie ook tegen kunnen. Echt, gewoon terug naar waar je 'm gekocht hebt. Een böckmann hoort niet na 3 jaar spontaan scheuren te gaan vertonen.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-05-21 07:48 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen