Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 9 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

wat betaal je voor accommodatie war je lid bent wat krijg je

 
Profiel   

Een vraag aan mensen met een eigen paard/pony.

Het gaat om de plek waar jij heen gaat om te kunnen rijden. BV een rijvereniging.

Wat betalen jullie aan de accommodatie waar je met je paard/pony lid bent om te rijden en wat krijg je voor dat bedrag?

Ik ben lid van een rijvereniging waar een 20x60 binnen- en 20x60 buitenbak aanwezig is. Ook mag er vrij gebruik gemaakt worden van de longeercirkel en het springmateriaal.
Op deze vereniging staan geen paarden! Leden hebben een sleutel van de accommodatie en kunnen hier in principe 24/7 rijden.
2 uur per week kun je deelnemen aan de lessen.
Als je vrijwilligerswerk doet dan kun je korting krijgen op de kosten van je lidmaatschap.

Het is er bijna altijd rustig, vaak ben ik alleen soms met maximaal 3 andere ruiters.

Ik betaal 400 euro per jaar, incl KNHS lidmaatschap.


Laatst bijgewerkt door gisa80 op 17-05-21 14:13, in het totaal 1 keer bewerkt
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-21 13:40 



 
Profiel   

Ik ben lid van een vereniging met binnenbak 20x60 eb en vloed. Buitenbak 80x 70 eb en vloed en longeercirkel voor €120 per jaar. Inclusief clublessen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-21 13:44 



 
Profiel   

Ik verplaats dit topic naar transport, afspraken en overige.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-21 15:00 



 
Profiel   

Bij de plaatselijke rijvereniging betaal je hier €120, dat is precies voor hetgeen wat jij noemt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-05-21 20:50 



 
Profiel   

Ik ben me nu nog aan het oriënteren op de rijvereniging hier in de buurt, zo ver ik het zie is dat €255 per jaar voor 48 lessen (elke week met uitzondering van grote vakantie). Dan mag je ook -als er geen lessen zijn- onbeperkt gebruik maken van de buitenbak. Volgens mij is er ook een longeercirkel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-05-21 22:13 



 
Profiel   

Ik betaal 36,75 per maand, mag onbeperkt gebruik maken van de rijhal (25x65 oid) en de buitenbaan van iets van 65x65, behalve wanneer er verenigingslessen zijn.
En ik heb 1 les van 3 kwartier per week en ben lid van de KNHS voor dit bedrag.
Er liggen Agterberg bodems en er is springmateriaal.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-05-21 23:12 



 
Profiel   

Ik betaal €27,80 per maand
Beschik over 3 binnenbakken (2x 65*30 1x net geen 20*40) buitenbak 20*60
1x per week les muv feestdagen, Accommodatie is het gehele jaar door open voor leden, er is altijd een bak vrij ok te rijden, bodems zijn ook tiptop in orde en veel spring materiaal aanwezig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-21 00:17 



 
Profiel   

Ik betaal 240 euro per jaar inclusief lidmaatschap knhs. 2 binnenbaan van 1x 30×60 en 1x 30×40. Ik heb 1x per week 1 uur les en mag verder onbeperkt gebruik maken van de hallen. Er liggen agterberger bodems in en er is meer dan genoeg springmateriaal aanwezig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-21 00:30 



 
Profiel   

Ik betaal 175 euro zonder knhs. Voor een binnenbak van 25x50 en 20x40. Swinters elke week menles, met het gebruik van de menkarren. Ook is er nog veld met marathonhindernissen waar we gebruik van kunnen maken.

Als de bakken vrij zijn van lessen mag je het hele jaar gebruik maken van de bakken. Dit geldt ook voor onder het zadel.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-21 07:26 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 9 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen