Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 22 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Waar is je trailer verzekerd en waarom?

 
Profiel   

Ik ben benieuwd welke verzekering jullie hebben en waarom die?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-21 12:34 



 
Profiel   

Geen antwoord op je vraag maar: niet.
Waarom niet?
Nou, ding kost nieuw 5-6K en de premie is 200 euro per jaar. De kans dat er wat gebeurt met het ding wat niet onder de verzekering van het trekkende voertuig valt, is zeer klein.

Verzeker alleen de risico's die je echt niet zelf kunt dragen.

Onze trailer staat achter huis en wel goed op slot.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-21 12:36 



 
Profiel   

Ik heb een aanhangwagenverzekering afgesloten bij Interpolis.
Geregeld via de Rabobank omdat ik hier klant ben en al een andere verzekering heb lopen; dus wat extra korting.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-21 12:40 



 
Profiel   

Dees schreef
Geen antwoord op je vraag maar: niet.
Waarom niet?
Nou, ding kost nieuw 5-6K en de premie is 200 euro per jaar. De kans dat er wat gebeurt met het ding wat niet onder de verzekering van het trekkende voertuig valt, is zeer klein.

Verzeker alleen de risico's die je echt niet zelf kunt dragen.

Onze trailer staat achter huis en wel goed op slot.

idem dito

Uitlenen doen we niet meer.
Staat hier inderdaad op slot achter een gesloten poort.

Is alleen in gebruik achter de auto.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-21 12:42 



 
Profiel   

Wat valt er volgens jou onder het trekkende voertuig?
Dat is namelijk enkel schade aan anderen en niet aan je eigen trailer.

Dus total loss of gestolen is inderdaad 5-6k neertellen voor een nieuwe, mijn trailer gaat naar 8-9k overigens.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-21 12:43 



 
Profiel   

Unigarant kost 11.20 per maand.
Dan is hij de eerste vijf jaar voor de nieuwwaarde verzekerd voor diefstal.
Mijn trailer was 12k, dus laat m 5 jaar lopen en dan zeg ik m op.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-21 12:43 



 

Ik heb mijn trailer verzekerd bij ASR, kost €10.18 per maand.
Om dezelfde reden als hierboven, de eerste 5 jaar voor de nieuwwaarde verzekerd bij diefstal.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-21 13:00 



 
Profiel   

Interpolis kan ik helaas niet uitrekenen zonder rabo rekening.

ASR kom ik om 28 euro per maand, wat heb jij voor trailer Tarico?

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-21 13:10 



 
Profiel   

Ik heb een verzekering bij ASR lopen en kost me een kleine €70 per jaar.
Deze is afgesloten via de dealer van mijn trailer.

Ik heb ooit gebeld met de vraag over indien een soortgelijke kwestie aan de hand zou zijn met ABC en D in een hardlopend topic elders op bokt en dat zou dan gedekt zijn.

Ik heb hem toen afgesloten omdat ik een hele nieuwe trailer kocht en dat was een rib uit mijn lijf. Trailer staat op slot, maar stond toen wel voor op het erf van stal waar iedereen bij kon. Inmiddels staat hij een achterop het erf gelukkig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-21 13:19 



 

Rosje8 schreef
Interpolis kan ik helaas niet uitrekenen zonder rabo rekening.

ASR kom ik om 28 euro per maand, wat heb jij voor trailer Tarico?


Ifor Williams 1,5p. Ik heb de verzekering in eerste instantie afgesloten bij Europeesche verzekeringen en die is later overgenomen door ASR.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-21 13:26 



 
Profiel   

Ik heb een Aanhangwagenverzekering bij Centraal Beheer.

Waarom die?
Ik heb mijn auto daar ook verzekerd, en heb daar werkgeverskorting.


Ik betaal €6,23 per maand voor een All Risk verzekering zonder eigen risico.
Mijn aanhanger is verzekerd voor schade door:
- Brand, storm en natuur
- Diefstal en inbraak
- Aanrijding en vandalisme

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-21 13:54 



 
Profiel   

Ik volg. Ik vraag mij af of het zin heeft een 17 jaar oude trailer te verzekeren. Wel met allu bodem

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-21 14:53 



 
Profiel   

Tarico schreef
Ik heb mijn trailer verzekerd bij ASR, kost €10.18 per maand.
Om dezelfde reden als hierboven, de eerste 5 jaar voor de nieuwwaarde verzekerd bij diefstal.


Hier ook idd.
Nu ben ik op stal niet zo bang voor diefstal maar op vreemd terrein wil ik ondanks slot niet m´n handen in het vuur steken dat ze hem meekrijgen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-21 16:39 



 
Profiel   

geen trailer meer maar een vouwwagen is niet hetzelfde dat snap ik maar maar de nieuwprijs komt aardig in de buurt 10.000). Verzekerd voor 150 per jaar tegen (even vergeten voor hoeveel jaar de nieuw waarde).

Trailer zou ik ook verzekeren...lees maar eens in een ander topic..

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-21 17:15 



 
Profiel   

Uitlenen doe ik sowieso niet aan, bij schade zijn ze niet thuis of zit je met een kapotte trailer en kun je dus zelf niet weg ermee.

Ik heb hem bij centraal beheer nu, 75 per jaar, 3 jaar tegen nieuwwaarde en daarna dagwaarde maar ook die laatste is voorlopig hoog, ifor houdt zijn waarde wel.

Toevoeging; ook ivm diefstal, ik heb een goedgekeurd slot maar als ze hem mee willen nemen, dan nemen ze hem mee en dat geeft toch geen fijn gevoel zonder verzekering

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-21 17:33 



 
Profiel   

Ik zie nu een aantal keer centraal beheer langs komen. Mijn nieuwe trailer is besteld dus ik ben mij ook aan het oriënteren nu.
Hebben jullie de verzekering online afgesloten of hier een tussenpersoon voor of moeten bellen?
Kan namelijk op hun site zo gauw de optie voor online afsluiten niet vinden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-21 07:07 



 
Profiel   

xJurdyWonanx schreef
Ik zie nu een aantal keer centraal beheer langs komen. Mijn nieuwe trailer is besteld dus ik ben mij ook aan het oriënteren nu.
Hebben jullie de verzekering online afgesloten of hier een tussenpersoon voor of moeten bellen?
Kan namelijk op hun site zo gauw de optie voor online afsluiten niet vinden.

Eergisteren afgesloten, gewoon bellen en dan lopen ze het met je door.

Wij hebben net de polis binnen, 6,29 per maand.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-21 07:26 



 
Profiel   

Wij hadden de trailer nooit verzekerd maar we hebben een keer een jong paard erin vervoerd dat over de stang ging en de hele trailer total loss heeft geslagen. Wanden waren helemaal naar buiten gegaan, alles was stuk. Dat was een dure trailer. Toen kwamen we erachter dat je een aanhanger apart moest verzekeren. Voor diefstal ben ik nooit zo bang geweest. Stond altijd op een afgesloten erf.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-21 07:30 



 
Profiel   

Ik betaal €117 per jaar bij de ASR. Voor mijn 2-paards aluminium Bockmann trailer (2015).

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-21 07:42 



 
Profiel   

upendo schreef
xJurdyWonanx schreef
Ik zie nu een aantal keer centraal beheer langs komen. Mijn nieuwe trailer is besteld dus ik ben mij ook aan het oriënteren nu.
Hebben jullie de verzekering online afgesloten of hier een tussenpersoon voor of moeten bellen?
Kan namelijk op hun site zo gauw de optie voor online afsluiten niet vinden.

Eergisteren afgesloten, gewoon bellen en dan lopen ze het met je door.

Wij hebben net de polis binnen, 6,29 per maand.


Dan ga ik ze binnenkort ook maar even bellen. Gaat om een 2 paard Sirius S75 nieuw dus vind het een beetje riskant om hem voor +/-100 pj niet te verzekeren

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-21 08:13 



 
Profiel   

Ik had mijn trailer allrisk via Interpolis verzekerd, betaalde iets van 8,- per maand. Al een paar keer gebruik gemaakt vd verzekering. Keertje dakraam weggewaaid, keertje sier/bevestigingsstrip tussen kap en wand een tak tussen gehad en strip losgetrokken, keertje dikke tinker de achterstang eraf gekregen en duwde zo de klep naar achter met wandsteun en al toen stond de klep dus los. Allemaal vergoedt door de verzekering.

Trailer achter de auto is alleen WA verzekerd, alle bovengenoemde schades vallen daar niet onder. Vandaar aparte verzekering.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-21 09:08 



 
Profiel   

Ik heb mijn nieuwe aluminium Humbaur bij Centraal Beheer verzekerd voor €4,71 per maand. Dat moet telefonisch, kan inderdaad niet online.

Mijn trailer staat regelmatig langs een verlaten bosrand, wel altijd met slot. Met dit slot kan ik ook gewoon rijden dus geen gedoe met afkoppelen of daar het slot erop zetten.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-21 09:26 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 22 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen