Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 7 van de 9 [ 214 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Help, ik word het erf afgezet

 
Profiel   

Jeetje TS.. wat een verhaal! Veel sterkte
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-21 15:47 



 
Profiel   

davinci2412 schreef
Ibbel schreef
Hebben ze je tuinmeubelen niet in je trailer geflikkerd?
Tip wat betreft dierenambulance is een goeie, lijkt me een mooie oplossing voor zowel kat als kittens :j

Verder gaan ze uiteraard ver en ver over de schreef, goed dat je er een advocaat op hebt gezet.



Nee, die hebben we gecheckt en we hebben gisteren de trailer ook weggehaald voordat ze die bijvoorbeeld "per ongeluk" beschadigen.

Voor de kittens heb ik inmiddels al een plekje gevonden. Ze zijn nu 6,5 week oud dus mogen over 1,5 week naar hun nieuwe huisjes toe. Het was dus de bedoeling dat moeder poes daar op de boerderij zou blijven, maar ik denk dat ze haar dan niet voeren en de honden haar het erf af jagen. Van de week rende de Jack Russel ook al achter haar aan.
Ik overweeg zelf om even een oproepje te plaatsen op facebook ofzo, maar de dierenambulance is ook een goed idee.



Bel aub de Dierenambulance en laat moeders en de kittens ophalen voordat 1 van de honden haar of de kittens te grazen nemen... kan namelijk best nig zijn dat moeders nu ze niet gemakkelijk naar binnen en buiten kan, de kittens nog versleept...

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-21 15:52 



 
Profiel   

Wat zijn dit voor mensen?

Ze kopen zoiets en hadden dit gewoon echt moeten weten.

Maar dat je een huis koopt met ruimte voor dieren en dan zo doet tegen iemands poes, omdat je persoonlijke/zakelijke problemen met elkaar hebt, gaat me echt veel en veel te ver. Wat een figuren........

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-21 15:55 



 
Profiel   

Zo ts wat een verhaal! Met verbazing je berichten gelezen. Wat naar dat het zo allemaal heeft moeten lopen, veel succes verder en knap hoe je het aanpakt! Hoe gaat het met de andere stalgenoten, wie voert de paarden etc?

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-21 16:19 



 
Profiel   

Jeetje wat een nare mensen.
Goed dat je het er niet bij laat zitten.
Maar wat een stress zeg.
Sterkte met alles.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-21 16:30 



 
Profiel   

Wow TS, superveel respect voor hoe je het aanpakt en dat je zo rustig en volwassenen kunt handelen ondanks dat ze het bloed onder je nagels vandaan proberen te halen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-21 16:48 



 
Profiel   

En deze mensen willen de pensionstal doorzetten? Je zal er maar staan..Of er nietsvermoedend intrappen als het huidige bestand gillend is vertrokken...

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-21 17:38 



 
Profiel   

Als de mensen een pension willen doorzetten, iets met paarden hebben, zouden ze natuurlijk ook op Bokt kunnen zitten......
En ik weet inmiddels uit ervaring dat ook veel mensen wel een account hebben om mee te lezen, maar verder niet actief zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-21 23:31 



 
Profiel   

Ach Ts, ik heb geen tips maar las wel even mee. Ik wens jou heel veel sterkte, wat een vreselijke lui lopen er op deze wereld rond... Hopelijk vind je een fijn plekje voor jezelf en je paard(en)

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-21 23:48 



 
Profiel   

Iedereen super bedankt voor alle lieve berichtjes!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-07-21 08:00 



 
Profiel   

davinci2412 schreef
MarliesV schreef
En terecht/logisch dat de maat vol is.

Het siert je dat je je niet verlaagd tot het 'terugpest' niveau. Maar het is wel erg gortig dat je niet in je eigen huis kan gaan zitten door zijn acties.

Heb je wel wat anders voor over een maand om te gaan wonen?


Ik woon voorlopig weer bij mijn ouders. In tussen kijken we rustig verder naar een ander plekje, maar helaas heb ik ook last van de grote woningnood haha

sasja0705 schreef
Kunnen ze jou huisje nu in als je er niet bent ?
In iedergeval van buiten en van binnen van alles foto's nemen.
Elk detail.

Van al jouw spullen, de opstelling, enz, enz - en uiteraard ook wat je nog op stal hebt.

Je weet maar nooit...


Ze kunnen er niet in als ze niet inbreken. Ze hebben enkel een sleutel van mijn voordeur, maar die zit op de haak. Ik ga zelf via de achterdeur naar binnen en de ramen zitten dicht. Ik heb inderdaad van alles binnen foto's gemaakt.


superpony schreef
Ik zou er wel werk van maken. Niet uit wraak, of pestgedrag, maar het blijft aan je vreten als je onrecht is aangedaan. Vooral de manier waarop.

Maar het is nu 2 Juli. Wat heb je betaald? Zelfs als je nu te weinig betaald, moeten zij eerst een herinnering sturen, dan een 2e etc etc. Dan zijn ze ook maanden verder.


Ik heb gewoon de huur betaald die ik eerder ook betaalde op aanraden van de advocaat.

Christiene schreef
Vandaag niks gebeurd?


Zaterdag hebben ze mijn schutting langs mijn terras gesloopt en twee trailers op mijn terras gezet, o.a. die van mij. Mijn tuinmeubels zijn weg, ook zijn er een router en haspel van de stalcamera verdwenen. Daarnaast doen ze steeds het raam waardoor de kat naar binnen en buiten kan steeds dicht. De kat heeft nog kittens in huis zitten bij mij, dus die moet wel naar binnen kunnen.

Wij hebben het raam dusdanig vastgezet dat hij niet meer dicht kan, maar ze hebben hem gewoon geforceerd. Dus nu de kat maar binnen met de kittens en dan als de kittens weg zijn de kat weer naar buiten. Het is namelijk niet mijn kat, maar een kat die op het erf daar loopt. Dat heb ik ze ook verteld, maar blijkbaar vinden ze nu dat het mijn kat is. Dus maar even kijken voor een oplossing gezien ik hem niet mee kan nemen naar mijn ouders.

Verder heb ik aangifte gedaan van diefstal van mijn tuinmeubels, router en haspel en aangifte van vernieling van het terras.
Deze week ontvangen ze ook een brief van mijn advocaat.

Jeetje terras weghalen en gebruikenals trailerplek is gewoon kinderachtig gedrag om toch hun zin te krijgen.

Die meubels aan de kant zetten had nog nettere geweest dan gewoon wegooien/verstoppen.

Dat van de kat is helemaal gestoord. Levende dieren met jongen geven ze dus ook weinig om. En dat werkt met paarden? Kijk materiaal is al niet netjes maar dieren..

Hier ook weleens slechte of niet betaalde situaties onderling maar de dieren worden net zo verzorgd als de rest

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-07-21 08:28 



 
Profiel   

Jeetje ts
Wat een vervelende situatie

Die mensen vindt ik echt heel eeg asociaal...
Wat rot voor j3
Hopelijk vindt je gauw een fijne flek voor je dieren

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-07-21 08:30 



 
Profiel   

Jeetje TS, wat een gezeik.
Heel goed dat je de politie hebt ingelicht en een advocaat in de arm hebt genomen.
Ik weet dat er (veel -O- ) horken en asocialen rondlopen op deze wereld, maar jouw nieuwe huurbazen hebben al wel gelijk een ereplaatsje verdient op deze lijst.

Heb je de huur van juli al betaald? Anders zou ik zeggen nog even niet doen en de advocaat iets in de brief laten opnemen als reductie van het huurbedrag wegens "verstoring van het woongenot" of zoiets. En claim voor de vermissingen. Als je het handig doet kom je dan precies op 0 uit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-07-21 09:14 



 
Profiel   

Jeetje wat een verhaal wil je veel sterkte wensen

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-07-21 09:27 



 
Profiel   

Ik lees echt met verbazing je verhaal. Wat een ellende! Wij hebben het andersom gehad, huur van de huurders opgezegd, maar die wilden niet vertrekken.

Wij hebben zelf nog een verhuisvergoeding moeten betalen van 6000,- om ze eruit te krijgen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-07-21 09:33 



 
Profiel   

Huurbescherming gaat redelijk ver in Nederland en huur verhogen mag ook niet meer dan zoveel procent per jaar, ook al is de woning verkocht.

Laat je niet zo maar wegzetten en idd rechtsbijstand. En ondertussen op zoek naar wat anders.

Gewoon netjes blijven betalen. En ik zou er ook gewoon weer gaan wonen, je laat je toch niet zo maar wegjagen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-07-21 09:42 



 
Profiel   

Wat een drama TS. Ik zou in jouw geval ook niet gebleven zijn. Hopelijk kun je snel dit verhaal achter je laten en terug een fijn plekje vinden om te wonen. Niet mooi, maar ik hoop echt dat zo een horken hun verdiende loon krijgen en met hun pesterige winstbejaag het omgekeerde effect krijgen. Onredelijke staleigenaars gaan meestal toch wel onderuit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-07-21 10:14 



 
Profiel   

Wat vervelend dat het zo is gelopen, goed dat je actie hebt ondernomen, zulke mensen moeten er niet te makkelijk mee weg komen. Ik hoop dat je een oplossing vind voor de moederpoes met kittens. Leg de situatie eens voor aan de dichtstbijzijnde dierenambulance of asiel, ze willen vast wel met je meedenken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-07-21 11:34 



 
Profiel   

Hoe is het nu?

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-07-21 14:28 



 
Profiel   

Als dit verhaal klopt dan zou ik een advocaat in de arm nemen en zorgen dat dit de laatste keer in hun leven is dat ze zo met iemand anders om kunnen gaan. Wat een idioten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-07-21 14:40 



 
Profiel   

Adjepatatje8 schreef
Hoe is het nu?


Het is een soort van rustig. Steeds wel kleine pesterijen, maar die negeer ik nu gewoon zo veel mogelijk. Ik heb de meeste van mijn spullen gelukkig nu verhuisd gezien eigenlijk alles wat niet achter slot en grendel staat langzaam "verdwijnt".


Sunnda schreef
Als dit verhaal klopt dan zou ik een advocaat in de arm nemen en zorgen dat dit de laatste keer in hun leven is dat ze zo met iemand anders om kunnen gaan. Wat een idioten.


Inmiddels is er ook een advocaat mee bezig. Het vervelende is alleen dat de maandelijkse lasten op het moment dusdanig zijn dat ik twijfel of ik in augustus er niet gewoon uit moet gaan zodat ik ze ook geen huur meer hoef te betalen. Ik betaal nu dubbele huur en de stalling van de paarden is door de snelle verhuizing ook duurder geworden. Dus we zijn even aan het kijken welke opties er zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-07-21 15:32 



 
Profiel   

davinci2412 schreef
Adjepatatje8 schreef
Hoe is het nu?


Het is een soort van rustig. Steeds wel kleine pesterijen, maar die negeer ik nu gewoon zo veel mogelijk. Ik heb de meeste van mijn spullen gelukkig nu verhuisd gezien eigenlijk alles wat niet achter slot en grendel staat langzaam "verdwijnt".


Sunnda schreef
Als dit verhaal klopt dan zou ik een advocaat in de arm nemen en zorgen dat dit de laatste keer in hun leven is dat ze zo met iemand anders om kunnen gaan. Wat een idioten.


Inmiddels is er ook een advocaat mee bezig. Het vervelende is alleen dat de maandelijkse lasten op het moment dusdanig zijn dat ik twijfel of ik in augustus er niet gewoon uit moet gaan zodat ik ze ook geen huur meer hoef te betalen. Ik betaal nu dubbele huur en de stalling van de paarden is door de snelle verhuizing ook duurder geworden. Dus we zijn even aan het kijken welke opties er zijn.

Zou lekker weggaan, maar alles bewaren en een schadeclaim bij ze neerleggen. Maar dat weet je advocaat ook. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-07-21 15:33 



 
Profiel   

davinci2412 schreef
Adjepatatje8 schreef
Hoe is het nu?


Het is een soort van rustig. Steeds wel kleine pesterijen, maar die negeer ik nu gewoon zo veel mogelijk. Ik heb de meeste van mijn spullen gelukkig nu verhuisd gezien eigenlijk alles wat niet achter slot en grendel staat langzaam "verdwijnt".


Sunnda schreef
Als dit verhaal klopt dan zou ik een advocaat in de arm nemen en zorgen dat dit de laatste keer in hun leven is dat ze zo met iemand anders om kunnen gaan. Wat een idioten.


Inmiddels is er ook een advocaat mee bezig. Het vervelende is alleen dat de maandelijkse lasten op het moment dusdanig zijn dat ik twijfel of ik in augustus er niet gewoon uit moet gaan zodat ik ze ook geen huur meer hoef te betalen. Ik betaal nu dubbele huur en de stalling van de paarden is door de snelle verhuizing ook duurder geworden. Dus we zijn even aan het kijken welke opties er zijn.



Heb je de huurcommissie al benaderd? Die kunnen je huur kwijtschelden tot zij alles rechtgezet hebben wat ze van je gestolen hebben zonder dat zij wat kunnen doen. Je kunt hier nu gewoon een dikke schadeclaim uit gaan halen na wat zij allemaal doen /gedaan hebben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-07-21 15:36 



 
Profiel   

Eens met bovenstaande reacties, maar dat weet jouw advocaat ook ongetwijfeld.
Heel irritant die pesterijen. Ik woon niet in de buurt, maar anders had ik graag de naam geweten want op zo'n stal zou ik nooit terecht willen komen :-(

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-07-21 15:43 



 
Profiel   

Dubbele lasten zijn niet te doen. Maar ik zou het ook bespreken en dat je advocaat dat ook vanaf nu gaat regelen. Het mag niet zo zijn, dat ze je erop kunnen pakken dat jij niet hebt betaald straks......
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-07-21 16:07 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 7 van de 9 [ 214 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen