Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 6 van de 9 [ 214 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Help, ik word het erf afgezet

 
Profiel   

Ik heb inmiddels ook een tweede melding gemaakt bij de politie en contact met een advocaten kantoor die mij gaan helpen.
Ik ga dit niet tot het uiterste uitspelen maar wil ze ook niet zo gemakkelijk weg laten komen met dit soort gedrag. Inmiddels is bij mij de maat aardig vol
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-07-21 10:44 



 
Profiel   

En terecht/logisch dat de maat vol is.

Het siert je dat je je niet verlaagd tot het 'terugpest' niveau. Maar het is wel erg gortig dat je niet in je eigen huis kan gaan zitten door zijn acties.

Heb je wel wat anders voor over een maand om te gaan wonen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-07-21 11:11 



 
Profiel   

Kunnen ze jou huisje nu in als je er niet bent ?
In iedergeval van buiten en van binnen van alles foto's nemen.
Elk detail.

Van al jouw spullen, de opstelling, enz, enz - en uiteraard ook wat je nog op stal hebt.

Je weet maar nooit...

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-07-21 12:32 



 
Profiel   

Ik zou er wel werk van maken. Niet uit wraak, of pestgedrag, maar het blijft aan je vreten als je onrecht is aangedaan. Vooral de manier waarop.

Maar het is nu 2 Juli. Wat heb je betaald? Zelfs als je nu te weinig betaald, moeten zij eerst een herinnering sturen, dan een 2e etc etc. Dan zijn ze ook maanden verder.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-07-21 13:34 



 
Profiel   

Als je geen huur betaald ben je soms ook maanden verder oortje er echt uit moet. Dus die ene betaalde maand kunnen ze echt niet al je huis slopen met jou spullen enig in.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-07-21 13:44 



 
Profiel   

Gelijk heb je dat je het niet helemaal laat lopen!

Mochten ze de woning betreden zonder jou toestemming is er, volgens mij, sprake van huisvredebreuk.
Je huurt de woning tenslotte nog steeds er is alleen een geschil over de huurprijs.

Wel fijn dat je merrie en veulen in ieder geval veilig zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-07-21 13:57 



 
Profiel   

davinci2412 schreef
Ik heb inmiddels ook een tweede melding gemaakt bij de politie en contact met een advocaten kantoor die mij gaan helpen.
Ik ga dit niet tot het uiterste uitspelen maar wil ze ook niet zo gemakkelijk weg laten komen met dit soort gedrag. Inmiddels is bij mij de maat aardig vol


Gelijk heb je. Bij mij zouden bedreigingen ook een enorme grens over gaan die ik niet zou accepteren. Wat een vervelend volk zeg :(


Laatst bijgewerkt door Koekie73 op 02-07-21 15:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-07-21 14:46 



 
Profiel   

Lees al een tijdje mee. Begin het geen pottenkijkers gevoel te krijgen. Zou dit ook duidelijk maken richting jurist/advocaat/politie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-07-21 15:03 



 
Profiel   

Knap dat je op je strepen staat TS. Ik heb jaren geleden in ongeveer gelijke situatie gezeten, maar ik heb eieren voor m'n geld gekozen. Gedoe met huisbazen is verschrikkelijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-07-21 15:36 



 
Profiel   

Vandaag niks gebeurd?

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-07-21 23:02 



 
Profiel   

MarliesV schreef
En terecht/logisch dat de maat vol is.

Het siert je dat je je niet verlaagd tot het 'terugpest' niveau. Maar het is wel erg gortig dat je niet in je eigen huis kan gaan zitten door zijn acties.

Heb je wel wat anders voor over een maand om te gaan wonen?


Ik woon voorlopig weer bij mijn ouders. In tussen kijken we rustig verder naar een ander plekje, maar helaas heb ik ook last van de grote woningnood haha

sasja0705 schreef
Kunnen ze jou huisje nu in als je er niet bent ?
In iedergeval van buiten en van binnen van alles foto's nemen.
Elk detail.

Van al jouw spullen, de opstelling, enz, enz - en uiteraard ook wat je nog op stal hebt.

Je weet maar nooit...


Ze kunnen er niet in als ze niet inbreken. Ze hebben enkel een sleutel van mijn voordeur, maar die zit op de haak. Ik ga zelf via de achterdeur naar binnen en de ramen zitten dicht. Ik heb inderdaad van alles binnen foto's gemaakt.


superpony schreef
Ik zou er wel werk van maken. Niet uit wraak, of pestgedrag, maar het blijft aan je vreten als je onrecht is aangedaan. Vooral de manier waarop.

Maar het is nu 2 Juli. Wat heb je betaald? Zelfs als je nu te weinig betaald, moeten zij eerst een herinnering sturen, dan een 2e etc etc. Dan zijn ze ook maanden verder.


Ik heb gewoon de huur betaald die ik eerder ook betaalde op aanraden van de advocaat.

Christiene schreef
Vandaag niks gebeurd?


Zaterdag hebben ze mijn schutting langs mijn terras gesloopt en twee trailers op mijn terras gezet, o.a. die van mij. Mijn tuinmeubels zijn weg, ook zijn er een router en haspel van de stalcamera verdwenen. Daarnaast doen ze steeds het raam waardoor de kat naar binnen en buiten kan steeds dicht. De kat heeft nog kittens in huis zitten bij mij, dus die moet wel naar binnen kunnen.

Wij hebben het raam dusdanig vastgezet dat hij niet meer dicht kan, maar ze hebben hem gewoon geforceerd. Dus nu de kat maar binnen met de kittens en dan als de kittens weg zijn de kat weer naar buiten. Het is namelijk niet mijn kat, maar een kat die op het erf daar loopt. Dat heb ik ze ook verteld, maar blijkbaar vinden ze nu dat het mijn kat is. Dus maar even kijken voor een oplossing gezien ik hem niet mee kan nemen naar mijn ouders.

Verder heb ik aangifte gedaan van diefstal van mijn tuinmeubels, router en haspel en aangifte van vernieling van het terras.
Deze week ontvangen ze ook een brief van mijn advocaat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-21 09:47 



 
Profiel   

Echt bizar dat ze jouw spullen hebben weggenomen. En wat een pesterij mbt de kat/kittens. Heel goed dat je aangifte hebt gedaan en een advocaat in de arm genomen hebt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-21 09:53 



 
Profiel   

Wat kunnen mensen toch onhebbelijk zijn momenteel.

Sterkte meid, het is niet niks dit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-21 09:53 



 
Profiel   

Zo, die gaan meteen ver.
Misschien een briefje op de raam plakken met: deze staat open ivm zogende kat?
Ze zullen toch nog wel een dierenhart hebben buiten jou pesten om?

En groot gelijk van de aangifte.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-21 09:55 



 
Profiel   

Je pakt het goed aan TS, maar wat triest voor jou dat het zo door moet gaan zeg...

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-21 10:02 



 
Profiel   

Zo dat gaat wel erg ver en grenzen over om jouw spullen te slopen en te jatten!

Tip; neem mbt de kat met met kittens zonder eigenaar contact op met de dierenambulance. Zeg dat het een zwerfkat is die bij jou kittens heeft en dat het pand nu verlaten is. Dat de kat ook niet van de boerderij is. Zo kan het dier hulp krijgen in een pleeggezin en de kittens een goed tehuis krijgen! Want zulk stel gekken gaan straks de kittens nog verzuipen..


Sterkte, gelukkig neem je juiste acties en staat een advocaat je nu bij. Ook alles noteren en zodra er weer wat weg is weer aangifte doen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-21 10:23 



 
Profiel   

Hebben ze je tuinmeubelen niet in je trailer geflikkerd?
Tip wat betreft dierenambulance is een goeie, lijkt me een mooie oplossing voor zowel kat als kittens :j

Verder gaan ze uiteraard ver en ver over de schreef, goed dat je er een advocaat op hebt gezet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-21 10:36 



 
Profiel   

Ibbel schreef
Hebben ze je tuinmeubelen niet in je trailer geflikkerd?
Tip wat betreft dierenambulance is een goeie, lijkt me een mooie oplossing voor zowel kat als kittens :j

Verder gaan ze uiteraard ver en ver over de schreef, goed dat je er een advocaat op hebt gezet.



Nee, die hebben we gecheckt en we hebben gisteren de trailer ook weggehaald voordat ze die bijvoorbeeld "per ongeluk" beschadigen.

Voor de kittens heb ik inmiddels al een plekje gevonden. Ze zijn nu 6,5 week oud dus mogen over 1,5 week naar hun nieuwe huisjes toe. Het was dus de bedoeling dat moeder poes daar op de boerderij zou blijven, maar ik denk dat ze haar dan niet voeren en de honden haar het erf af jagen. Van de week rende de Jack Russel ook al achter haar aan.
Ik overweeg zelf om even een oproepje te plaatsen op facebook ofzo, maar de dierenambulance is ook een goed idee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-21 10:42 



 
Profiel   

Pas op dat ze je daar niet mee dwars gaan zitten, dat je straks beschuldigd wordt van het stelen van 'hun' kat!

Goed dat je een advocaat in de hand hebt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-21 10:53 



 
Profiel   

Ik vind je een topper dat je zo rustig blijft en in de hectiek die je overkomt nog zo goed voor jezelf en je omgeving zorgt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-21 10:54 



 
Profiel   

MarliesV schreef
Pas op dat ze je daar niet mee dwars gaan zitten, dat je straks beschuldigd wordt van het stelen van 'hun' kat!

Goed dat je een advocaat in de hand hebt.

dat beest was toch weggelopen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-21 10:55 



 
Profiel   

Zou sowieso de kat via de dierenambulance proberen te plaatsen, dan wordt ze tenminste gesteriliseerd, wanneer ze daar blijft lopen zal ze nog legio nestjes krijgen waar dan helemaal niemand voor zorgt /een plek voor zoekt

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-21 11:01 



 
Profiel   

Onvoorstelbaar dat ze gewoon spullen hebben weggenomen. Ik vind het echt heel rot voor je TS, dit zal best wat stress geven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-21 11:10 



 
Profiel   

Jeetje wat heftig allemaal TS! Wat een nare mensen, maar een pluim voor jou, ik vindt dat je heel goed en correct handeld in deze vervelende situatie. Hopelijk kan je dit hoofdstuk snel afsluiten...

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-21 11:30 



 
Profiel   

Wat een vreselijk kinderachtige mensen, voor die paar weken kunnen ze zelfs niet even zich inhouden.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-21 11:39 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 6 van de 9 [ 214 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen