Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 18 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Reflectietape trailer

 
Profiel   

Wij zouden graag reflecterend tape op onze trailer maken.
Wie heeft ervaringen hiermee?
En dan bedoel ik ook of het dan echt goed plakt en blijft zitten, dus niet door het weer snel loslaat oid
Wie weet waar ze echt goed tape verkopen?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-21 13:58 



 
Profiel   

Ik heb deze op mijn trailer: https://rayonics.nl/reflecterende-tape- ... -8QAvD_BwE

Zit na een jaar of drie nog steeds vast, maar mijn trailer staat wel binnen gestald.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-21 14:06 



 
Profiel   

Je zou even kunnen informeren bij een vrachtwagen dealer (daf/man/Volvo/etc). Vrachtwagens die LZV gekeurd worden (extra lange combinaties) moeten ook voorzien worden van reflecterende strepen. En bij mijn vriend op het werk zijn ook bijna alle auto’s ervan voorzien ivm uitzonderlijk vervoer. Die tape blijft perfect zitten; ondanks de ruim 100.000km per jaar en regelmatig door de wasstraat gaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-21 21:11 



 
Profiel   

Amanda_T schreef
Je zou even kunnen informeren bij een vrachtwagen dealer (daf/man/Volvo/etc). Vrachtwagens die LZV gekeurd worden (extra lange combinaties) moeten ook voorzien worden van reflecterende strepen. En bij mijn vriend op het werk zijn ook bijna alle auto’s ervan voorzien ivm uitzonderlijk vervoer. Die tape blijft perfect zitten; ondanks de ruim 100.000km per jaar en regelmatig door de wasstraat gaan.

Maar die tape is geen 3,95 bij de Action.

Je begint met een professionele tape of strip, zorgt ervoor dat je oppervlak zeer goed schoon en vetvrij is (blijf na het schoonmaken ook met je poten er vanaf!!!) en plak de tape erop. Goed nawrijven zodat het ook echt plakt.

Gebruik je goed spul, heb je ook goed resultaat. Let wel op dat niet elk kleurtje op elke zijde van je wagen mag zitten! Informeer eerst hoe dat zit voordat je allerlei fancy kleurtjes op de verkeerde plek plakt en een hoop gezeur krijgt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-07-21 07:42 



 
Profiel   

Wij hebben een vierkant op de klep van de trailer getapet. Echt goed reflecterend.
Tape was online echt wel prijzig. Iets van 40€ voor slechts een paar meter.

Maar wel een aanrader

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-07-21 08:49 



 
Profiel   

Even dit oudere topic geopend. Ik wil graag m’n trailer wat zichtbaarder maken en zat aan reflectie tape te denken (rood/wit). Ik wil deze rondom de klep en op de zijkant plakken
Maar mag dit eigenlijk wel van de RDW?

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-23 21:20 



 
Profiel   

Ik heb rode strepen, zijn geplakt door de traileronderhoudsman die ook een garagebedrijf heeft, dus ik ga er vanuit dat rood dan sowieso mag.
Op een andere trailer waar ik vroeger wel eens mee reed hadden ze dat oranje-achtige, kleur van reflectoren die je ook op je fietswiel wel ziet.

Ik heb overigens ook een 3e remlicht op m’n trailer. Laatst nog een stalgenoot die aangaf dat dat echt heel goed te zien was.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-23 21:23 



 
Profiel   

Wij hebben witte reflectie tape op de klep. Het is zo veel beter zichtbaar in het donker

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-23 21:27 



 
Profiel   

SjonnieZ schreef
Even dit oudere topic geopend. Ik wil graag m’n trailer wat zichtbaarder maken en zat aan reflectie tape te denken (rood/wit). Ik wil deze rondom de klep en op de zijkant plakken
Maar mag dit eigenlijk wel van de RDW?


Ik heb dit dus, nooit opmerkingen op gehad. Links zonder en rechts met flits *-:)
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-23 16:55 



 
Profiel   

Ik zal vanavond even een foto maken van onze kermistrailer.

Moest vorig jaar midden in de nacht met een paard van de buurvrouw naar de kliniek, die kon ons op de afgelegen weggetjes goed zien :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-23 12:48 



 
Profiel   

Ik heb laatst de trailer verlichting om laten zetten naar LED. Ze zien me nu niet meer over het hoofd ook overdag stuk beter zichtbaar.
Zat nog te twijfelen over een derde remlicht (boven kenteken plaat) maar voor nu vind ik prima.

Bij de Beversport reflextietape gescoord, plakte goed maar het zit er nog niet lang op dus geen idee of het jaren blijft zitten. Is wel voor buiten bedoelt, zilver van kleur. Lag bij de hardloop verlichting.
deze

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-23 22:43 



 
Profiel   

Ik zou nog een foto toevoegen. Bij deze

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-23 09:14 



 
Profiel   

Rocamor schreef
Ik zou nog een foto toevoegen. Bij deze

[ [url=m/HZu3D4.jpg]Afbeelding[/url] ]


Zijn dat ledjes? of is dat echt reflectie ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-23 09:42 



 
Profiel   

Nee dat is reflectie, heb vanochtend even snel een foto gemaakt met flits

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-23 10:01 



 
Profiel   

Super zeg! Waar heb je het vandaan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-23 10:05 



 
Profiel   

Wij hebben (of nou ja, mijn man heeft) het hier besteld:

https://rayonics.nl/voertuigmarkering/r ... rende-tape

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-23 12:10 



 
Profiel   

Dankjewel! Ik ga ook wat bestellen

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-23 12:13 



 
Profiel   

Rood en geel mag blijkbaar. Waar het mij omgaat is dat ik van die witte met rode tape heb. Zoals afzet lint dat zie je eigenlijk nooit.
Denk dat ik ook maar van die tapevan Rocamor ga bestellen.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-23 13:25 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 18 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen