Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 15 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Trailer niet op stal

 
Profiel   

Sorry als hier al een topic over is. Via de zoekfunctie kon ik er geen vinden.

Ik ben aan het overwegen om van stal te wisselen. Alleen een groot nadeel aan de nieuwe stal: Er is geen ruimte om een trailer te stallen. Helaas woon ik in het centrum van de stad en ben blij dat ik mijn auto al kwijt kan. De trailer kan op geen manier bij mij thuis staan. Ik ben nog opzoek naar opties. Helaas zijn de caravan/trailer stallingen in de buurt niet direct een optie. Die vragen namelijk 30 euro per keer om je trailer uit de stalling te halen…. Dat is een duur grapje voor je wekelijkse training.

Hoe doen mensen dat op bokt?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-21 21:05 



 
Profiel   

Weten de mensen van de stal niet een plekje ergens in de buurt waar je hem zou kunnen neer zetten? Of bij een caravanstalling en dan buiten, zodat ze geen werk hebben aan het er uit halen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-21 21:53 



 
Profiel   

Mensen die mijn trailer overgenomen hebben hadden de trailer op een parkeerplaats staan bij een tankstation.
Daar stonden meerdere aanhangwagens en trailers.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-21 21:58 



 
Profiel   

Dat zou voor mij een reden zijn om niet naar die stal te gaan. Hebben ze ruimte te kort op de locatie?

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-21 22:00 



 
Profiel   

Ik heb gelukkig plek op eigen terrein en ik heb voor de winter (want niet verhard) geregeld dat wij gebruik mogen maken van de parkeerplaats achter hek naast ons bedrijfspand.

Maar anders had ik iets geregeld op parkeerplaats hier bij tankstation. Staan ook aanhangers van rijscholen en vrachtwagens.

Soms kun je zelfs via verhuurders een parkeerplaats huren. Moet je wel klein beetje bekend zijn in die wereld.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-21 22:49 



 

Mijn trailer staat ook elders omdat er geen plaats is op stal. Ik betaal 35,- per maand en heb een sleutel/code van het hek, ik kan de trailer halen en brengen wanneer ik wil.
Rotterdam Hillegersberg dus voor jou geen optie denk ik?

Tessebes schreef
Dat zou voor mij een reden zijn om niet naar die stal te gaan. Hebben ze ruimte te kort op de locatie?


Het is dat mijn pony fantastisch wordt verzorgd en heel veel buiten staat dus ik neem de extra reistijd van/naar de trailer voor lief maar ik zal er niet meer voor kiezen om de trailer elders te zetten. Voor een evt volgende stal is dat een harde eis.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-07-21 17:00 



 
Profiel   

Ik heb hem in achtertuin geparkeerd op mijn terrein. Ik woon in een woonwijk en er staan meerdere trailers in de wijk. Scheelt weer wat tientjes in de maand

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-07-21 17:05 



 
Profiel   

Als ik mijn trailer niet kwijt kon bij de pensionstal zou ik hem toch wel redelijk in het zicht elders willen hebben staan denk ik. Je weet het maar nooit tegenwoordig met al die ongein die uit wordt gehaald. Nu gaat dit voor mij niet op want ik kan hem in onze loods kwijt, maar kan me voorstellen dat als je bij een caravanstalling hem neer moet zetten dat ze daar kosten voor rekenen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-07-21 17:36 



 
Profiel   

Bedrijven op bedrijventerreinen eens benaderen? Een vriend van mij huurde zo eens een parkeerplekje op de parking van een transportbedrijf.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-07-21 19:13 



 
Profiel   

Toen ik dit had stond mijn trailer tegen betaling bij een stal in de buurt op het erf. Natuurlijk wel balen dat ik m moest halen en brengen maar paard stond op een fijne stal dus vond het waard. Misschien dus bij een andere stal op het erf?

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-07-21 20:53 



 
Profiel   

caro29 schreef
Ik heb hem in achtertuin geparkeerd op mijn terrein. Ik woon in een woonwijk en er staan meerdere trailers in de wijk. Scheelt weer wat tientjes in de maand


Mijn trailer past alleen niet door de brandpoort. :D

Ik heb mijn vorige stal opgezegd nadat de trailer weg moest. Mijn menwagen staat er in en ik wil ten alle tijden direct naar de kliniek kunnen als dat nodig is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-07-21 21:05 



 
Profiel   

Hoe doen andere mensen dat daar op stal? Is er in de straat/buurt niet een boer of bedrijf waar hij kan staan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-07-21 21:08 



 
Profiel   

mvdbijl schreef
Hoe doen andere mensen dat daar op stal? Is er in de straat/buurt niet een boer of bedrijf waar hij kan staan?


Er is 1 trailer voor nood. Meer past het niet op terrein want die ruimte willen ze overhouden voor opslag. Ik ben de enige die graag op buitenrit gaat in een ander bos of een training elders volgt. De rest heeft die behoeftes niet

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-07-21 12:40 



 
Profiel   

Lastig hoor als je de plek niet hebt. Die van ons staat altijd in de tuin, wij wonen op een hoek en hebben plek naast de garage.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-07-21 12:43 



 
Profiel   

Mijn trailer staat bij een trailerboer / caravan stalling 10 min verderop omdat er op stal geen plek is voor trailers.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-07-21 13:14 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 15 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen