Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 3 [ 63 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Plaats een nieuw onderwerp

geld terug?

 
Profiel   

Moderatoropmerking:
Ik wil hier nog even benadrukken dat wij hier een eenzijdig verhaal horen en dat een verhaal altijd twee kanten heeft.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-07-21 15:59 



 
Profiel   

Wat is dat nou voor opmerking Apple? Er worden toch geen rare suggesties gedaan.

Als je aandurft TS, zou ik zaterdag gewoon heen gaan, desnoods met (een van) je ouders. Als ze je er niet bij wil hebben dan kan ze je geld teruggeven en anders doe je gewoon mee met het kamp.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-07-21 16:55 



 
Profiel   

Ik vind het ook een gekke opmerking inderdaad.

Wanneer iemand een betaling doet voor een aankoop op marktplaats en niks krijgt, komt er ook niet zo'n opmerking, toch?

Het lijkt me vrij simpel, jij hebt betaald voor iets wat je niet krijgt en dat hoort niet zo. Dan heb je de optie om er gewoon heen te gaan en gebruik te maken van hetgeen waar je voor betaald hebt of persoonlijk langs gaan om je geld terug te eisen. (Ik zou in dat geval even iemand meenemen zoals een van je ouders.) Een brief sturen kan ook, maar dan ben je je geld vrijwel zeker kwijt. Evt zou ik zo'n brief gewoon meenemen als je er toch naartoe gaat.
De rest van het hele stage verhaal heeft er niks mee te maken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-07-21 17:12 



 
Profiel   

Apple schreef
[mod]Ik wil hier nog even benadrukken dat wij hier een eenzijdig verhaal horen en dat een verhaal altijd twee kanten heeft.


Is dit een opmerking van jou als mod, of als privépersoon?

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-07-21 18:28 



 
Profiel   

Het lijkt in ieder geval een totaal misplaatste modopmerking. Heel bijzonder.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-07-21 18:49 



 
Profiel   

Tja, zit de eigenaresse ook op bokt? En heeft zij de mods een bericht gestuurd? Dan graag uitleg en klaar. Anders kan ik het bericht van de mod totaal niet plaatsen want dat gebeurt in geen enkel topic .

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-07-21 19:20 



 
Profiel   

Citaat
bigone

Tja, zit de eigenaresse ook op bokt? En heeft zij de mods een bericht gestuurd? Dan graag uitleg en klaar. Anders kan ik het bericht van de mod totaal niet plaatsen want dat gebeurt in geen enkel topic .


Goh, dat klinkt eigenlijk best logisch. Want het lijkt erop dat de mod het topic niet helemaal heeft doorgelezen. Dan zou ze gezien hebben dat verschillende mensen al dat voorbehoud hadden gemaakt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-07-21 19:41 



 
Profiel   

Moonlight17 schreef
Als je het durft natuurlijk en verwacht niks meer met de vrouw te maken hebben in de toekomst.
Gewoon gaan op de dag dat kamp begint. Gaat ze er zelf een hoop ruzie van maken voor haar kamp klanten, dan maakt ze geweldige reclame voor zichzelf. Met een beetje geluk kiest ze voor eieren voor haar geld en geeft ze je die 75,- euro ter plekke terug.


Ja dit is denk ik je enige optie om geld terug te krijgen. Heb je wel wat ballen voor nodig :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-07-21 23:39 



 
Profiel   

Het fysiek gaan opeisen lijkt me juist niet aan te raden. Je hebt dan grote kans op een lelijke ruzie (of erger) die niets oplevert. Ik zou echt beginnen met: juridisch advies inwinnen, bijvoorbeeld Juridisch Loket, en dan een brief.

Je weet nu dat appen niet werkt, dus stuur gewoon een brief. Nogmaals: laat je adviseren of zoek een voorbeeldbrief op internet. Misschien maakt dat genoeg indruk.

Daarna kun je je beraden over verdere juridische stappen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-07-21 05:38 



 

miereneter schreef
Het fysiek gaan opeisen lijkt me juist niet aan te raden. Je hebt dan grote kans op een lelijke ruzie (of erger) die niets oplevert. Ik zou echt beginnen met: juridisch advies inwinnen, bijvoorbeeld Juridisch Loket, en dan een brief.

Je weet nu dat appen niet werkt, dus stuur gewoon een brief. Nogmaals: laat je adviseren of zoek een voorbeeldbrief op internet. Misschien maakt dat genoeg indruk.

Daarna kun je je beraden over verdere juridische stappen.
Voor 75 euro zou ik daar niet aan beginnen. Ik snap dat het een hoop geld kan zijn voor TS, maar de kosten, tijd en energie voor juridische stappen wegen imo niet op tegen dit bedrag. Zoals wel vaker gezegd wordt: gelijk hebben en gelijk krijgen zijn (soms) twee verschillende dingen.

Je hoeft er ook niet op hoge poten heen hè, je kunt er ook naartoe gaan en zonder verwachtingen het gesprek aangaan, vragen wat haar nou precies zo dwarszit etc. voordat je het geld ter sprake brengt. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-07-21 07:49 



 
Profiel   

De 75 euro aanbetaling zou je kwijt zijn bij zelf afzeggen van het ruiterkamp, ziek zijn of niet meer willen of een andere reden. In dit geval mag je van haar niet meer komen en zou je denken dat je dan je geld wel terug krijgt. Maar helaas, wat iemand al eerder zei, gelijk hebben en gelijk krijgen is een ander verhaal. Ik heb zelf geen idee wat zou helpen om je geld terug te krijgen in dit geval.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-07-21 17:28 



 
Profiel   

Ik zou er ook "gewoon" naartoe gaan. Niet met de intentie om ruzie te maken, maar met de intentie om deel te nemen aan de activiteit waarvoor je je ingeschreven en betaald hebt. En daarna zou ik de vriendschapsrelatie met haar laten voor wat die is. Hoe dol jullie blijkbaar ook op elkaar zijn, ergens matchen jullie niet en is dit al meermaals naar boven gekomen. Je kan niet met iedereen vrienden blijven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-07-21 17:40 



 
Profiel   

Apple schreef
Ik wil hier nog even benadrukken dat wij hier een eenzijdig verhaal horen en dat een verhaal altijd twee kanten heeft.

Die kun je copy/pasten en in ieder topic plaatsen waar een conflict wordt besproken.
Iets met een open deur...
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-07-21 17:53 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 3 [ 63 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen