Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 10 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Waar trailer laten renoveren (naar alluminium)

 
Profiel   

Goedemiddag,

Ik wil met de tijd mijn trailer laten renoveren.
Ik wil en kan dit niet zelf doen, dus ben opzoek naar een "bedrijf" die dit kan doen.

Heeft er iemand tips?
Het gaat om de zijwanden en de bodem en waarschijnlijk ook het deurtje.. (bijna alles dus :P)

Ik hoor veel goede verhalen over aluminium. Dus het liefst een bedrijf, die het kan vervangen naar aluminium.
maar ben ook benieuwd naar ervaringen met vervangen door "gewoon" hout?

Wie weet welk "bedrijf "dit kan en wat dit ong. zal kosten?
Goede of slechte ervaringen?


Laatst bijgewerkt door Elodie1 op 27-07-21 14:33, in het totaal 1 keer bewerkt
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-21 14:03 



 
Profiel   

je wil een hout trailer ombouwen naar aluminium???? denk dat dat heel prijzig gaat worden, aluminium heeft ander soort steunbalken nodig dus zal echt opnieuw opgebouwd moeten worden en alu lassen is ook niet goedkoop, kan je miss beter een andere aluminium zoeken en je huidige verkopen of eerst opknappen met hout en dan verkopen...


Laatst bijgewerkt door speurneusc op 27-07-21 14:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-21 14:07 



 
Profiel   

Ik denk dat je beter een nieuwe trailer kunt aanschaffen als je volledig aluminium zou willen..

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-21 14:09 



 
Profiel   

tjakka123 schreef
Ik denk dat je beter een nieuwe trailer kunt aanschaffen als je volledig aluminium zou willen..


Dat denk ik ook..

Maar je kunt natuurlijk altijd even navraag doen TS.. Zuidzijde Trailers in Goudriaan is een zeer betrouwbaar adres..

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-21 14:14 



 
Profiel   

Elodie1 schreef
Goedemiddag,

Ik wil met de tijd mijn trailer laten renoveren.
Ik wil en kan dit niet zelf doen, dus ben opzoek naar een "bedrijf" die dit kan doen.

Heeft er iemand tips?
Het gaat om de zijwanden en de bodem en waarschijnlijk ook het deurtje.. (bijna alles dus :P)

Ik hoor veel goede verhalen over aluminium. Dus het liefst een bedrijf, die het kan vervangen naar aluminium.
maar ben ook benieuwd naar ervaringen met vervangen door "gewoon" hout?

Wie weet welk "bedrijf "dit kan en wat dit ong. zal kosten?
Goede of slechte ervaringen?


Waarom zou je dit willen? Dat kost je denk ik nog meer dan een nieuwe trailer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-21 15:11 



 
Profiel   

ik heb ook goede ervaringen met Zuidzijde Trailers

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-21 15:21 



 

Zuidzijde in Goudriaan

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-21 15:27 



 
Profiel   

Wij hebben een houten trailer, waar ook een nieuw bodem in moest. (en nog meer dingen)
Dit is ook bij Zuidzijde gedaan. Toen ook gevraagd of een alu bodem misschien een oplossing was, maar hij rade dat niet aan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-21 15:30 



 
Profiel   

nine1987 schreef
tjakka123 schreef
Ik denk dat je beter een nieuwe trailer kunt aanschaffen als je volledig aluminium zou willen..


Dat denk ik ook..

Maar je kunt natuurlijk altijd even navraag doen TS.. Zuidzijde Trailers in Goudriaan is een zeer betrouwbaar adres..


Dit, was trouwens ook de goedkoopste die ik heb gecontacteerd. Overal foto’s van gekregen in het proces. Heel fijn

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-21 06:59 



 
Profiel   

Zuidzijde bouwt regelmatig trailers om en zet er dan een alu bodem in. Ik zou hem gewoon eens bellen voor de mogeijkheden.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-21 20:25 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 10 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen