Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 4 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Fijne (draadloze) camera voor in vrachtwagen

 
Profiel   

Goedenavond iedereen,

Ik heb al even zitten zoeken maar ik kom vooral veel oudere topics tegen.

Ik ben namelijk opzoek naar een draadloze camera voor in mijn vrachtwagen.
Punt is dat hier altijd een camera heeft ingezeten, maar die doet het niet meer om de een of andere reden. Ik heb ook geen idee hoe je doormeet waar het probleem zit, of het de camera/kabel o.i.d. is, en zou dus het liefst een vervanger plaatsen.

Nu is het zo dat de kabel nogal vast zit, die gaat het plafond in, komt ergens in de living weer naar beneden om vervolgens het dashboard weer uit te komen. Ik zie het dus niet zitten om een nieuwe kabel te trekken, en daarom zou ik het liefste een draadloze camera willen.

Ook zou ik graag op hetzelfde circuit een achteruitrijd camera plaatsen, maar ik lees veel dat deze wel bekabeld dienen te zijn. Nu is mijn vrachtwagen 13m. lang, dus moet de kabel evt. wel lang genoeg zijn, maar ook hier geldt: het liefste draadloos.

Ik zoek dus een monitor, waarop 2 (draadloze) camera's aangesloten kunnen worden waarop redelijk beeld te zien is, en die prijstechnisch een beetje leuk uit valt. ik geef liever geen 600 euro uit voor twee camera's.

Wie o wie heeft suggesties? :D
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-08-21 23:00 



 
Profiel   

Ik denk dat 13 meter vrachtwagen een onoverkomelijke hindernis is voor draadloos (dat werkt nl via wifi, en dat komt slecht - zeg maar: niet - door dichte wanden heen, vooral niet als er ook veel ijzer/metaal in zit)
Ik zou toch even laten controleren of het de camera of de kabel is die kapot is. Dat kost weinig, en dan ben je simpel geholpen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-08-21 08:53 



 
Profiel   

Misschien een 4g camera? Maar dat kost je dan wel data (met bijv een prepaid kaart als je er niet zo vaak mee rijdt)

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-08-21 09:05 



 
Profiel   

Om te beginnen mag je maar 12mtr zijn, dus daar is je eerste winst. Daarnaast: zit die camera echt helemaal achterin of tegen de voorkant van de bak?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-08-21 18:42 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 4 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen