Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 3 [ 65 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Plaats een nieuw onderwerp

raadsel paspoort?

 
Profiel   

Van welke instantie komt het NL paspoort ?
Sorry als dat al gemeld of gevraagd is
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-12-21 13:27 



 
Profiel   

Zinzi_jewel schreef
Van welke instantie komt het NL paspoort ?
Sorry als dat al gemeld of gevraagd is


Hij staat ingeschreven bij de nsps igg dat is het paspoort aangevraagt

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-12-21 13:34 



 
Profiel   

Ik ben heel benieuwd wat er uit het Hongaarse paspoort komt. Zeker zou ik ook daar 40 euro aan uitgeven, geen geld om meer te weten te komen over je paard. En zeker doen. Ik kocht ooit een paard uit Polen via een handelaar. Ook allemaal tegengestelde info. We denken dat hij bij ons uiteindelijk (20 jaar bij ons gewoond) op 28 jarige leeftijd is overleden, maar achteraf denken we dat hij veel ouder is geweest en mogelijk wel richting 35 ging.

Dus zeker uitzoeken, gewoon voor je eigen gedachten. En succes met je corona.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-12-21 18:37 



 
Profiel   

In mijn Hongaarse pas kon ik de ouders van mijn merrie zien staan .
En weet daarom dat ze en echt Hongaars ras is, gefokt voor allround gebruik.
Vondt dat wel fijne info
En haar exacte geboorte datum

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-12-21 21:57 



 
Profiel   

lieke2 schreef
Sybelle schreef
Of hij is gewoon een 11 jarige met een slecht gebit. Hij is nog wel erg gekleurd voor een 19 jarige.


Ik vind hem ook nog vrij donker voor een 19-jarige. Afgaande op de kleur zou ik hem dat niet geven :o

Ik heb een schimmel gehad die pas op zijn 22 zijn "zwart" verloor. Het ging toen ook ineens heel snel, maar tot een jaar of 22 had die nog zwarte manen en tot de knieën zwart. Dus dat ie donker is betekent niet dat ie geen 19 kan zijn helaas.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-12-21 23:24 



 
Profiel   

nee idd, ik ga zodra ik uit quarantaine ben ermee aan de slag met foto/s maken en formulieren invullen enzo word vervolg.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-12-21 15:43 



 
Profiel   

Heb je ook al contact opgenomen met NSPS?
Want feitelijk zul je het NL paspoort moeten inleveren als je een duplicaat erbij krijgt en moeten ook de nummers worden gewijzigd door hun in het systeem van het RVO (met oog op UBN registratie).

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-12-21 17:42 



 
Profiel   

Poosje81 schreef
Heb je ook al contact opgenomen met NSPS?
Want feitelijk zul je het NL paspoort moeten inleveren als je een duplicaat erbij krijgt en moeten ook de nummers worden gewijzigd door hun in het systeem van het RVO (met oog op UBN registratie).


Dat kan nog als je een duplicaat krijgt ...

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-12-21 17:49 



 
Profiel   

Mijn 2 fjorden zaligers bleken na controle door tandarts 10 tot 15 jaar ouder te zijn geweest. Maar... die zijn later gechipt, toen het "verplicht" werd. Véél paarden kregen toen een commercieel interessante leeftijd. Beide zouden toen geboren geweest hebben op 1 januari.... dus ik wist dat ze later gechipt waren.
Ongeacht hun leeftijd toen, heb ik er nog véél plezier aan gehad. Al had ik het fijn gevonden hun werkelijke leeftijd van in het begin te kennen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-12-21 18:00 



 
Profiel   

Elk paard waar exacte geboortedatum niet van bekend of aantoonbaar is wordt op 1 januari gezet ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-12-21 19:15 



 
Profiel   

Poosje81 schreef
Elk paard waar exacte geboortedatum niet van bekend of aantoonbaar is wordt op 1 januari gezet ;)


geboorte datum van mijn paard staat op 21 april

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-12-21 11:50 



 
Profiel   

evita13 schreef
Poosje81 schreef
Elk paard waar exacte geboortedatum niet van bekend of aantoonbaar is wordt op 1 januari gezet ;)


geboorte datum van mijn paard staat op 21 april


ging ook over de post van TanteFlavie

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-12-21 13:03 



 
Profiel   

evita13 schreef
Poosje81 schreef
Elk paard waar exacte geboortedatum niet van bekend of aantoonbaar is wordt op 1 januari gezet ;)


geboorte datum van mijn paard staat op 21 april


ging ook over de post van TanteFlavie[/quote]

oh sorry verkeerd gezien denk ik haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-12-21 13:06 



 
Profiel   

Officeel als er voor 6 maanden bij een veulen geen chip inzit moet de datum op 1 januari staan. Alleen dit word bijna nooit gedaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-12-21 13:45 



 
Profiel   

Ik zou toch eerst je dierenarts een keer de chip uit laten lezen om te bepalen of het paspoort überhaupt wel bij het paard hoort. Het zal niet de eerste keer zijn dat er een paspoort van een ander paard wordt meeverkocht.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-01-22 16:18 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 3 [ 65 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen