Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 13 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Bodem vervangen Bockmann Duo

 
Profiel   

Ik heb een Bockmann Duo, staat nu ter onderhoud bij de dealer en de bodem wordt slecht.

De wanden zijn 2 jaar terug allemaal vervangen, dus het gaat echt alleen om de bodem. De dealer geeft aan de bodem niet te willen vervangen, want dan gaan de wanden stuk, krijg je later weer gezeik dat de wanden niet goed zijn, etc..

Ik denk dat dat zo'n vaart niet loopt, omdat de wanden dus vrij nieuw zijn. Had een beetje het idee dat er vooral een nieuwe trailer aangeschaft moest worden. Wat ook leuk is natuurlijk maar dat geld spaar ik liever uit.

Dus.. ik hoor graag wat jullie ervaring is met het laten vervangen van de bodem in een duo. En ben je dan opnieuw voor hout gegaan of juist voor aluminium?

Tips voor fijne adressen zijn ook welkom, liefst regio Zuid-Holland of Utrecht maar ben uiteraard bereid om verder te rijden.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-21 14:34 



 
Profiel   

Kan zijn dat de dealer gelijk heeft. In sommige trailers zit de trailer bodem tussen de wanden en bij ander modellen staan de wanden op de bodem. De trailer waar je wanden op de bodem staat, daar blijft het altijd een risico om de bodem eruit te halen en de wanden terug te zetten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-21 15:02 



 
Profiel   

Neem eens contact op met Zuidzijde trailers

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-21 15:04 



 
Profiel   

Steppe schreef
Neem eens contact op met Zuidzijde trailers

:j

Ondanks dat het hier ver uit de regio is door de goede verhalen daar onze trailer op laten knappen.
Wat voor die trailer oa 1 zijwand en bodem was.
En die andere zijkant zit gewoon netjes en heb hem er ook niet over gehoord dat dat niet verstandig zou zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-21 15:05 



 
Profiel   

weet niet (ben zelf verhuist en niet meer in deze regio) of Gert Doppenberg nog paardentrailers doet is van Geka paardentrailers. zitten in nijkerk en hij kan je zeker goed helpen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-21 15:13 



 
Profiel   

en anders Brouwer paardentrailers in Steenwijk? die werken ook met een paar andere samen wellicht zit er 1 in je buurt maar dat zal hij je wel vertellen kunnen dan

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-21 15:16 



 
Profiel   

4_ever_Joy schreef
weet niet (ben zelf verhuist en niet meer in deze regio) of Gert Doppenberg nog paardentrailers doet is van Geka paardentrailers. zitten in nijkerk en hij kan je zeker goed helpen!


Ben ik jaren terug wel eens geweest maar hij doet het niet meer helaas!

Zuidzijde ga ik bellen :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-21 20:58 



 
Profiel   

Kraay in Nijkerk is ook een grote dealer van Bockmann. Heb daar goede ervaringen mee!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-21 21:08 



 
Profiel   

Dispar_Vulgo schreef
Kraay in Nijkerk is ook een grote dealer van Bockmann. Heb daar goede ervaringen mee!


Die willen de bodem niet vervangen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-21 21:12 



 
Profiel   

Ik kan ook Zuidzijde trailers aanraden, ik zou ze gewoon eens bellen met je vragen

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-21 21:29 



 
Profiel   

Pantykous schreef
4_ever_Joy schreef
weet niet (ben zelf verhuist en niet meer in deze regio) of Gert Doppenberg nog paardentrailers doet is van Geka paardentrailers. zitten in nijkerk en hij kan je zeker goed helpen!


Ben ik jaren terug wel eens geweest maar hij doet het niet meer helaas!

Zuidzijde ga ik bellen :j



Jammer dat hij gestopt is! was echt goed in zijn werk

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-21 01:34 



 
Profiel   

Onze Bockmann Duo (2000) heeft de bodem inderdaad onder de wanden liggen. Maar na de renovatie hebben wij een tweede bodem tussen de wanden gelegd. Dus nu is het beiden. :)

[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-21 07:16 



 
Profiel   

AlwaysH schreef
Onze Bockmann Duo (2000) heeft de bodem inderdaad onder de wanden liggen. Maar na de renovatie hebben wij een tweede bodem tussen de wanden gelegd. Dus nu is het beiden.


Waarom hebben jullie een tweede bodem gelegd? Dit zal ook het gewicht omhoog brengen.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-21 12:57 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 13 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen