Cherdenise schreef:Gini schreef:Ik vind het eigenlijk ook best wel netjes dat het bedrijf in kwestie reageert. Dat wilt toch zeggen dat ze het belangrijk genoeg vinden. Hopelijk kom je er samen uit, TS, want je wilt niet zo snel al met een onbruikbare trailer zitten.
Als bedrijf dit soort dingen tussen hen en een klant wilt "uitvechten" / gelijk wilt halen op een forum is dat niet netjes, eerder dom en onprofessioneel vind ik.
Als dit wel normaal is dan zou ik de DHL, postNL, dpd, de albert heijn, de ruitersportzaken en noem maar op, ook willen vragen om een account aan te maken en te willen reageren in de topics waar hun naam genoemd wordt
Fijn dat de trailer gemaakt wordt en jammer van de rompslomp die je ermee hebt TS
Ken Fm trailers niet. Maar een klant die met naam en toenaam er op uit is om een bedrijf door het slijk te halen is ook niet netjes. De Mods hebben niet voor niets ingegrepen.
Het advies had ook zonder naam en toenaam gevraagd kunnen worden.
Bovendien lijkt uit de reactie van het bedrijf dat TS het verhaal niet geheel zuiver geschetst heeft. Ik snap dus heel goed dat dit bedrijf reageert.