Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 6 van de 6 [ 129 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Plaats een nieuw onderwerp

Trailer 3 zachte plekken op de bodem

 
Profiel   

FjordOtis schreef
Verder reageren in dit topic is voor mij niet nodig ik kan straks veilig de weg op en dat is het belangrijkste


+:)+ Dat is waar!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-21 17:00 



 
Profiel   

Tip, als je nu je trailer weer weinig gaat gebruiken, laat m dan over een half jaar ofzo, nog eens nakijken.
Die dingen worden er nl niet beter van als je ze stil laat staan in weer en wind.
Ik had ook een gebruiker trailer (met splinternieuwe bodem toen ik hem kocht), werd regelmatig gebruikt, maar gedurende de corona-lockdowns ineens een stuk minder ivm uitvallen verenigingslessen en wedstrijden.
Ik controleerde toch elk half jaar de kitranden en checkte de bodem en wanden, puur vanwege het feit datie in weer en wind buiten staat bij mij.
En dan weet ik uit eigen persoonlijke ervaring dat iets wat er in maart nog niet zat, er in oktober ineens wel kon zijn. Ook mbt de remmen, terwijl die bij mij met een blokje staat en niet op de handrem.

Niet gebruiken wil niet zeggen dat de staat van het ding hetzelfde blijft, zéker niet wanneer die buiten staat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-21 17:03 



 
Profiel   

Mijn trailer heeft een jaar stil gestaan na een onderhoudsbeurt en het jaar erop konden er opnieuw nieuwe banden op en was er nog meer mis. Stil staan worden ze echt niet beter van.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-21 17:27 



 
Profiel   

Of de nieuwe vakman ziet een gouden kans en vindt steeds meer wat kapot is...jij zelf kan het niet beoordelen...wie zegt dat remmen enz echt zo ver kapot zijn dat ze gemaakt moeten worden??
Ook wel eens meegemaakt met auto...
Garage bond vanalles aan de koppeling...1300 euro...garage 2 was voor 250 euro klaar..nog jaren rond gereden zonder problemen met koppeling...
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-21 17:54 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 6 van de 6 [ 129 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen