Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 21 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Trailer opknap vraag

 
Profiel   

Hallo bokkers!


Ik heb al even op het forum gekeken maar kan niet vinden wat ik zoek.

Mijn vriend en ik zijn gister trotse eigenaar geworden van deze iforwilliams trailer *\o/*
Nu is het zo dat de bodem rot is en de zijwanden vervangen moeten worden. Mijn vriend en schoonpaps zijn erg handig en wij kunnen dit goed zelf.
Nu heb ik wel al een Bodem plaat gevonden van Betonplex 27 mm gevonden maar een multiplex plaat18mm in de afmeting 200x150 of iets in die richting kan ik niet vinden voor de wanden. De meeste zijn 122 cm dus ik mis net zoon 20 cm voor de wanden.

Nu is mijn vraag: waar hebben jullie de platen vandaan van het opknappen van de trailer?


Dit is hem :)
[ img ]


Alvast bedankt!
liefs ons
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-21 20:31 



 
Profiel   

Op de foto zie ik een Weijer trailer en geen Ifor?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-21 20:35 



 
Profiel   

Marije_jiplover schreef
Op de foto zie ik een Weijer trailer en geen Ifor?


oeps haha had even een ander in mn hoofd haha idd een weijer maargoed gaat om de zijwanden, ben nieuw in de trailer namen :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-21 21:35 



 
Profiel   

Wij hadden zelfde probleem uiteindelijk voor okoume platen gegaan. Die zijn er wel groter. Succes is echt veel werk

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-21 10:59 



 
Profiel   

Het is wel te vinden maar idd goed zoeken, voor mijn Ifor hebben we ze toen ergens kunnen vinden, ik wilde perse witte gecoate platen dus dat was nog meer zoekwerk en ook duurder.
Afmetingen zijn trouwens standaard 153 hoog en 305 lang, ik kan ze niet vinden in de afmeting die jij nodig hebt.
Bijvoorbeeld:
https://www.dehoutgroothandel.nl/betonp ... glad-395gr
https://prinshouthandel.nl/product/beto ... cm-x-18mm/

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-21 11:53 



 
Profiel   

Heb je ook nog: https://www.mpx-multiplex.nl/

Die maken plaat op maat voor je, in de kleur die jij wil.
Dit is niet per se een goedkope toko, maar zij kunnen wel maken wat de rest niet kan.

Maar is het echt nodig?
Dit type Weijer is niet oneindig hufterproof maar kan wel heel veel hebben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-21 12:24 



 
Profiel   

Ik wilde zwarte of grijze dat lukte niet. 1 plaats gevonden maar vanaf gestapt omdat zwart niet heel effen zwart zou zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-21 12:41 



 
Profiel   

RustyK schreef
Ik wilde zwarte of grijze dat lukte niet. 1 plaats gevonden maar vanaf gestapt omdat zwart niet heel effen zwart zou zijn.

Zwart en rood zijn kleuren voor sukkels en werkzoekers in deze context omdat juist deze kleuren slecht tegen UV kunnen en vaak heel lelijk verkleuren.
Donkerblauw is maar net minder erg.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-21 13:08 



 
Profiel   

RustyK schreef
Ik wilde zwarte of grijze dat lukte niet. 1 plaats gevonden maar vanaf gestapt omdat zwart niet heel effen zwart zou zijn.


De standaard "bruine"18 mm platen van 153 x 305 zijn bij elke bouwmaterialenzaak te koop, en die kleur is ook al bijna zwart.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-21 14:41 



 
Profiel   

Haha dat is een mooie ikke maar blauwe kon ik ook niet vinden. En die bruine vind ik echt niet mooi voor een trailer. Ik heb nu okoume en antracietgrijs geverfd. We zien wel hoe het houd, het is in ieder geval voorlopig rotte plekken vrij

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-21 11:40 



 
Profiel   

ikke schreef
Heb je ook nog: https://www.mpx-multiplex.nl/

Die maken plaat op maat voor je, in de kleur die jij wil.
Dit is niet per se een goedkope toko, maar zij kunnen wel maken wat de rest niet kan.

Maar is het echt nodig?
Dit type Weijer is niet oneindig hufterproof maar kan wel heel veel hebben.


ja het is echt nodig, de onderkant is helemaal verrot kan er zo met een hoevenkrabber doorheen en de wanden zijn kapot getrapt van binnen dus die wil ik vervangen

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-21 20:23 



 
Profiel   

Karreman schreef
RustyK schreef
Ik wilde zwarte of grijze dat lukte niet. 1 plaats gevonden maar vanaf gestapt omdat zwart niet heel effen zwart zou zijn.


De standaard "bruine"18 mm platen van 153 x 305 zijn bij elke bouwmaterialenzaak te koop, en die kleur is ook al bijna zwart.


Die formaten kunnen ze bij mijn bouwmarkten niet bestellen.. ben overal al langs geweest

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-21 20:25 



 
Profiel   

evita13 schreef
Karreman schreef

De standaard "bruine"18 mm platen van 153 x 305 zijn bij elke bouwmaterialenzaak te koop, en die kleur is ook al bijna zwart.


Die formaten kunnen ze bij mijn bouwmarkten niet bestellen.. ben overal al langs geweest

Als ik het goed begrepen heb, kan je als particulier tegenwoordig ook bij Bouwmaat bestellen: https://www.bouwmaat.nl/

Die kunnen je wel aan die maten helpen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-21 21:36 



 
Profiel   

De standaard "bruine"18 mm platen van 153 x 305 zijn bij elke bouwmaterialenzaak te koop, en die kleur is ook al bijna zwart.[/quote]

Die formaten kunnen ze bij mijn bouwmarkten niet bestellen.. ben overal al langs geweest[/quote]


Geen bouwmarkten, maar bouwmaterialenzaak zoals pontmeyer, maar je hebt ook veel plaatselijke/regionale bouwmaterialen zaken, die hebben die maat gewoon op voorraad.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-21 07:50 



 
Profiel   

Heb je ondertussen al wat gevonden? Wij vonden het ook lastig om dit te vinden, ook pontmeyer had dit niet. Ik kan je via pb even een naam doorgeven waar wij hem vandaan hebben, mocht het nog nodig zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-12-21 21:25 



 
Profiel   

sorry voor het late reageren! ja wij hebben ondertussen wat gevonden en toevallig word het hout morgen geleverd! het slopen kan beginnen whoop whoop

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-01-22 13:59 



 
Profiel   

ondertussen zijn wij begonnen met onze trailer te slopen, het hout is ook binnen en alleen de bodem en voorkant moet er nog uit, vinden jullie het leuk om een volg topic te zien?

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-01-22 18:50 



 
Profiel   

Ja hoor

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-01-22 21:30 



 
Profiel   

Absoluut

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-01-22 23:39 



 
Profiel   

Foto's!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-01-22 23:41 



 
Profiel   

vandaag de bodem eruit gehaald. ik zal verder gaan in een appart topic[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-22 19:46 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 21 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen