Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 14 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Camera trailer

 
Profiel   

Hebben jullie toevallig tips over welke camera te gebruiken in de trailer en wat zijn de verschillen van de camera's.

En ik wil liever niet boren in de trailer, zijn er andere tips om de camera te bevestigen.

Ik hoor graag jullie ervaringen. :)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 11:11 



 
Profiel   

Ik heb een draadloze camera gekocht voor vrachtwagens. We hebben een metalen plaatje met bouten in de trailer gelijmd en daarop kunnen we de camera bevestigen met moeren. Zo is hij ook makkelijk weg te halen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 11:16 



 
Profiel   

Voor incidenteel gebruik heb ik een action cam die ik aan het ding voor het open zetten van de ramen in de trailer kon monteren. Zo’n adaptertje dat bijgeleverd werd, die heb ik met een plaatje en bout en moer vastgezet aan dat uitzetding. Met een oude mobiel als scherm en de wifi van de action cam ging dat prima. Alleen moet de cam na elke rit aan de lader maar misschien is dat met een powerbank op te lossen.
Voor weinig geld heb ik zo een voor mij goed systeem, voor af en toe dus. Voor “dagelijks” gebruik voldoet een echte trailercamera of achteruitrijcamera beter denk ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 11:17 



 
Profiel   

Ik heb de Equine Eye camera, gekocht via equinics (naam webshop).
Is draadloos, en ik heb een oude telefoon zonder simkaart die de app draait en beeld geeft.
Ik ben er echt super tevreden over. Stabiel, goed beeld

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 11:28 



 
Profiel   

Ik heb een Floview. Geen schroeven nodig en je verbindt hem met een app op je telefoon.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 12:02 



 
Profiel   

Ik gebruik een yi action cam die ik al had. Werkt prima, alleen bij langere ritten houd de accu van de camera het niet vol, maar dat los ik op door een powerbank aan de camera te doen.
Ik heb een bescherm rekje om de binnenverlichting van de trailer en daar hangt de camera aan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 12:36 



 
Profiel   

@Brittneyx,
Dat is een slim idee inderdaad, dankjewel voor de tip.

@LaDonna75,
Ik ben liever lui dan moe :O , dus zal dan eerder voor een trailer of achteruit rij camera gaan. Ook zal ik de trailer regelmatig gebruiken en soms ook wat langere ritten.

@Akshay,
Die ziet er wel handig uit, maar ik kijk even of er nog andere opties voorbij komen die ik niet of minder hoef op te laden.

@Selina,
Die geeft in ieder geval een mooi ruim beeld en ik lees dat de accu lang mee gaat, dat is ook erg fijn.

@Sharani,
Dat is ook zeker een oplossing, ik verwacht dat ik gelijk een aantal powerbanks aanschaf als de camera die ik uiteindelijk aan ga schaffen deze accepteert :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 16:42 



 
Profiel   

Ik videobel met mijn ene telefoon via Whatsapp naar de andere en hang de ene in de trailer en de ander op mijn dashboard. Kan ik ook nog tegen hem praten en hoor ik ook alles. De ene telefoon (oudere iPhone) houdt dat ruim twee uur vol, dus die moet ik tussendoor opladen (of powerbank), de andere redt het vierenhalf uur aan één stuk. Ik heb het vastgemaakt met elastiekjes en wat haakjes aan mijn raamtralies. Werkt erg goed.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 16:46 



 
Profiel   

Ik heb deze: https://www.conrad.nl/p/prouser-digital-drc4310-draadloos-achteruitrijcamerasysteem-automatische-dagnachtomschakeling-afstandshulplijnen-extr-1176407

Heeft een infra rood stand, zodat hij ook in het donker werkt. En de stroom voor de camera hebben we van de binnenverlichting van de trailer af getapt. Geen gedoe met powerbanks en de verbinding werkt perfect.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 16:51 



 
Profiel   

Ik heb een simpel camera'tje van Alie Express gewoon gekit. En het snoer aangesloten op het lampje. Snoer met afstandhouders ook vast gekit. Helemaal happy mee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 16:52 



 
Profiel   

Selina schreef
Ik heb een Floview. Geen schroeven nodig en je verbindt hem met een app op je telefoon.

[ [url=m/mpW5RM.jpg]Afbeelding[/url] ]


Blijft hij echt goed plakken met het tape wat eraan zit? De kap van m’n trailer is niet helemaal glad qua materiaal dus ik vraag me af of het dan allemaal wel goed blijft zitten?

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-21 20:47 



 
Profiel   

Safiy93 schreef
Selina schreef
Ik heb een Floview. Geen schroeven nodig en je verbindt hem met een app op je telefoon.

[ [url=m/mpW5RM.jpg]Afbeelding[/url] ]


Blijft hij echt goed plakken met het tape wat eraan zit? De kap van m’n trailer is niet helemaal glad qua materiaal dus ik vraag me af of het dan allemaal wel goed blijft zitten?


Voor zover ik weet hangt m’n camera er nog steeds. Zal het zondag nog eens checken. De accu haal ik er wel uit als ik hem niet nodig heb.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-21 21:22 



 
Profiel   

Safiy93 schreef
Selina schreef
Ik heb een Floview. Geen schroeven nodig en je verbindt hem met een app op je telefoon.

[ [url=m/mpW5RM.jpg]Afbeelding[/url] ]


Blijft hij echt goed plakken met het tape wat eraan zit? De kap van m’n trailer is niet helemaal glad qua materiaal dus ik vraag me af of het dan allemaal wel goed blijft zitten?

Bij mij is hij er van de zomer door de hitte vanaf gevallen :+ Hij is nog helemaal gelukkig, maar ik heb hem nu met secondelijm vastgemaakt en dan nog vastgekit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-21 21:26 



 
Profiel   

Kidde schreef
Bij mij is hij er van de zomer door de hitte vanaf gevallen :+ Hij is nog helemaal gelukkig, maar ik heb hem nu met secondelijm vastgemaakt en dan nog vastgekit.


Oeps! :') Dus goed vastkitten is geen overbodige luxe.. :D
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-21 21:41 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 14 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen