Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 10 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Platen paardentrailer bestellen

 
Profiel   

Hi allemaal,

Ik weet dat er best veel topics zijn over het opknappen van de trailer, maar ik kan helaas geen antwoord vinden op mijn vraag.

Ik wil graag 2 nieuwe wanden en een nieuwe bodem bestellen voor mijn trailer. De wanden moet zwart buiten en wit binnen zijn. Ik zie in topics best wat websites/bedrijven voorbij komen en heb hen gecontact voor een offerte maar krijg terug dat ze geen zwartwit hebben/niet aan particulieren leveren/dat formaat niet hebben. Vandaar dus toch even dit topic om jullie hulp in te schakelen :)

Het gaat dus om betonplex en mulitplex platen. Trailer staat op dit moment in Roermond, platen moeten geleverd kunnen worden.

Alvast bedankt!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-21 08:45 



 
Profiel   

Ik ben ook bezig met het opknappen van mijn trailer. Je kunt deze leverancier (B2B) een bericht sturen, zij geven je dan een verkooppunt in de buurt. Ik heb deze wanden in het zilvergrijs/wit, maar ze zijn er ook in het zwart wit: https://www.internationalplywood.nl/nl_ ... -pefc/272/. Zie ook dat ze betonplex hebben. Dat heb ik zelf via de aanhanger dealer waar mijn trailer in onderhoud is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-12-21 21:02 



 
Profiel   

Bedankt, ik heb inmiddels via hen een verkooppunt gekregen. Hoop dat zij me verder kunnen helpen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-21 21:15 



 
Profiel   

Vraagje. Heeft iemand een rest stuk betonplex ppl zwart wit of grijs wit over van 50 cm bij 145?
Of hoe kwamen jullie uit met de platen (wij gaan alle wanden van de trailer vervangen en komen net niet helemaal uit met 2 platen

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-02-22 22:33 



 
Profiel   

Wij zijn nu bezig en ik heb twee platen gekocht via een verkooppunt van International Plywood. Ik heb hier twee kleine wanden en 2 grote wanden uit kunnen zagen. Enige verschil is wellicht dat de neus van mijn trailer polyester is, dus die had ik niet nodig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-02-22 08:02 



 
Profiel   

@ lauwsiej ah dan kom je goed weg, precies voor de neus hebben wij 50 cm nodig en dat past net niet meer uit 2 platen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-02-22 08:41 



 
Profiel   

Ik heb nog wel een stuk over, geen idee hoe breed dat is. Zou het wel voor je op kunnen meten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-02-22 10:07 



 
Profiel   

Shinedown schreef
Ik heb nog wel een stuk over, geen idee hoe breed dat is. Zou het wel voor je op kunnen meten.

super ben benieuwd

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-02-22 11:49 



 
Profiel   

Het stuk is 57,7 cm breed en 152,5 cm hoog.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-02-22 08:13 



 
Profiel   

Shinedown schreef
Het stuk is 57,7 cm breed en 152,5 cm hoog.
ik stuur je even pb :)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-02-22 08:44 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 10 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen