Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 9 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

FNRS lease contract

 
Profiel   

Hallo lieve leden,

Ik ben opzoek naar iemand die in bezit is van het FNRS lease contract. De website bied dit aan voor mensen die lid zijn. Maar ik ben geen bedrijf, en kan dus geen lid worden.

Iemand die wel lid is of in bezit is in het contract? Ik zou deze heel graag als vergelijking materiaal.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-12-21 20:56 



 
Profiel   

Ik vraag me af of de fnrs website nog actief is, de fnrs is opgenomen in de knhs.
Ik had een inlog, maar die doet het niet meer. En op mijn knhs kan ik in het stuk voor organisaties, daar zie ik geen lease contract.
Misschien als je een mailtje stuurt naar de sportaanbiedersdesk dat ze het willen geven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-12-21 21:38 



 
Profiel   

https://bosmanegebakkeveen.nl/wp-conten ... word-1.pdf

Hier kun je misschien de tekst van overnemen? Als je Googled op ‘leasecontract FNRS’ kom je ook andere versies tegen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-12-21 22:26 



 
Profiel   

Tilmar schreef
Ik vraag me af of de fnrs website nog actief is, de fnrs is opgenomen in de knhs.
Ik had een inlog, maar die doet het niet meer. En op mijn knhs kan ik in het stuk voor organisaties, daar zie ik geen lease contract.
Misschien als je een mailtje stuurt naar de sportaanbiedersdesk dat ze het willen geven.


Ze zijn nog wel actief op de website. Maar ik ga ze eens mailen, misschien dat het toch lukt. Dankje wel!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-12-21 22:29 



 
Profiel   

Tilmar schreef
Ik vraag me af of de fnrs website nog actief is, de fnrs is opgenomen in de knhs.
Ik had een inlog, maar die doet het niet meer. En op mijn knhs kan ik in het stuk voor organisaties, daar zie ik geen lease contract.
Misschien als je een mailtje stuurt naar de sportaanbiedersdesk dat ze het willen geven.


Dit is niet waar, de twee organisaties werken samen maar de knhs houdt zich bezig met het ruiter gedeelte en de FNRS met de ondernemersvraagstukken.

De FNRS is nog wel daadwerkelijk actief en zo ook de website :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-12-21 23:21 



 
Profiel   

droversrun schreef
Dit is niet waar, de twee organisaties werken samen maar de knhs houdt zich bezig met het ruiter gedeelte en de FNRS met de ondernemersvraagstukken.

De FNRS is nog wel daadwerkelijk actief en zo ook de website :)


O, oké. Gek dan dat ik niet meer kan inloggen.
Ik dacht echt dat het al verder gefuseerd was.
Maar dat mailtje kan je natuurlijk alsnog proberen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-12-21 07:28 



 
Profiel   

Moon10 schreef
https://bosmanegebakkeveen.nl/wp-conten ... word-1.pdf

Hier kun je misschien de tekst van overnemen? Als je Googled op ‘leasecontract FNRS’ kom je ook andere versies tegen.


Deze ken ik, maar is een heel ander contract :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-12-21 16:38 



 
Profiel   

Dit is een versie van 2012: http://www.hallinckveld.nl/Resources/sp ... ntract.pdf , al wat ouder dus en gedeeltelijk al ingevuld, maar daar kan je in elk geval iets ervan zien.

En zo vind ik via google wel meer FNRS contacten. Ze worden wel steeds door de maneges aangepast op hun eigen situatie en ideeën.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-12-21 23:01 



 
Profiel   

En aangepast op de juiste wetgeving ;)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-12-21 15:29 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 9 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen