Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 3 [ 62 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Plaats een nieuw onderwerp

Vrachtwagen huren, trailer huren, transport huren..Wijsheid?

 
Profiel   

Maar dan betaal je €50 voor niks.
Want als toeschouwer mag je immers het terrein niet op.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-22 19:26 



 
Profiel   

Santos_05 schreef
Onali schreef
Ja de deelnemers :')
Hebben jullie nooit de regels/ voorwaarden gelezen?


Daar staat in dat de trail zelf niet toegankelijk is voor begeleiding, maar dat is bijv. bij een crosstraining toch ook zo. Kijken vanaf een afstand, rondleiding, andere mensen ontmoeten, lijkt me nog steeds een goede reden om te gaan zonder paard op een rassendag ;)

Ik kan je vertellen dat je dan gewoon in de kantine zit te wachten en niemand ziet die een paard mee heeft. Zonder paard krijg je wel een rondleiding, maar kom je helemaal niet bij de paarden in de buurt. Je kan niet eens een foto maken. Kijken vanaf een afstand is inderdaad een afstand, niet dat je ook echt kan zien wat ze doen ofzo. Je staat echt veel te ver weg.
Is niet perse erg, maar het is niet echt een ontmoetingsplek. Je kan ook na de tijd niet echt blijven hangen, want ze hebben weinig parkeerruimte, dus je moet snel plaats maken voor de volgende groep.

Ik was mee met iemand naar de shetlanderdag en ik kreeg de indruk via de mail dat ik wel foto’s kon maken. Dus ik mee. Bleek niet zo te zijn. Heb 1,5 uur in een steenkoude kantine zitten vernikkelen. Dus ik ga niet meer mee als support, tenzij het lekker zomers weer is, haha!
Niet dat ze hun best niet doen hoor, maar het was wel sneu voor de moeder die met haar dochter 2,5 uur gereden had en er helemaal niets van kon zien.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-22 19:47 



 
Profiel   

Toen ze net open waren stond er op de website en in de voorwaarden dat er niemand mee mocht komen.

Toeschouwers maken het trail kapot, maken herrie, leiden af.
Dit heeft er tot zeker eind najaar op-/ ingestaan.
Je mocht ook geen foto's of filmpjes van jezelf maken. Enkel tegen betaling dat de zoons van de eigenaar van het park het deden.

Bij de shetlanderdagen (oktober) mocht er 1 persoon extra meekomen, die zouden dan een rondleiding krijgen en mochten op afstand meekijken. Maar verder niks en idd niet blijven plakken/ hangen maar zo snel mogelijk weer weggaan.


Als iemand die gek genoeg is om €50 te betalen voor een rasdag maar zonder paard komt zal je dus echt niet het trail mogen betreden.

Ik zie nu dus niks in de voorwaarden over bezoek staan, hiervoor stond het er dus wel heel duidelijk in.
Heb dit uitgebreid besproken/ uitgelachen met screenshots met vriendinnen over de onzin hiervan.
Ik weet dus waar ik over praat :+


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-22 20:01 



 
Profiel   

Onali schreef
Bij de shetlanderdagen (oktober) mocht er 1 persoon extra meekomen, die zouden dan een rondleiding krijgen en mochten op afstand meekijken. Maar verder niks en idd niet blijven plakken/ hangen maar zo snel mogelijk weer weggaan.

Klopt. En dat was al een uitzondering. Maar zelfs toen had je echt een verrekijker nodig om ook maar iets te zien van de pony’s tijdens de rondleiding. Nou waren het wel mini’s, maar zo klein zijn ze ook weer niet, haha!
Was echt jammer, ik was speciaal mee om foto’s te maken, maar dag mocht dus niet. Had ik verkeerd begrepen, maar ik ben blij dat het geen geld kostte. Kreeg wel een bon voor gratis koffie en heb mezelf helemaal volgepropt met pepernoten, haha!

Maar gemiste kans. Als ik voor 20 euro mee had gemogen om foto’s te maken had ik dat betaald. 50 ook nog wel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-22 20:22 



 
Profiel   

Met andere woorden, een rassendag is alleen interessant voor de prijs. Dat had ik niet verwacht, maar bedankt voor de informatie ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-22 20:59 



 
Profiel   

Oh dat is wel vervelend. Ik zou dit volgend jaar graag eens met mijn jonge paard willen doen voor de fun. Maar een beetje banketstaaf voor mijn hulp met laden en groomen om dan in de auto te moeten wachten. Maar ja, Empe is wel maar een kwartiertje met de trailer vanaf stal, dus enorm praktisch.
Ik ben zelf als chauffeur eens meegeweest met iemand naar Bergeijk en mocht toen op plekken op de trail foto’s maken van de combi waar ik mee mee ging. Super leuk om zo de tijd te overbruggen als chauffeur.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-22 21:07 



 
Profiel   

eilleen333 schreef
Was echt jammer, ik was speciaal mee om foto’s te maken, maar dag mocht dus niet. Had ik verkeerd begrepen, maar ik ben blij dat het geen geld kostte.



Raar, want in oktober mocht dat nog wel.
Maar misschien dat de überslechte fotografen inkomsten miste door foto's die gemaakt werden door het bezoek.


Begrijp me niet verkeerd. Empe is best leuk, maar niet voor de persoon die mee is.


Voor meer info betreft Trail

[BRT] Welk Trailpark moet ik kiezen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-22 21:16 



 
Profiel   

Volgens xtreme trail zelf mogen de bezoekers inderdaad niet mee, maar krijgen wel tijdens de rondleiding de tijd om even (15 minuten) foto’s te maken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-22 22:06 



 
Profiel   

Nala schreef
Volgens xtreme trail zelf mogen de bezoekers inderdaad niet mee, maar krijgen wel tijdens de rondleiding de tijd om even (15 minuten) foto’s te maken.

Ik zou dat even goed navragen, die optie had ik beslist niet. Dit is mijn beste foto van die dag:
Bij het verlaten van de bak na de uitleg :')


[ img ]

En de twee hindernissen die we mochten bekijken terwijl ze bezig waren.
Ik had dan wel alleen een mobiel mee, want ik wilde eigenlijk vooral video maken.
Beide foto’s zijn ook nog eens maximaal ingezoomd met een iPhone 12.

[ img ]

[ img ]

Nogmaals: het is niet vervelend bedoeld, maar ik vind het wel heel erg jammer en zal nooit een toeschouwer meenemen als het niet perse hoeft voor het laden/lossen van het paard

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-22 23:04 



 
Profiel   

Telelens volgende keer dus _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-22 23:09 



 
Profiel   

Onali schreef
Telelens volgende keer dus _O-

Ik zou eerder een privé les boeken en dan 1 begeleider mee met een camera. Misschien dat dat qua veiligheid wel kan

Want ik snap het hoor, anders moet je niet alleen 6 paarden met begeleiders in de gaten houden, maar ook nog eens 6 mensen die heen en weer rennen voor het beste shot. Dus ik snap het heus wel, maar het was zo leuk geweest om wat leuke foto’s te hebben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-22 23:23 



 
Profiel   

Fijn te lezen dat ik dus toch maar niet naar dit trail park ga.. kan m’n vriend dus gewoon voor Piet snot zitten wachten. Erg zonde.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-01-22 16:42 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 3 [ 62 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen