Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 15 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Kan iemand dit vertalen? Paspoort is Portugees

 
Profiel   

Bilaterais ascendentes nas axilas e soldras.

Weet niet of ik de vraag op de juiste plek stel. Hoop. Dat iemand kan helpen.☺️
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-22 22:00 



 
Profiel   

[ img ]
Zegt Google translate.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-22 22:04 



 
Profiel   

Wat ik uit google translate kan halen is 2-zijdig oplopend in de oksel en liezen, gaat dan denk ik over de aftekening?

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-22 22:07 



 
Profiel   

hij/zij heeft (waarschijnlijk) witte benen oplopend tot aan de oksels en liezen. Gokje

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-22 22:08 



 
Profiel   

Gooiske schreef
Wat ik uit google translate kan halen is 2-zijdig oplopend in de oksel en liezen, gaat dan denk ik over de aftekening?


Dat idee had ik ook maar kreeg het niet helder, vroeg me af of het niet iets met zijn spieren zou kunnen zijn. Bedankt voor het meedenken.☺️

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-22 22:12 



 
Profiel   

Majolen schreef
hij/zij heeft (waarschijnlijk) witte benen oplopend tot aan de oksels en liezen. Gokje


Hij is bruin

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-22 22:12 



 
Profiel   

Klopt de chip wel?
Er zijn veel buitenlandse paarden op dit moment waar het paspoort niet bij het paard hoort....Meer info op facebook pagina Opgelicht in de paardenwereld.

Want als je paard bruin is, en paspoort geeft aan wit tot de oksels, klopt er iets niet helemaal, bij mijn weten staat er in een paspoort niks over spieren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-22 01:44 



 
Profiel   

En is dit de enige tekst? Staat er niks voor?
Zoals bv Naam: Geslacht: Geboortedatum etc...

Van oksel tot liezen..misschien een litteken van operatie of zo??

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-22 01:57 



 
Profiel   

Dit gaat over kruinen. Als je paard geen aftekeningen heeft beschrijven ze plekken waar ze kruinen hebben. Jou paard heeft blijkbaar langwerpige kruinen in de oksels en liezen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-22 04:21 



 
Profiel   

Daphneeeej schreef
Dit gaat over kruinen. Als je paard geen aftekeningen heeft beschrijven ze plekken waar ze kruinen hebben. Jou paard heeft blijkbaar langwerpige kruinen in de oksels en liezen.


Hij heeft idd geen aftekeningen,morgen komt hij pension.Ik zal het eens goed bekijken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-22 08:35 



 
Profiel   

Ik denk ook dat het om kruinen gaat :j
In het paspoort van mijn Spaanse paard worden die ook beschreven ook die op haar voorhoofd. Kan best zijn dat ze dat in Portugal ook doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-22 09:11 



 

Gooiske schreef
Klopt de chip wel?
Er zijn veel buitenlandse paarden op dit moment waar het paspoort niet bij het paard hoort....Meer info op facebook pagina Opgelicht in de paardenwereld.

Want als je paard bruin is, en paspoort geeft aan wit tot de oksels, klopt er iets niet helemaal, bij mijn weten staat er in een paspoort niks over spieren.
Er staat in dit zinnetje ook helemaal niks over aftekeningen, alleen over een bepaalde plek op het lichaam, dus dat is sowieso al een invulling die uit de lucht gegrepen is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-22 10:46 



 
Profiel   

Ik verplaats dit topic van MD naar TAO omdat de vraag daar beter past.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-22 17:02 



 
Profiel   

Meestal zit er ook een plaatje bij, waarop met kruisjes de kruinen aangegeven worden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-22 19:09 



 
Profiel   

Tessebes schreef
Meestal zit er ook een plaatje bij, waarop met kruisjes de kruinen aangegeven worden.


Dat klopt staat idd aangeven. Bedankt
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-22 22:33 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 15 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen