Paardenfonds wil niet uitbetalen??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
veranadautje
Berichten: 1288
Geregistreerd: 12-02-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-23 19:35


appiesjappie
Berichten: 5653
Geregistreerd: 19-12-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-23 19:44

Eretria schreef:
@ts (quotes gaan telkens fout)

Ik had ook liever eerst de narcose en dan pas de spuit. Mijn paard vocht niet maar kreeg een soort epileptische aanval direct na die spuit. Dat nare beeld vergeet ik nooit meer.

Vreselijk is dat @daantjuhh, in een klap onverwacht je paard kwijt en machteloos toekijken. Echt vreselijk.


Ze spartelde wel heel even met haar benen maar dat was nog geen 10 tellen en lag ze stil. Was wel even naar om te zien. Maar ze werd ql gauw rustig

Zoolgangster

Berichten: 9604
Geregistreerd: 08-04-06
Woonplaats: 587 km van Londen

Re: Paardenfonds wil niet uitbetalen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-23 22:07

Heel veel sterkte!

Change3x

Berichten: 6582
Geregistreerd: 06-12-11
Woonplaats: Nijverdal

Re: Paardenfonds wil niet uitbetalen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-23 23:29

Stille meelezer hier, veel sterkte gewenst! :knuffel:

fransje23

Berichten: 15357
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-23 00:26

Heel veel sterkte!

Y;(

cissy

Berichten: 19823
Geregistreerd: 14-10-03
Woonplaats: hut in Heicop

Re: Paardenfonds wil niet uitbetalen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-23 00:35

Heel veel sterkte, het was de juiste beslissing zo te horen.

Wat de staart betreft, ik zou toch een deel knippen als dat nog kan, je kunt de staart later ook nog wassen als je m goed bij elkaar knoopt.
Beter knippen en later weggooien dan spijt krijgen dat je het niet geknipt hebt.

appiesjappie
Berichten: 5653
Geregistreerd: 19-12-04

Re: Paardenfonds wil niet uitbetalen??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-23 07:23

Bedankt voor alle lieve berichtjes en sterkte wensen. Mijn vader heeft gisteravond nog een stuk van haar staart afgeknipt en in een bak met water gedaan in de hoop dat het nog wat schoon spoelt en dat wij hetcvandaag helemaal schoon kunnen krijgen

Elisa2

Berichten: 37194
Geregistreerd: 31-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-23 09:34

appiesjappie schreef:
Eretria schreef:
@ts (quotes gaan telkens fout)

Ik had ook liever eerst de narcose en dan pas de spuit. Mijn paard vocht niet maar kreeg een soort epileptische aanval direct na die spuit. Dat nare beeld vergeet ik nooit meer.

Vreselijk is dat @daantjuhh, in een klap onverwacht je paard kwijt en machteloos toekijken. Echt vreselijk.


Ze spartelde wel heel even met haar benen maar dat was nog geen 10 tellen en lag ze stil. Was wel even naar om te zien. Maar ze werd ql gauw rustig


Dat is een stuiptrekking, reactie van het lichaam maar dan zijn ze al dood. Misschien stelt dat je nog wat gerust. :)

fransje23

Berichten: 15357
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-23 10:19

Ik heb destijds het afgeknipte harlar met een elastiekje bij elkaar gebonden en daarna gewassen met shampoo.
Ik heb het uiteindelijk in een zilveren armband laten verwerken.


Goed dat je in ieder wat haar hebt! Ook als je er nooit iets mee ga doen, je hebt nu wel de mogelijkheid.

Marcella

Berichten: 36731
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Paardenfonds wil niet uitbetalen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-23 10:35

Mooi dat het goed gegaan is.

appiesjappie
Berichten: 5653
Geregistreerd: 19-12-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-23 10:43

Wow dat wist ik niet dan ging ze al dood toen ze de spierverslappers kreeg.... want ze kreeg eerst een roesje toen stond ze nog een beetje wankel dat wel en toen spierverslappers en toen ging ze liggen en begonnen haat benen te spartelen. . Hij zei al ze zit nu in stadium 3 maar had geen idee wat dat is. En daarna gaf hij nog een injectie

Change3x

Berichten: 6582
Geregistreerd: 06-12-11
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-23 11:19

appiesjappie schreef:
Wow dat wist ik niet dan ging ze al dood toen ze de spierverslappers kreeg.... want ze kreeg eerst een roesje toen stond ze nog een beetje wankel dat wel en toen spierverslappers en toen ging ze liggen en begonnen haat benen te spartelen. . Hij zei al ze zit nu in stadium 3 maar had geen idee wat dat is. En daarna gaf hij nog een injectie


Als ik het goed geleerd heb, is de laatste injectie om het hart te laten stoppen.

appiesjappie
Berichten: 5653
Geregistreerd: 19-12-04

Re: Paardenfonds wil niet uitbetalen??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-23 11:52

Ja dat dacht ik dus ook maar toen bewoog ze niet meer toen de laatste spuit erin ging.dat deed ze alleen toen ze neerviel