Verdrietig

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
mariatores38
Berichten: 3
Geregistreerd: 28-09-23

Verdrietig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-23 10:27

Beste lezer,

Ik wil graag van jullie een advies hoe het is beter verder te gaan met mijn reactie.Elk advies is welkom en jullie meningen zullen misschien mijn ogen openen en ware te zien.
Ik ben alleenstande moeder met twee kinderen.Ongeveer 14 jaar geleden ben ik naar NL gekomen voor de mislukte huwelijk. Later na mijn scheiding ben ik tegen gekomen een jongen die ook komt van een mislukte reactie en heeft 1 dochter.Hij heeft een koopwoning en ik een huurwoning. Hij is bijna elke dag bij mij. Corona periode elke dag thuis werken. De dochter mag niet van zijn ex bij hem komen logeren. Ene keer 1 nacht, andere keer helemaalniet. Dus hij is meestaal bij ons. Al 4 jaar wij zijn samen. Ik doe alles thuis boodschappen,wassen, strijken af en toe betalen als wij uit gaan met mijn kids erbij. Wanneer ik samen met hem ga hij betaald de rekening, maar dat gebeurt 1 keer per maand heel misschien 2 keer in een mand.Wanneer ik zeg dat wij hoeven niet met elkaar zijn elke dag,omdat wij toch niet samenwonen dan zegt hij dat ik dat niet kan. Ik zeg wij kunnen net zo goed samenwonen als wij toch elke keer met elkaar zijn. Hij geeft als antwoord moet ik bij jou intrekken terwijl als zo dichterbij ziet omdat ik in een appartement woon. Ik zeg maar wij praten nooit over de toekomst en wij konden al lang samen financieel vooruit maar jammer het is niet zo. Hij gaat financieel vooruit maar ik blijf op hetzelfde plek.
Ik werk maar 24 uur per week, hij verdient meer dan 1200 euro per maand meer, soms betaald hij 1soms 2 keer per jaar vakantie voor mij en mijn kids de kleine is maar 6 en af en toe koopt wat dingen en als wij uiteten betaald. Ik weet het niet of ik van hem een bijdrage moet vragen dat hij hier eet,slaapt, wassen zelf ik koop wasmiddelen en alles wat met de huishoudelijke te maken heeft.Het lijkt me dat hij zijn financieel niet met mij wikt delen. Misschien hij denkt hun zijn met zijn 3 en ik ben alleen. Zij verdient minder dan ik dus waarom zou ik moeten financieel delen.
Kunnen jullie eigeb meningen delen met mij.
Alvast bedankt voor jullie tijd.

Emj_23
Berichten: 1184
Geregistreerd: 09-08-16
Woonplaats: In het zuiden des lands

Re: Verdrietig

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-23 10:34

Getemd, je staat op de verkeerde plek.

Jokonootje

Berichten: 4853
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-23 10:36

dit is nu de tweede keer dat je dit topic hier opent. Vorige keer is het ook gesloten.
Het hoort niet op TAO.
In de essentie is bokt een paarden forum als je direct en alleen over persoonlijke problemen wilt hebben is het VIVA forum of weet ik het wat een betere plek.

Anna_Dani

Berichten: 774
Geregistreerd: 17-02-08
Woonplaats: Hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-23 10:40

Jokonootje schreef:
dit is nu de tweede keer dat je dit topic hier opent. Vorige keer is het ook gesloten.
Het hoort niet op TAO.
In de essentie is bokt een paarden forum als je direct en alleen over persoonlijke problemen wilt hebben is het VIVA forum of weet ik het wat een betere plek.

Ik zit net een heel topic te lezen over iemands angststoornis die niet paard gerelateerd is. Ook relatieproblemen kunnen hier besproken worden. Daarnaast lees en zie je dat deze persoon geen native Nederlands spreekt en dus moeite kan hebben met het vinden van de juiste plek.

Maren
Feeling down? Saddle up!
Berichten: 1058
Geregistreerd: 10-04-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-23 10:40

Ik denk dat je dit het beste gewoon met je man/vriend in kwestie kan bespreken? Lijkt mij eerlijk dat hij een bijdrage doet in de kosten die hij zelf ook zou moeten maken maar het word me niet duidelijk uit dit verhaal of hier al eens over gesproken is. Dat is imo het belangrijkste, communicatie.

Overigens staat het verkeerd dus ik TEM ook.

Duhelo

Berichten: 28554
Geregistreerd: 29-05-03

Re: Verdrietig

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-23 10:50

Als er 1 X getemd is is dat wel goed hoor, dan gaan de modjes dat wel verplaatsen.

Ik zou wel een bijdrage durven vragen hoor, het lijkt dat hij er wel gemakkelijk vanaf komt. Hij betaalt enkel de vaste kosten aan zijn woning, maar heeft geen verbruik, gaat elders gaan eten en slapen.
Elk minstens de helft in boodschappen, gas, water en licht lijkt me wel het minimum.

DuoPenotti

Berichten: 29523
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Re: Verdrietig

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-23 10:55

Wat is je bijdrage op paardengebied?
Heel rot hoe het allemaal is gegaan, maar ondanks dat je het niet zou zeggen is het toch nog een altijd een paardenforum.
Dus ook dit topic zal gesloten worden.

Voor mensen die zeggen het staat verkeerd, dat komt omdat ze zonder 25 paard gerelateerde berichten het niet op de juiste plek kan zetten.
Juist om te voorkomen dat het Viva word hier.

Suzanne F.

Berichten: 49226
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-23 12:36

Je hebt nog te weinig posts om het op de juiste plek te kunnen posten, daarom zal dit topic net als de vorige gesloten worden. Ik denk dat je voor zo’n vraag ook beter naar een ander forum kan gaan.
In je andere topic schreef ik al dit:

Ja je hebt het zelf al 4 jaar lang toegestaan. Hij wil niks veranderen natuurlijk, dat snap ik wel. Hij profiteert hier behoorlijk van. Ik begrijp dat je nu eindelijk begint in te zien dat dit het geval is. Het enige wat je kan doen is voor jezelf opkomen en dus praten. Zeg tegen hem dat je niet blij bent met hoe het nu gaat. Dat deze manier van leven jou veel geld kost en dat je dit niet prettig vind, dat je een toekomst met hem wilt opbouwen maar dan op een gelijkwaardige basis. Klaar.
Er is een kans dat hij hier geen zin in heeft. Maar dat kan je dan maar beter nu horen dan over 5 jaar toch?

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Verdrietig

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-23 13:09


Nicole288
Hoofdmoderator Informatief
May the horse be with you! Coördinator Veulenverkiezing

Berichten: 31313
Geregistreerd: 05-01-05
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Verdrietig

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-23 13:48

Dit topic zou op Leven Zonder Paarden horen, maar de topicstarter heeft nog niet voldoende berichten om daar te kunnen posten, het topic krijgt daarom een slotje.