Bedrade trailer camera - tips?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
manic

Berichten: 6987
Geregistreerd: 09-01-03

Bedrade trailer camera - tips?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-23 10:27

Ik ben op zoek naar een fijne, betaalbare trailer camera.

Het liefst wil ik hem qua stroom aan(laten)sluiten op de bedrading omdat ik het type ben wat batterijen vergeet op te laten.

Ook gebruik ik liever een los scherm op cigaretten aansteker, omdat ik mijn telefoon ook voor navigatie gebruik, alhoewel ik misschien nog wel een oude iPad heb die als scherm door zou kunnen gaan.

Ik ben bekend met Floview maar die past dus niet zo goed bij bovenstaande wensen.

Iemand tips voor een goede budget camera? Ali en Amazon staan er vol mee maar zie door bomen bos niet meer helemaal.

Jet

Berichten: 11998
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-23 17:51


Lauke

Berichten: 4253
Geregistreerd: 22-11-08
Woonplaats: Bunschoten-spakenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-23 23:37

Jet schreef:
Ik denk dat dit wel een goede optie kan zijn, je hebt er twee maten schermen in, dit is de kleinere maat: https://www.vanveenencts.nl/product/cam ... r-43-inch/ . Ik ziet trouwens net dat de grotere uitverkocht is, maar je kan natuurlijk informeren of die er weer is.


Deze heb ik ook en tevreden over. De service was ook netjes toen hij het in eerste instantie niet deed. Netjes een nieuwe zender toegestuurd gekregen en toen ging het goed. Tot nu toe werkt hij zonder problemen. Ook bij ritten van 2,5 tot 3u :)