Waar los tussenschot kopen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SandraWierda

Berichten: 1408
Geregistreerd: 04-11-08
Woonplaats: Friesland

Waar los tussenschot kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-23 19:51

Wij overwegen om een tussenschot in onze 1 3/4 trailer te zetten. Wie weet waar je een nieuwe of tweedehands tussenschot kunt kopen?

Odysseus

Berichten: 22474
Geregistreerd: 15-06-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-23 19:59

Trailerboer kan die voor je bestellen. Voor een officieel tussenschot ben je wel een paar honderd euro kwijt (ik meen 400-600 bij een Bockmann trailer).


Bij mij heeft de Kraaij in Nijkerk daarom zelf een schot gefabriceerd. Een stang naar achter met daaraan een plastic flap tot bijna op de grond. Deze is professioneel aan de voorstang gemaakt en kon zeer stevig met een pin aan de achterstang gemaakt worden (er is een H vormig stuk aan de paal gelast met 2 gaatjes erin en een gaatje door de achterste stang geboord, daar kom een pin doorheen, keuring met zelfs een extra borging zodat de pin tijdens het rijden niet omhoog kon).

Dit kostte me slechts €100.

SandraWierda

Berichten: 1408
Geregistreerd: 04-11-08
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-23 20:28

Odysseus schreef:
Trailerboer kan die voor je bestellen. Voor een officieel tussenschot ben je wel een paar honderd euro kwijt (ik meen 400-600 bij een Bockmann trailer).


Bij mij heeft de Kraaij in Nijkerk daarom zelf een schot gefabriceerd. Een stang naar achter met daaraan een plastic flap tot bijna op de grond. Deze is professioneel aan de voorstang gemaakt en kon zeer stevig met een pin aan de achterstang gemaakt worden (er is een H vormig stuk aan de paal gelast met 2 gaatjes erin en een gaatje door de achterste stang geboord, daar kom een pin doorheen, keuring met zelfs een extra borging zodat de pin tijdens het rijden niet omhoog kon).

Dit kostte me slechts €100.
zelf maken is idd ook nog een optie, zijn ons vooral nu aan het oriënteren.