Trailer camera schermafbeeldingen gevraagd

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SaraViavia

Berichten: 1797
Geregistreerd: 13-02-11
Woonplaats: Gelderland

Trailer camera schermafbeeldingen gevraagd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-24 01:28

Hi bokkers,

Ik weet dat er al topic(s) zijn over trailer camera's maar nog niet gevonden wat ik zocht.

Ik ben op zoek naar een camera voor een 2-paards trailer (die ook goed beeld geeft bij het voeren van donkerblauw nachtlicht in de trailer).

Het zou geweldig zijn als mensen met een trailer camera naast hun mening of ervaring ook een schermafbeelding in de reactie kunnen zetten, zodat ik (en wellicht andere geïnteresseerde bokkers) ook kunnen zien hoe het beeld er daadwerkelijk uit ziet op je scherm.

Alvast bedankt!

SaraViavia

Berichten: 1797
Geregistreerd: 13-02-11
Woonplaats: Gelderland

Re: Trailer camera schermafbeeldingen gevraagd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-24 11:25

Niemand verder?

Akshay
Berichten: 2066
Geregistreerd: 05-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-24 11:33

Afbeelding
Dit is mijn equine eye camera, in september 2023 tijdens zonsopkomst (tijdstip van de camera/foto klopt niet, dit was geloof ik 6.15u ofzo). Ik heb geen verlichting ín de trailer aan.


Afbeelding
Dit is met hetzelfde paard bij daglicht.

Geen idee of dit is wat je zoekt qua beeld want ik doe dus niet aan blauw nachtlicht ;-)

(Beeld staat overigens gespiegeld. Paard staat netjes aan de linkerkant in de trailer :)) )

lovelucydan

Berichten: 2066
Geregistreerd: 10-10-06
Woonplaats: amsterdam

Re: Trailer camera schermafbeeldingen gevraagd

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-24 16:39

Ik heb een achteruitrijcamera gekocht van Amazon zo'n 70 euro. Prima ding zie alles prima overdag en met schemer. In het donker wordt het korrelig maar nog wel goed genoeg zichtbaar

SaraViavia

Berichten: 1797
Geregistreerd: 13-02-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-24 23:28

Akshay schreef:
[ [url=m/I2Ha6Y.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit is mijn equine eye camera, in september 2023 tijdens zonsopkomst (tijdstip van de camera/foto klopt niet, dit was geloof ik 6.15u ofzo). Ik heb geen verlichting ín de trailer aan.


[ [url=m/GsU78L.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit is met hetzelfde paard bij daglicht.

Geen idee of dit is wat je zoekt qua beeld want ik doe dus niet aan blauw nachtlicht ;-)

(Beeld staat overigens gespiegeld. Paard staat netjes aan de linkerkant in de trailer :)) )


Ja dit noem ik wel goed beeld! Als het in schemer / donker goed werkt zal het in blauw licht ook goed zijn verwacht ik. Heb jij een scherm erbij voor in de auto?

Ik ontving een pb van iemand bij wie het beeld op je smartphone komt, maar dat vind ik niet handig ivm je daar ook de navigatie op hebt.. dus liever dan een scherm erbij

Akshay
Berichten: 2066
Geregistreerd: 05-03-12

Re: Trailer camera schermafbeeldingen gevraagd

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-24 23:31

Nee mijn camera werkt via een WiFi verbinding naar mijn telefoon.
Ik heb een privé telefoon en een zakelijk toestel dus pak ik er simpelweg het tweede toestel bij als ik ook navigatie wil.

Fangio

Berichten: 2560
Geregistreerd: 28-11-04
Woonplaats: Home is where the heart is

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-24 17:50

Afbeelding

Dit is mijn camera. Prima beeld, ook in het donker (ik heb enkel een klein 'normaal' lichtje, geen blauw)
Deze is van floview. Ik heb hem zelf op een oude tablet, omdat ik mn telefoon gebruik voor navigatie.