Export trailer: opgelicht of niet?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Doppers
Berichten: 467
Geregistreerd: 15-01-07

Export trailer: opgelicht of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-24 23:09

Beste bokkers,

Graag vraag ik jullie advies / ervaring, want ik zit met een situatie waar ik niet zo goed weet wat waar is. Ik heb een aantal maanden geleden mijn trailer weggebracht naar een aanhangwagenbedrijf in de buurt. De trailer was al twee jaar niet meer gebruikt en stond buiten. Ik had zelf al een rotte plek ontdekt in de zijwand en wilde een check voordat ik hem zou gebruiken.

Aangegeven om kritisch te zijn en als kosten enorm zouden zijn, ik het dan niet wilde doen, maar als het minder was dan een nieuwe trailer dan wel graag reparatie maar altijd in overleg. Conclusie: trailer op de brug gehad en hij was volgens het bedrijf “total loss”. Repareren zouden zij niet eens aan beginnen. Optie was houden en zelf verkopen of via hun op export. Ze zetten het dan op een veilingsite. Na 2 dagen een bod wat volgens hen nog heel netjes was (paar honderd euro). Dus akkoord gegaan telefonisch, alles opgestuurd naar hun nadat geld was overgemaakt. Geen bewijs oid gevraagd maar ging er vanuit dat het klopte en blij dat het geregeld was.

Nu huurt een stalgenoot dit weekend een trailer bij deze man. Ik denk nog ach dat lijkt mijn trailer wel maar met andere wanden. En ja hoor, het zelfde kenteken. Niks trailer op export.

Nu zegt hij het volgende:
“Het onderstel en en rechte wandopbouw zijn export variant geworden. Delen, volgens mij de voorfront en de kap, zijn overgezet met hergebruik kenteken en chassisnummer hierdoor blijft nederlands kenteken actief voor hergebruik. Dus bijvoorbeeld gaan er 4 trailers voor export in delen direct weg en blijft er 1 voor hergebruik actief deze zal binnen half jaar ook naar volwaardig export na overname door exportfirma. Na volledige restauratie in tussentijd staan deze voor noodwagens beschikbaar.”

Ik vraag me echt af of dit klopt. Van wat ik gezien heb is het echt volledig mijn trailer, op alleen de zijwanden (die dus rot waren) na en nieuwe banden. De kap, wanden, klep, bodem, eigenlijk het hele onderstel voor mijn idee hetzelfde.

Heeft iemand hier ervaring mee of enig idee of dit plausibel is? Een goede vriend die in de autowereld zit, zegt dat het gladde praatjes zijn.

Zonder namen te noemen: deze man staat in de omgeving goed bekend en veel stalgenoten laten daar hun onderhoud doen.

speurneusc

Berichten: 5378
Geregistreerd: 06-08-12
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-24 23:29

wat maakt het uit wat handelaar met zijn ingekochte waar doet, blijkbaar was het plan op dat moment om hem in partij te doen voor export en heeft ie zich bedacht, vergeet niet dat een trailer opknappen voor hun weinig kost, materiaal hebben ze vaak groot ingekocht, manuren zijn er voor hun niet bij en die berekenen ze jouw wel, dus of jij die trailer (laat) opknapt of handelaar daar zal ook best groot prijsverschil in zitten..

AnnedB
Berichten: 290
Geregistreerd: 12-08-20

Re: Export trailer: opgelicht of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-24 23:40

Ik zou hier toch zelf ook een niet zo fijn gevoel aan over houden, eerlijk gezegd.
Het chassisnummer staat sowieso altijd op het onderstel, dus ik vind het een raar verhaal dat die zou zijn geëxporteerd, maar je het kenteken wel mag hergebruiken.

Je kunt er waarschijnlijk niks mee, maar ik snap je verbazing en teleurstelling.

Shirley

Berichten: 26905
Geregistreerd: 17-09-01
Woonplaats: West-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-24 23:41

Als jij blij was met de overeengekomen prijs: helemaal prima toch?
Verder risico of winst zijn dan voor de nieuwe eigenaar.

Niet druk over maken :(:)

ikke

Berichten: 37554
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-24 23:47

Doppers schreef:
Beste bokkers,

Graag vraag ik jullie advies / ervaring, want ik zit met een situatie waar ik niet zo goed weet wat waar is. Ik heb een aantal maanden geleden mijn trailer weggebracht naar een aanhangwagenbedrijf in de buurt. De trailer was al twee jaar niet meer gebruikt en stond buiten. Ik had zelf al een rotte plek ontdekt in de zijwand en wilde een check voordat ik hem zou gebruiken.

Aangegeven om kritisch te zijn en als kosten enorm zouden zijn, ik het dan niet wilde doen, maar als het minder was dan een nieuwe trailer dan wel graag reparatie maar altijd in overleg. Conclusie: trailer op de brug gehad en hij was volgens het bedrijf “total loss”. Repareren zouden zij niet eens aan beginnen. Optie was houden en zelf verkopen of via hun op export. Ze zetten het dan op een veilingsite. Na 2 dagen een bod wat volgens hen nog heel netjes was (paar honderd euro). Dus akkoord gegaan telefonisch, alles opgestuurd naar hun nadat geld was overgemaakt. Geen bewijs oid gevraagd maar ging er vanuit dat het klopte en blij dat het geregeld was.

Nu huurt een stalgenoot dit weekend een trailer bij deze man. Ik denk nog ach dat lijkt mijn trailer wel maar met andere wanden. En ja hoor, het zelfde kenteken. Niks trailer op export.

Nu zegt hij het volgende:
“Het onderstel en en rechte wandopbouw zijn export variant geworden. Delen, volgens mij de voorfront en de kap, zijn overgezet met hergebruik kenteken en chassisnummer hierdoor blijft nederlands kenteken actief voor hergebruik. Dus bijvoorbeeld gaan er 4 trailers voor export in delen direct weg en blijft er 1 voor hergebruik actief deze zal binnen half jaar ook naar volwaardig export na overname door exportfirma. Na volledige restauratie in tussentijd staan deze voor noodwagens beschikbaar.”

Ik vraag me echt af of dit klopt. Van wat ik gezien heb is het echt volledig mijn trailer, op alleen de zijwanden (die dus rot waren) na en nieuwe banden. De kap, wanden, klep, bodem, eigenlijk het hele onderstel voor mijn idee hetzelfde.

Heeft iemand hier ervaring mee of enig idee of dit plausibel is? Een goede vriend die in de autowereld zit, zegt dat het gladde praatjes zijn.

Zonder namen te noemen: deze man staat in de omgeving goed bekend en veel stalgenoten laten daar hun onderhoud doen.

Nee, daar klopt niks van. Hij heeft gewoon voor weinig een acceptabele trailer ingekocht, opgeknapt en in de verhuur gemikt.

Punt is dat opknappen niet zo duur in materiaal is maar veel uren kost en als jij die uren moet betalen, ben je al gauw meer kwijt dan een andere trailer kost.

Ooit een Westfalia van 20 jaar oud opgeknapt. Heeft me 3500 euro materiaal gekost. Maar daar koop je geen nieuwe Westfalia voor en hij heeft het wel weer 20 jaar uitgehouden en krijgt nu, ergens anders, revisiebeurt twee.


Shirley schreef:
Als jij blij was met de overeengekomen prijs: helemaal prima toch?
Verder risico of winst zijn dan voor de nieuwe eigenaar.

Niet druk over maken :(:)

Dit dus. Je bent akkoord gegaan met hun verhaal en hun bod en daarmee is het klaar.

Utixo

Berichten: 6582
Geregistreerd: 19-10-05
Woonplaats: Monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-24 23:57

Ik snap niet zo goed waarom de trailerboer er een verhaal van maakt, terwijl het zo simpel is als mensen hier zeggen. Voor jou is opknappen niet te doen qua kosten. De trailerboer kan dit wel goedkoper en daardoor is het rendabel. Bij privé verkoop had je waarschijnlijk niet veel meer voor de trailer gekregen.

Ik heb vorige week een fiets verkocht. Kosten opknappen bij de fietsenmaker 500+. Voor mij alles behalve rendabel.

Ik heb hem voor een paar tientjes aan een fietshobbyist verkocht die alles zelf doet. Die knapt hem op en verkoopt hem voor een paar 100. Feit dat hij dat kan, betekend niet dat ik er meer voor had moeten krijgen.

Cioccolato

Berichten: 6615
Geregistreerd: 13-12-11

Re: Export trailer: opgelicht of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-24 01:33

Nee je bent niet opgelicht..
Zo gaat het in de handel, met alles.

Doppers
Berichten: 467
Geregistreerd: 15-01-07

Re: Export trailer: opgelicht of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-24 07:32

Dank voor jullie reacties!

Ik was blij met de prijs als de trailer total loss was: hij zei dat waarschijnlijk alles rot was. Maar bleek alleen de zijwanden, bodem en wandjes voorkant niet. Maar dan nog: als het duur was om dat te laten maken dan is dat zo. Wat ik denk ik vooral vervelend vind is gevoelsmatig is dat hij er niet eerlijk over is (geweest). Hij zegt dat hij een bod heeft van een export bedrijf, maar blijkt hem helemaal niet op export te doen. Zeg dan gewoon: ik wil je er dit nog voor geven en dan knap ik hem zelf op.

Mellow

Berichten: 6470
Geregistreerd: 22-06-02

Re: Export trailer: opgelicht of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-24 08:25

Ik snap je gevoel erbij wel hoor. Als hij gewoon eerlijk tegen je was geweest dat het voor jou als consument niet rendabel was om op te knappen dan had je die uitleg waarschijnlijk plausibel genoeg gevonden. Of dat de export niet door is gegaan en hij hem dus zelf heeft opgeknapt.

Ik heb een opgeknapte trailer thuis staan voor niet al te gek geld. Maar dat is puur omdat mijn man heeft mee geholpen met opknappen. Anders was deze ook 1500 euro meer geweest.

callippo

Berichten: 3201
Geregistreerd: 03-06-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-24 09:18

Nieuwe wanden erop zetten is een behoorlijke klus. Duur als je het laat doen (veel manuren) en veel werk als je het zelf wil doen (2x gedaan, samen met m'n vader, 3e keer zei hij "je koopt maar een nieuwe" :wave: )

Over de trailerboer: als hij eerst zegt dat álles waarschijnlijk rot is en daarna alleen de zijwanden gaat vervangen, is hij al niet eerlijk geweest. Dan had hij beter de (hoge) prijs kunnen noemen van nieuwe zijwanden.

En dat hij liegt over export en kenteken overzetten (wat echt niet klopt, kenteken zit gekoppeld aan het onderstel), zou mij ook een heel vervelend gevoel geven.

Een volgende keer zou ik naar een andere garage gaan, want blijkbaar kun je hem niet op zijn woord vertrouwen. Dan zou ik ook twijfels krijgen over wat hij in de toekomst beweert dat je trailer aan onderhoud of reparaties nodig heeft.

Suzanne F.

Berichten: 49228
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-24 09:24

Hm ik snap je gevoel wel. Als hij eerlijk was geweest en had gezegd dat hij hem wel wilde voor dat geld en zou gaan opknappen dan is het nog anders.

kiki1976

Berichten: 16856
Geregistreerd: 17-04-10
Woonplaats: Kop van Noord Holland

Re: Export trailer: opgelicht of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-24 10:18

Ik snap je gevoel heel goed, je voelt je door zijn verhaal een beetje opgelicht.
Volgens hem was er heel wat mis en was de trailer financieel total loss.
Nu is het wel zo dat het door het uurloon vaak het geval is, niet het materiaal.

Maar hij had gewoon eerlijk moeten wezen, dat ben ik helemaal met je eens.
Qua kenteken, klopt niet wat hij zegt.
Of hij moet het plaatje wat op de trailer zit eraf geslepen hebben en op een ander onderstel gelast hebben. Maar dat lijkt me onwaarschijnlijk aangezien de rest nog op je trailer zit.

Wij zijn nu zelf drastisch een 2 paards trailer aan het opknappen.
Dus echt alles nieuw erop
* nieuwe wanden rondom
* nieuwe metalen u profielen bovenop de wanden
* nieuwe tussenwand
*nieuwe u profielen tussenwand
* nieuw hout op de klep
* nieuwe u profielen rondom de klep
* nieuwe gasveren
* trailer ook 15 cm verhoogt, dus daarop een nieuwe platte profielen.
* nieuw neuswiel
* nieuwe sluitingen voordeurtje en klep
* heel veel boutjes en moeren
Tot nu toe zitten we rond de €2000
Maar komt nog een nieuwe rubbermat bij voor in de trailer, en speciale op de klep ( rubber met ribbels, geen hout) en de speciale kit om alles te verlijmen.

Gelukkig heb ik een hele handige man en schoonzoon die het een leuk project vinden, en de ruimte.
Maar als je het qua uren moet laten doen, dan is het best prijzig.
Paar jaar geleden was is zo'n € 1500 kwijt voor mijn anderhalf paards trailer ( nieuwe wanden, bodem, rubber trailer en mat, en boutjes/schroeven).
Maat goed ik heb voor dat geld geen nieuwe trailer die zeker weten goed is

Doppers
Berichten: 467
Geregistreerd: 15-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-24 11:21

Begrijpelijk dat repareren heel prijzig is! Daar ben ik wel reeël in. De trailer leek verder nog in goede staat, was twee jaar geleden nog door keuring gekomen met alleen opmerking dat er nieuwe banden op zouden moeten op termijn. Daarna is de trailer nauwelijks gebruikt. Maar hij lijdt veel buiten natuurlijk dus logisch dat de wanden rot waren. Had nog de mogelijkheid om hem door een vriend te laten maken (wanden) maar uit het verhaal begreep ik dat het veel erger was. Ik heb gewoon twijfel of dat klopt door het export verhaal.

Zoals hij aangeeft dat er trailers in delen op export gaan en 1 kenteken bewaard blijft, is dat iets wat gebruikelijk is? Ik heb er geen verstand van hoe dat werkt.

Flink werk, Kiki, aan jullie trailer! Fijn als je dat zelf kan doen, dan is het al duur inderdaad qua materialen.

DuoPenotti

Berichten: 29525
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-24 11:31

Citaat:
Bovag onderhoudsbeurt uitgevoerd compleet met
keuringsrapport.
Remmen rondom gecontroleerd.
Rondom
remvoeringen vernieuwd,gereinigd en afgesteld.
kogelkoppelingge(de)monteerd en stofhoes vernieuwd.
Oploopremdoorgesmeerd.
2 gasveren achterklep vernieuwd.
Verlichting gecontroleerd en diverse lampjes vernieuwd.
Lampglas vernieuwd.
Borghaak vernieuwd.
Oude bodem verwijderd en nieuwe bodem pasgemaakt.
Bodem gemonteerd en rubber vloer rondom verlijmd en afgekit.
Grote zijwand links vernieuwd

en trailer afgekit.
Trailer doorgesmeerd.

Dit was een paar jaar geleden 1600 euro

Dus ik snap je gevoel wel.

AppleSter

Berichten: 818
Geregistreerd: 20-05-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-24 13:56

Ik begrijp je gevoel helemaal en zou me ook echt opgelicht voelen… Zeker omdat hij jou heeft aangegeven een export bod voor de trailer (dus van een andere partij) te hebben gehad en de trailer echt niet zelf te gaan repareren. Ik zou me erg in de maling genomen voelen, maar ook bekocht. Je had hem nooit voor dat bod weggedaan als hij niet had gezegd dat hij “total loss” was.

Ik weet alleen niet of je er nog iets mee kunt. Hij had natuurlijk niet verwacht dat je erachter zou komen.
Je kunt hem er nogmaals op aanspreken dat je dit een rare gang van zaken vindt en anders wellicht deze ervaring delen met andere mensen die hun trailer bij hem in onderhoud hebben. Slechte reclame wil hij vast niet.
Mijn ervaring met bedrijven die je ergens mee laten zitten ofzo is dat als je iets op social media zet, ze heel snel met een passende oplossing komen.
Wellicht kun je de trailer weer voor een zachte prijs weer (dus export bod inclusief de vervangende delen) overnemen?

Mooiste zou zijn als je foto’s had van de trailer in de staat vóór het export bod, dat je die kan vergelijken qua kap, klep enzo.

meggiemeg

Berichten: 12228
Geregistreerd: 08-04-04
Woonplaats: gelderland

Re: Export trailer: opgelicht of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-24 14:54

Heb het meegemaakt met een hagelnieuwe aanhanger, speciaal opgebouwd voor ons bedrijf. Ik had deze opgehaald en was bijna bij ons bedrijf om deze daar neer te zetten, nog geen km meer over de weg... Er kwam een tegenligger aan welke zo breed was dat we elkaar nooit zouden kunnen passeren, ik ben stil gaan staan met de hele combinatie zo ver mogelijk de berm in. De botsing was enorm, mijn combinatie is gewoon naar achteren gedrukt. De aanhanger was compleet total loss, in zijn geheel getordeerd. Uiteindelijk na veel getouwtrek hebben we de schade vergoed gekregen mede door getuigen die het zagen gebeuren. De verzekering wilde de aanhanger hebben om alles te kunnen inspecteren, de papieren had ik nog altijd in bezit. Volgens de verzekering kon deze nooit meer de weg op. Totdat ik er op werd gewezen dat onze aanhanger op het internet voor verkoop werd aangeboden, door de tussen man van de verzekering, kenteken nog hetzelfde, had volgens hem een lichte rijdbare schade en deze werd nog hersteld.... Hij was niet blij met mijn telefoontje en dat hij de aanhanger nooit zonder de papieren kon verkopen welke ik nog steeds had. Uiteindelijk ben ik akkoord gegaan met de betaling van het totaalbedrag, aanhanger was total loss verklaard en ik had weer een nieuwe nodig die kost ook weer geld.

Karlijnxxx
Berichten: 1422
Geregistreerd: 09-07-10

Re: Export trailer: opgelicht of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-24 14:56

Waar ik mij druk om zou maken is of de 200 euro dus wel voor de complete trailer was geboden? Of enkel voor onderdelen. In dat geval zou een deel maar verkocht zijn en dat is geen nette vergelijking. Echter, of je daar nog iets mee kan is een tweede.

Doppers
Berichten: 467
Geregistreerd: 15-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-24 15:07

AppleSter schreef:
Ik begrijp je gevoel helemaal en zou me ook echt opgelicht voelen… Zeker omdat hij jou heeft aangegeven een export bod voor de trailer (dus van een andere partij) te hebben gehad en de trailer echt niet zelf te gaan repareren. Ik zou me erg in de maling genomen voelen, maar ook bekocht. Je had hem nooit voor dat bod weggedaan als hij niet had gezegd dat hij “total loss” was.

Ik weet alleen niet of je er nog iets mee kunt. Hij had natuurlijk niet verwacht dat je erachter zou komen.
Je kunt hem er nogmaals op aanspreken dat je dit een rare gang van zaken vindt en anders wellicht deze ervaring delen met andere mensen die hun trailer bij hem in onderhoud hebben. Slechte reclame wil hij vast niet.
Mijn ervaring met bedrijven die je ergens mee laten zitten ofzo is dat als je iets op social media zet, ze heel snel met een passende oplossing komen.
Wellicht kun je de trailer weer voor een zachte prijs weer (dus export bod inclusief de vervangende delen) overnemen?

Mooiste zou zijn als je foto’s had van de trailer in de staat vóór het export bod, dat je die kan vergelijken qua kap, klep enzo.


Dit verwoord goed hoe het voelt voor mij. Ik vraag me af wat ik ermee kan. Hij ontkent het verhaal, zegt dat hij hem niet opgeknapt heeft maar delen op export zijn gegaan en dit een samengestelde trailer is van 4 trailers die op export zijn gegaan. Het is mijn vermoeden dat het niet klopt tegen zijn verhaal. We hebben helaas het gesprek over export telefonisch gevoerd dus ook geen bewijs. Ergens denk ik ook steeds misschien klopt zijn verhaal wel, en zit mijn gevoel verkeerd. Dat weerhoudt mij er ook van om Social media op te zoeken. Ik ben er niet op uit om iemand “zwart” te maken.

Ik heb foto’s maar onvoldoende duidelijk om te beoordelen wat wel/niet origineel is en wat vervangen is denk ik.

Het is een goede les voor mij om alerter te zijn hierop, en bij een vergelijkbare situatie om bewijs te vragen.

Shirley

Berichten: 26905
Geregistreerd: 17-09-01
Woonplaats: West-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-24 15:17

Volgende keer misschien wat meer informatie inwinnen, bij verschillende bedrijven prijsopgave vragen en vragen wat de mogelijkheden zijn.
Maar bij elk bedrijf heb je geen spat meer in te brengen wanneer je je voertuig eenmaal verkocht hebt...of ze het nu laten slopen of voor het tienvoudige doorverkopen.
Bij een particulier ook niet trouwens...verkocht=verkocht.

Laat het los, terugdraaien kun je het niet :(:)

Doppers
Berichten: 467
Geregistreerd: 15-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-24 17:29

Helemaal waar. Ik ga het voor nu loslaten en in het vervolg alerter zijn. Dank voor jullie meningen en adviezen!

(En nu maar verder sparen voor een nieuwe… zou zo graag op pad kunnen met m’n nieuwe paard)

Persevero

Berichten: 2349
Geregistreerd: 17-09-05

Re: Export trailer: opgelicht of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-24 17:59

Denk dat hij je bij de benen gehad heeft. Paar nieuwe wandjes zijn echt niet zo duur..

AppleSter

Berichten: 818
Geregistreerd: 20-05-16

Re: Export trailer: opgelicht of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-24 20:11

Dat denk ik ook. Een volgende keer niet meer zeggen dat je hem niet meer laat maken als het te duur wordt. Deze man heeft er in elk geval goed van geprofiteerd. Erg zuur dat je nu zelf weer moet sparen voor een vervanger.

Het moet trouwens wel heel toevallig zijn wil zo’n trailerboer precies 4 dezelfde trailers op hetzelfde moment hebben staan, zodat alles ook precies past en direct omgebouwd kan worden. Hoe groot is die kans?

En bij export gaat het toch juist om het afmelden (in Nederland) van het kenteken/chassis nummer? Net als bij auto’s?

meggiemeg

Berichten: 12228
Geregistreerd: 08-04-04
Woonplaats: gelderland

Re: Export trailer: opgelicht of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-24 20:25

Als je een kenteken intoetst dan zie je inderdaad staan of deze nog bestaat of niet meer in NL is.

Doppers
Berichten: 467
Geregistreerd: 15-01-07

Re: Export trailer: opgelicht of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-24 20:31

Als ik kenteken intoetst krijg ik te zien dat hij in bezit in van zakelijke entiteit, precies op datum waarop ik alle gegevens gestuurd heb. Daar lees je ook dat hij niet op export is gegaan. Maar zoals hij aangeeft is zijn verhaal zijn er delen op export gegaan en is kenteken van mijn trailer “bewaard” gebleven. Heel gek verhaal… vandaar mijn wantrouwen. Of ik begrijp het niet goed. Vandaar mijn topic hier om te checken of dit gebruikelijk is / iemand dit herkent.

imaudy
Berichten: 5046
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Zuid-holland

Re: Export trailer: opgelicht of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-24 20:49

Er was vorig jaar gedoe met een trailerboer, ben benieuwd of het dezelfde is. Zoek op bokt even op de woorden Williams trailer dak, dan vind je het wel.
Geen poot om op te staan? Dat weet ik nog niet, het lijkt mij op zijn minst misleiding.