goede paardentaxi voor pony met zere voeten

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
lonnie

Berichten: 7857
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Moergestel

goede paardentaxi voor pony met zere voeten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-24 10:12

Nav mijn vorige topic waarin ik advies vroeg voor een geode smid voor mijn bevangen shetlander, zoek ik nu aanvullend advies voor vervoer.

As donderdag heb ik een afspraak staan bij Visdonk. Dat is met de auto 40 minuten, maar met een vrachtwagentje al gauw een uur. Pony heeft zere voeten dus staan is niet fijn. Welke paardentaxi kunnen jullie aanbevelen? Ik zit zelf in Moergestel, vlakbij Tilburg

capopjekop

Berichten: 30681
Geregistreerd: 30-11-03

Re: goede paardentaxi voor pony met zere voeten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-24 10:17

Ik heb geen ervaring met paardentaxi's. Maar overleg even met je smid hoeveel pijnmedicatie je hem mag geven. Ik mocht die van mijn shet toen eenmalig ophogen voor de reis.

Wellicht tot donderdag. Dan moeten die van mij ook weer.

lonnie

Berichten: 7857
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Moergestel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-24 10:58

capopjekop schreef:
Ik heb geen ervaring met paardentaxi's. Maar overleg even met je smid hoeveel pijnmedicatie je hem mag geven. Ik mocht die van mijn shet toen eenmalig ophogen voor de reis.

Wellicht tot donderdag. Dan moeten die van mij ook weer.


Dank je. Hij krijgt nu 1 zakje bute per dag, als ik meer geef heeft het geen enkel effect helaas....
Wellicht tot donderdag, ik moet er om 14.15 zijn

Jet

Berichten: 12064
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-24 11:48