waar goedkoop E achter B rijbewijs halen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
oosterhoff

Berichten: 4894
Geregistreerd: 09-06-04
Woonplaats: Utrecht

waar goedkoop E achter B rijbewijs halen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-06 14:41

Waar goedkoop E achter B rijbewijs halen?

Eigenlijk maakt het me niet uit waar in nederland als het maar goedkoop is. Ik rijd zelf al lang genoeg met de trailer om een en ander te kunnen maar nu dat rijbewijs nog. En dat wil ik echt zo goedkoop mogelijk doen. Ik heb nu een adresje waar ik het voor 400 euro kan doen. dus weet je nog wat goedkopers.....?

Marije_1982

Berichten: 184
Geregistreerd: 26-10-05
Woonplaats: Amsterdam

Re: waar goedkoop E achter B rijbewijs halen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 14:46

Ik plaats ook een berichtje, ben erg benieuwd naar goede tips waar je je rijbewijs wat goedkoper kan halen. Is het nu ook zo dat je slagingskans bij de wat kleinere CBR`s groter is dan in de grote steden of is dit een fabel?
Zou persoonlijk wel zo`n dagcursus willen doen, `s ochtends lessen en eind van de middag afrijden.

Liezel1
Berichten: 14964
Geregistreerd: 20-10-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 14:47


LOCA

Berichten: 936
Geregistreerd: 27-10-03
Woonplaats: Zandvoort

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 14:48


oosterhoff

Berichten: 4894
Geregistreerd: 09-06-04
Woonplaats: Utrecht

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-06 14:49

Zal wel klinken al seen muts maa rik kan werkelijk prima rijdn.... ik heb mijn B rijbewijs 5 keer mogen doen. twee keer in arnhem 2 x in eindhoven en uiteindelijk bij mijn ouders in Warnsveld (Zutphen) mijn rijbewijs gehaald. De slagingskans zal wellicht eerder afhangen van de verkeersituaties die je tegen kan komen. In eindhoven liggen die gewoon een stuk lastiger dan in warnsveld

Liezel1
Berichten: 14964
Geregistreerd: 20-10-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 14:50


drenthie

Berichten: 572
Geregistreerd: 05-05-04
Woonplaats: Vlaardingen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 14:52

ik heb hem bij Twin autorijschool gehaald. Die zitten in Utrecht. Ik heb toen heel wat autorijscholen gebeld en zij zaten ver beneden de prijs. Ik hoefde ook geen proefles (van gemiddeld 65-75 euro te nemen. Prijzen ed staan op de site.

www.verkeersschooltwin.nl

oosterhoff

Berichten: 4894
Geregistreerd: 09-06-04
Woonplaats: Utrecht

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-06 14:56

Liezel1 schreef:
www.rijbewijsconcurrent.nl schijnt niet duur te zijn...

edit: vraag me nu eigenlijk af ze wel E doen...



kan ook de prijzen neit vinden omdat er onafhaneklijke instructeurs aan verbonden zijn

oosterhoff

Berichten: 4894
Geregistreerd: 09-06-04
Woonplaats: Utrecht

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-06 14:58

drenthie schreef:
ik heb hem bij Twin autorijschool gehaald. Die zitten in Utrecht. Ik heb toen heel wat autorijscholen gebeld en zij zaten ver beneden de prijs. Ik hoefde ook geen proefles (van gemiddeld 65-75 euro te nemen. Prijzen ed staan op de site.

www.verkeersschooltwin.nl



Die is inderdaat niet al te duur. Alleen snap ik dit neit helemaal:

Citaat:
De eis, waarbij de bestuurder van een combinatie met een aanhangwagen van meer dan 750 kg TMM een praktijk examen dient af te leggen, wordt waarschijnlijk tegen het eind van dit jaar al aangenomen


Wat is het verschil dan of je het nu doet of pas later?

LOCA

Berichten: 936
Geregistreerd: 27-10-03
Woonplaats: Zandvoort

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 16:58

Nee ze bedoelen dat de wet die voorschrijft dat als je aanhanger zwaarder is dan 750 kg (ongeacht gewicht van auto) altijd een je B-E moet hebben, tegen het einde van het jaar wordt aangenomen

*edit komt er een nieuwe wet dan? staat dat al ergens beschreven? ik dacht nl dat het afgeschaft zou worden.

LOCA

Berichten: 936
Geregistreerd: 27-10-03
Woonplaats: Zandvoort

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 17:03

Heeft iemand trouwens ook ervaring met het doen van een dagcursus in een andere stad? beviel dit of viel dit tegen?

oosterhoff

Berichten: 4894
Geregistreerd: 09-06-04
Woonplaats: Utrecht

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-06 17:15

Knor schreef:
Nee ze bedoelen dat de wet die voorschrijft dat als je aanhanger zwaarder is dan 750 kg (ongeacht gewicht van auto) altijd een je B-E moet hebben, tegen het einde van het jaar wordt aangenomen

*edit komt er een nieuwe wet dan? staat dat al ergens beschreven? ik dacht nl dat het afgeschaft zou worden.



maar dan snap ik nog niet waarom het dan nu voordeliger zou zijn om dit rijbewijs nu te halen!!

LOCA

Berichten: 936
Geregistreerd: 27-10-03
Woonplaats: Zandvoort

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 17:16

nee daar heb ik ook geen id van ik zie nu trouwens bij Goes Boonstra in Haarlem ook een dagopleiding incl. examen voor 425.- euro, weet alleen niet of zo een intake ook verplicht is.