ikke schreef:russel schreef:Ikke, ook niet meer in Schijndel?? Ik heb de mijne verkocht dus weet het niet, maar wij gingen voor alles naar hem. Overigens hadden wij een keigoede motor en werd onderhouden door mijn man, das geluk hebben, maar onderdelen deden wij bij die ouwe man met zoon in Schijndel.
Jawel, die man ken ik wel, die zit bij de achteruitgang van De Wit camping, aan de st Oedenrodeseweg. Die kerel zal best het een en ander hebben, maar nieuw is niks meer te krijgen, het wordt domweg niet meer gemaakt. Die motor ligt in meer, ook latere, modellen, dus dat lukt wel, maar plaatwerk kun je echt vergeten, dat is gewoon op.........
Enne, deze heeft dus ook dat chronische gebrek aan motorvermogen. Als ik 4000kg wagen maar net op gang houdt met een 80pk, hoe ver denk je dan te komen met een 70pk???
We zijn natuurlijk niet helemaal uit een ei en hebben wel de nodige
informatie gewonnen voordat we hem kochten, we zullen er zeker niet hard mee
kunnen nee inderdaad 90/100 km per uur maar is genoeg hoor zal inderdaad misschien
wel eens irritatie opleveren bij andere automobilisten,maar jammer dan
Je zit toch met een levend dier in je auto....hebben ze gewoon pech wachten ze maar even.
En russel dat invoegen lijkt me wel inderdaad lastig als het druk is
maar ik denk ook dat het wagentje hooguit 2 keer per maand gebruikt gaat worden
en voor kortere stukjes dus nu maar hopen dat het dan niet zo druk is
Deze mail kreeg ik van de site van Oltimers van Mercedes
de onderdelen voorziening van de motor is totaal geen probleem omdat hij ook in heel veel engelse sportauto's zit(Austin A70)
en wat betreft de andere onderdelen, is er sowiezo een club( www.nomade.nl) met onderdelenmagazijn