Paard danst in de trailer

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
deniejs

Berichten: 556
Geregistreerd: 17-03-06
Woonplaats: Schiedam

Re: Paard danst in de trailer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 19:22

naiade schreef:
Linda86 schreef:
Zet eens een zijdeurtje open(of de achterklep), zodat ze naar buiten kan kijken en alles om zich heen kan zien. Dan is ze misschien afgeleidt van dat idiote gedrag. In ieder geval heel veel succes ermee.


das niet fijn als ze zo gek doen want dan vliegen ze straks nog achterover de trailer uit of door het voordeurtje er uit.
weet niet of je dat wel eens gezien hebt maar dat heb ik een x op concours gezien, weg trailer (uitgezaagd) en paard kon zo door naar kliniek...


Ow jeetje wat lijkt mij dit erg, ik laat dus gelijk voortaan mijn deurtje maar dicht!

Mijn paard danste ook in de trailer, maar sinds dat mijn pony ook in de trailer staat, gaat het goed, maar als de pony dan wedstrijd moet voordat ik ga, is het weer een lawaai, maar ik negeer het gewoon en laat genoeg hooi hangen. Dit eet hij dan ook!

Koekiesgek

Berichten: 524
Geregistreerd: 11-08-05
Woonplaats: Julianadorp

Re: Paard danst in de trailer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-06 13:49

Van het weekend stond ze met een ander paard samen op de trailer. Toen was het probleem eigenlijk weg. Dan is ze braaf.
Het is dus misschien toch verveling. Volgende keer toch eens een hooinet proberen.