BM stables

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
madacha
Berichten: 195
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: Den Bosch

Re: BM stables

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 23:11

Simmie schreef:
slimmerik schreef:
Nee, dat heb je aan bokt te danken...... die laten de stal keer op keer weer door het slijk halen en bannen doodleuk de eigenares zodat die zich niet kan verdedigen. Erg flink!



Dat heeft de eigenares helaas toch écht aan zichzelf te danken.




Melanie is het laatste jaar op Bokt gewoonweg weggestalkt , door o.a.ongemotiveerde bans.
Ze heeft dit niet aan zichzelf te danken.
Als zij niet reageerde op vragen over haar stal werd dat in het verleden ook niet gewaardeerd.
Als ze zakelijk en netjes reageerde, helemaal niet.
Het is dus nooit goed.

Er werd zelfs door een moddie/ bemiddelaar aangegeven dat zij gewoon een reden zochten om haar te bannen.Er werd aangegrepen dat ze mijn account gebruikt zou hebben, dat valt niet te bewijzen zegt de eigenaar van Bokt, Bart van Bragt zelf,maar het ZOU KUNNEN dat Melanie dat heeft gedaan.Reden voor een permanente ban.

Nu kan Melanie dus door het slijk worden gehaald ZONDER dat ze mee kan lezen of kan reageren.

Dat heet vrijheid van meningsuiting, zegt de eigenaar van Bokt.
Die de onderwerpen over BM Stables om die reden niet wilt sluiten.

Is dit wel democratisch, als de andere kant niet mag worden belicht?
Als de waarheid NIET gezegd mag worden, omdat als Melanie dat in het verleden deed, deze berichten gewoon verwijderd werden?
Is het eerlijk dat men haar nu alle kans tot lezen en reageren ontneemt?


Tros Radar is d.m.v. de familie van Adelberg en diverse forumleden zo opgestookt dat ze zelfs een uitzending eraan hebben gewaagt, compleet met leugens!

Willen jullie ( allemaal dierenliefhebbers, allemaal met dezelfde hobby) op je geweten hebben dat je iemand afmaakt zonder dat diegene zich kan verdedigen?

Arabesk

Berichten: 28675
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Aan de dijk tussen Hoorn en Enkhuizen

Re: BM stables

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 23:12

Waarom gooien de mods dit topic niet op slot Verward
Moet het dan eerst weer uit de hand lopen Boos!.

Iedereen kan voorspellen waar dit weer naar toe gaat. Deja vu....

MISTRAL94

Berichten: 14257
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: Drenthe

Re: BM stables

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 23:20

madacha: er zullen ongetwijfeld ook verhalen zijn over BM die niet kloppen en aan elkaar gelogen zijn. Ik weet alleen dat ons verhaal wel klopt (wat ik overigens hier niet op bokt wil beschrijven) Mijn mening is dus ook duidelijk, jij wilt het niet inzien dat ze ook zaken gedaan heeft die niet zuiver zijn. Maar ieder zijn of haar mening, jij bent wel tevreden over haar een hele hoop niet. Je kunt tenslotte niet iedereen als tevreden klant hebben Knipoog

Arabesk: Daar gaat het idd alweer naartoe Haha!

madacha
Berichten: 195
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: Den Bosch

Re: BM stables

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 23:23

Beste Mistral,
Als je je verhaal niet op Bokt wilt zetten maar WEL wilt vertellen dat Melanie liegt, twijfel ik aan jouw oprechtheid!

Hoe heette het paard wat je daar hebt gekocht?
Wat was je klacht?Was die er niet bij vermeld?
Waarom heb je hem of haar niet ingeruild?

050206051012

Berichten: 27515
Geregistreerd: 21-04-03

Re: BM stables

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 23:26

Edit.

MISTRAL94

Berichten: 14257
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: Drenthe

Re: BM stables

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 23:27

madacha schreef:
Beste Mistral,
Als je je verhaal niet op Bokt wilt zetten maar WEL wilt vertellen dat Melanie liegt, twijfel ik aan jouw oprechtheid!

Hoe heette het paard wat je daar hebt gekocht?
Wat was je klacht?Was die er niet bij vermeld?
Waarom heb je hem of haar niet ingeruild?



Denk wat jij denken wilt, beetje dubbel wat je nu zegt. Hard lopen gillen hoe achterbaks het is dat Melanie zich niet kan verdedigen maar je wilt nu wel dat ik mijn/onze ervaringen hier op bokt zet Knipoog

madacha
Berichten: 195
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: Den Bosch

Re: BM stables

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 23:29

Ja natuurlijk.
Dan kunnen we ook weten WAT er aan de hand was.
Wel zo eerlijk.

Ik verdedig haar vanaf nu!

Arabesk

Berichten: 28675
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Aan de dijk tussen Hoorn en Enkhuizen

Re: BM stables

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 23:39


Plaatje1990

Berichten: 3946
Geregistreerd: 07-04-06
Woonplaats: Noord Brabant

TJaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 23:39

laatmaar wel zielig ; zeg het in der gezicht dan en niet schijnheilig achter der rug om praten das laf!
Laatst bijgewerkt door Plaatje1990 op 19-10-06 23:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Mias
Berichten: 1777
Geregistreerd: 23-04-06
Woonplaats: drentshe hoofdstad

Re: BM stables

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 23:44

Paula1990 schreef:
Ik ben er welles geweest en er is niks mis met de paarden daar! Mijn vriendin heeft daar een paardje vandaan en het is een goeie sportpony geworden voor zo weinig geld!!En nee zolang Melanie dit niet mag meelezen vind ik dat jullie het maar is in der gezicht mogen zeggen maar dat lef hebben jullie zeker niet!!Dat weet ik 100% zeker!!Melanie vertelt er gewoon bij wat er met de paarden zijn als ze gebreken hebben dat sommige mensen geen verstand van paarden hebben dat blijkt en ga niet oordelen als je zelf er nooit bent geweest en ook niet als je dingen hebt ''gehoort'' allemaal onzin dus! STOP MET NEGATIEVE DINGEN OVER HAAR HIER OP BOKT WANT DAN BEN JE DUS HEEEL SCHEINHEILIG OF ZEG HET GEWOON IN DER GEZICHT OF WACHT TOT ZE WEER MAG LEZEN ZIJ MAG ZICH OOK VERDEDIGEN TEGEN JULLIE WANT JULLIE ZIJN GEWOON IN 1 WOORD ; ONTSPOORT!!


Ik heb zelf geen ervaring met BM stables. Maar wat ik wel even kwijt wil is dat ik jouwn reactie erg overdreven vindt.

Wie zegt dat de mensen, die slechte ervaring hebben met deze stal, geen verstand hebben van paarden? Waar haal je deze ONZIN vandaan?

Wie zegt dat de mensen, die slechte ervaring hebben met deze stal, niet tegen melanie heeft gezegd dat het paard niet goed is?

Anoniem

Re: BM stables

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 23:45

Jammer dat het topic van iemand die een gewone vraag had zo moet lopen.
Als de Moddie's eerlijk zijn gooien ze idd dit topic op slot.
Er word geroepen door mensen met lege profiels hoe slecht BM-stables is zonder dat ze enig bewijs kunnen overleggen.Is dat niet vreemd?Als ik Mel was zou ik niet alleen tros-radar een proces aandoen maar ook de mensen die hier laster verspreiden.

de mens halen hier twee dingen door elkaar,een eigen menig hebben en leugens verkopen omdat ze intressant willen zijn of iemand zwart willen maken.

TS,veel plezier met je paardje.

Arabian_Girl

Berichten: 4733
Geregistreerd: 08-07-03

Re: BM stables

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 23:45

paar mensen die ik ken hebben ook hun paardjes daarvandaan en zijn er tevreden mee.verder nix mis met de paardjes.
als je het zeker wil weten laat je toch door je eigen DA keuren..dan is er ook geen gezeik verder.

als het goed is kan ze wel meelezen en alleen nix meer posten enz.

heb dr zelf geen pony gekocht maar ben wel een paar keer mee geweest met iemand en was n leuk paardje.
en de andere paardjes zagen er ook gewoon goed uit.

Bluem

Berichten: 3725
Geregistreerd: 03-12-05
Woonplaats: België

Re: BM stables

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 23:45

Mias schreef:
Paula1990 schreef:
Ik ben er welles geweest en er is niks mis met de paarden daar! Mijn vriendin heeft daar een paardje vandaan en het is een goeie sportpony geworden voor zo weinig geld!!En nee zolang Melanie dit niet mag meelezen vind ik dat jullie het maar is in der gezicht mogen zeggen maar dat lef hebben jullie zeker niet!!Dat weet ik 100% zeker!!Melanie vertelt er gewoon bij wat er met de paarden zijn als ze gebreken hebben dat sommige mensen geen verstand van paarden hebben dat blijkt en ga niet oordelen als je zelf er nooit bent geweest en ook niet als je dingen hebt ''gehoort'' allemaal onzin dus! STOP MET NEGATIEVE DINGEN OVER HAAR HIER OP BOKT WANT DAN BEN JE DUS HEEEL SCHEINHEILIG OF ZEG HET GEWOON IN DER GEZICHT OF WACHT TOT ZE WEER MAG LEZEN ZIJ MAG ZICH OOK VERDEDIGEN TEGEN JULLIE WANT JULLIE ZIJN GEWOON IN 1 WOORD ; ONTSPOORT!!


Ik heb zelf geen ervaring met BM stables. Maar wat ik wel even kwijt wil is dat ik jouwn reactie erg overdreven vindt.

Wie zegt dat de mensen, die slechte ervaring hebben met deze stal, geen verstand hebben van paarden? Waar haal je deze ONZIN vandaan?

Wie zegt dat de mensen, die slechte ervaring hebben met deze stal, niet tegen melanie heeft gezegd dat het paard niet goed is?


en als bijvoeging: hoe weet jij nu wat Melanie tegen andere mensen verteld over een paard?

Verder snap ik echt niet waarom hier nog geen slotje op is.

madacha
Berichten: 195
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: Den Bosch

Re: BM stables

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 23:49

Paula:
Dank je wel!
En het is EXACT zo zoals je hier schrijft.
Hoe Melanie ook probeerde om in contact te komen met mensen die haar zwart maakten, dit lukte niet want dat wilden die mensen niet.

Mistral 94 zegt dus een klacht te hebben en verteld dat Melanie liegt.
Nu ik doorvraag over welk paard ze van BM heeft en wat haar klacht was, reageert ze niet, ook niet op pms.Ze is ineens offline.

Is dit soms omdat er helemaal geen sprake was van leugens die verteld zijn bij de verkoop?

Mensen die klachten hebben krijgen bij BM ruimschoots de gelegenheid die kenbaar te maken, en dan wordt er altijd wat mee gedaan!!!( mits de mensen geholpen willen worden natuurlijk, maar anders moeten ze ook niet klagen vind je wel)

Mias
Berichten: 1777
Geregistreerd: 23-04-06
Woonplaats: drentshe hoofdstad

Re: BM stables

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 23:50

silvana schreef:
Jammer dat het topic van iemand die een gewone vraag had zo moet lopen.
Als de Moddie's eerlijk zijn gooien ze idd dit topic op slot.
Er word geroepen door mensen met lege profiels hoe slecht BM-stables is zonder dat ze enig bewijs kunnen overleggen.Is dat niet vreemd?Als ik Mel was zou ik niet alleen tros-radar een proces aandoen maar ook de mensen die hier laster verspreiden.

de mens halen hier twee dingen door elkaar,een eigen menig hebben en leugens verkopen omdat ze intressant willen zijn of iemand zwart willen maken.

TS,veel plezier met je paardje.


Wat heeft er mee te maken of je nou wel of niks in je profiel hebt staan?
Als je niets in je profiel hebt staan betekent het dan gelijk dat je liegt?

Verder is dit een discussie zonder eind. Ik vindt dat hier ook wel een slotje op mag.

En idd. TS veel plezier met je paard.

MISTRAL94

Berichten: 14257
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: Drenthe

Re: BM stables

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 23:50

silvana schreef:
Jammer dat het topic van iemand die een gewone vraag had zo moet lopen.
Als de Moddie's eerlijk zijn gooien ze idd dit topic op slot.
Er word geroepen door mensen met lege profiels hoe slecht BM-stables is zonder dat ze enig bewijs kunnen overleggen.Is dat niet vreemd?Als ik Mel was zou ik niet alleen tros-radar een proces aandoen maar ook de mensen die hier laster verspreiden.

de mens halen hier twee dingen door elkaar,een eigen menig hebben en leugens verkopen omdat ze intressant willen zijn of iemand zwart willen maken.

TS,veel plezier met je paardje.



Mijn lege profiel heeft niks met mijn ervaring over BM te maken. Ik zit lang genoeg en ben actief genoeg hier op bokt om niet zomaar een 1 of ander l*l verhaal op te hangen. Ik heb geen behoeft om mijn verhaal hier op bokt neer te zetten, wij hebben daar wel degelijk een paard weg die wel degelijk wat mankeerde. Helaas voor ons waren wij te goed van vertrouwen, wij hebben dus ook fouten gemaakt door te makkelijk met dingen om te springen. Helaas zijn deze dingen niet terug te draaien. Maar ik heb ook geschreven dat er ook ongetwijfeld paarden daar weg komen die niets mankeren.
Je mag hier in nederland je mening geven, dus ik heb een mening over BM deze zal gewoon niet veranderen Knipoog

MISTRAL94

Berichten: 14257
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: Drenthe

Re: BM stables

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 23:55

Ik heb zo'n sterk vermoeden dat het Melanie is die hier reageerd. Ik ben niet offline, ik kan er niets aan doen dat bokt er elke keer uitligt Knipoog

Ik heb er geen behoefte aan om aan een stel betweters mijn verhaal hier te vertellen. Een aantal hier in het topic weten dus wel wat er speelt...

madacha: Jij hebt jou mening ik heb die van mij respecteer dat net zoals ik het respecteer dat jij (als je Melanie zelf niet bent) het wel voor hun op neemt.

Plaatje1990

Berichten: 3946
Geregistreerd: 07-04-06
Woonplaats: Noord Brabant

Re: BM stables

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 23:59

Nee ik ben Paula zie je toch in mijn profiel!!! Pling

Plaatje1990

Berichten: 3946
Geregistreerd: 07-04-06
Woonplaats: Noord Brabant

Re: BM stables

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-06 00:00

Of we gaan gewoon ff fofos van anderen plaatsen he mensen die voor Melanie zijn!

lorelei

Berichten: 2424
Geregistreerd: 30-06-05
Woonplaats: groningen

Re: BM stables

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-06 00:03

over handelsstallen zijn altijd goede en slechte verhalen.ik heb zelf geen ervaring met deze stal,dus ga daar ook niet over oordelen.
wel vind ik voor je een paard koopt je het helemaal moet laten keuren,en dat niet na die tijd moet doen.

Kaia
Berichten: 307
Geregistreerd: 28-12-05

Re: BM stables

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-06 00:12

om maar even ontopic te blijven Haha!

Wij hebben nu ook 4 paarden van BM stables op stal staan! En ze bevallen tot nu toe super! Naja.. 1 iets minder, maar dat ligt niet aan BM stables zelf. De pony is daar uitgebreid getest en was super, maar je moet toch maar afwachten hoe de paarden reageren in een andere omgeving en onze pony veranderde iets, maar is nog steeds super in gebruik Haha! . Ik vind dat het vaak maar net is wat je er van maakt!
Naar elke stal moet je je verstand meenemen.. naar een handelsstal, maar net zo goed naar particulieren. Knipoog

madacha
Berichten: 195
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: Den Bosch

Re: BM stables

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-06 00:12

Aha Mistral,
na lang speuren en nadenken weet ik nu wie je bent.
Ik heb nu met Melanie telefonisch contact.

Jij kwam bij ons kijken, met je man en een baby voor een paard.
Er was toen net een jong paard teruggebracht, dit werd je ook verteld,(!) en ik was daarop aan het rijden.
Het verhaal was dat die mensen haar hadden teruggebracht omdat ze niet goed zou lopen.
Het was een hele grote Dravermerrie, die nog wat biljardeerde.
Jij en je man vonden haar voor jullie goed genoeg lopen.Ze was BRAAF en dat was het voornaamste, de rest zou je zelf wel bijsprijkeren d.m.v. rijden en longeren.
Je ruilde je eigen paard in.
Over dit paard ben je niet eerlijk geweest.
Ook kregen wij een hoop dol met een verzorgster van jullie paard, die boos was dat jullie haar hadden geruild.

Terwijl je wist dat wij dit paard net terug hadden gekregen omdat mensen haar niet goed vonden lopen, Melanie daar over heeft uitgelegd dat het voor jonge dravers soms heel moeilijk is om op een korte harde volte te lopen zoals dat tijdens een keuring gebeurd, heb je haar een tijd na thuiskomst toch laten keuren, waarop je veearts zei dat ze atactisch was.( dronken lopen)
Melanie heeft uitgelegd dat het soms zo kan lijken met dravers, dat dat hun typische gang is.

Je hebt haar toen erg zwart gemaakt, toch heeft Melanie er voor gezorgd dat je bij een andere stal haar kon ruilen.Je ruilde daar een paard terwijl je wist dat die van Melanie kwam, terwijl je rondbazuinde dat niemand naar BM moet gaan!Waarom deed je dat zelf dan wel al was het niet rechtstreeks bij haar?
Omdat je haar niet meer onder ogen durfde te komen?

Deze stal heeft de merrie opnieuw verkocht, ze is daar weer gekeurd en goedgekeurd.

MISTRAL94

Berichten: 14257
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: Drenthe

Re: BM stables

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-06 00:22

Al met al, dus 1 en dezelfde persoon!

Dus ondanks een ban nog steeds actief op bokt? Haha! Bloed kruipt waar het niet gaan kan Knipoog

madacha
Berichten: 195
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: Den Bosch

Re: BM stables

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-06 00:25

Wat bedoel je?

Melanie kan niet meelezen op Bokt, ze heeft een permanente ban.

Arabian_Girl

Berichten: 4733
Geregistreerd: 08-07-03

Re: BM stables

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-06 00:28

madacha ze kon wel lezen maar niet plaatzen ofz.met n ban kan je wel lezen.

maar vind het niet echt een nuttig topic meer.komt weer op het zelfde uit.