BM stables

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
lorelei

Berichten: 2424
Geregistreerd: 30-06-05
Woonplaats: groningen

Re: BM stables

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-06 00:32

de mensen zitten elkaar hier steeds zwarter te maken,ik vind dit niet netjes.

Plaatje1990

Berichten: 3946
Geregistreerd: 07-04-06
Woonplaats: Noord Brabant

Re: BM stables

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-06 00:34

GOOI TOPIC OPSLOT MENSEN DIE TEGEN IEMAND IETS HEBBEN GA NIET SCHIJNHEILIG LOPEN PRATEN TERWIJL IEMAND NIET KAN REAGEREN MAAR ZEG IN GEZICHT MAAR DAT DURVEN JULLIE NIT!

Mias
Berichten: 1777
Geregistreerd: 23-04-06
Woonplaats: drentshe hoofdstad

Re: BM stables

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-06 00:35

@ Paula. de caps een beetje onnodig vindt je niet.

Cyntje
Berichten: 23461
Geregistreerd: 31-10-05

Re: BM stables

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-06 00:37

Rolleyes , alweer een discussie hierover Verward
Kan bokt.nl hier niet gewoon een . achter zetten en topics hierover direct sluiten?

En voor de rest ga ik met Paula1990 mee... niet echt eerlijk als desbetreffend persoon geen weerwoord kan geven hè?

Bren79

Berichten: 3325
Geregistreerd: 04-01-05
Woonplaats: Valthe

Re: BM stables

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-06 00:37

Bepaalde mensen zijn slim genoeg om via andere proxyservers aan te melden en hierdoor weer alles kunnen lezen en posten(via nieuw aangemaakt account) dus helaas gaat dat verhaal niet op. dat iemand met een permanente ban hier niet meer kan komen

Heb geen ervaring met deze stal dus zal hier ook niks over kunnen zeggen Knipoog

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41662
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Re: BM stables

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-06 00:54

Dit topic is tot nu toe niet op slot gegaan omdat er weinig mis mee was. Wat mensen die niet echt serieus te nemen zijn ('aaah, verschikkelijk allemaal! Ik heb het zelf gezien op Tros Radar'), wat mensen met niet alleen positieve ervaringen uit eerste hand en vooral een hoop mensen die wel tevreden zijn met hun paard/pony die ze via BM stables hebben gekocht. Gewoon een topic over een bedrijf waar mensen meningen delen. Soms even een opstootje maar dat werd iedere keer of door andere gebruikers of door mods gecorrigeerd. So far so good.

Wat er nu echter gebeurt ben ik een stuk minder van gecharmeerd. Een gebruiker geeft aan dat ze geen geweldige ervaringen heeft, iemand van BM Stables dramt daar vervolgens over door en gooit vervolgens het hele verhaal op Bokt terwijl de betreffende gebruiker eerder aangegeven heeft geen behoefte te hebben aan een moddergooi wedstrijd.

Daarnaast ook meerdere malen gebeld door Natasha (eigenaresse van BM Stables) nu om 10 uur 's avonds en dat heeft ook niet bepaald een positieve indruk achter gelaten.

Tot nu toe zijn we behoorlijk coulant geweest naar het hele BM Stables verhaal toe maar dit houdt echt een keer helemaal op. Hier iig een slotje en we gaan ons beraden over wat we verder met deze BM stables topics gaan doen.