BM stables

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SDKuiper

Berichten: 172
Geregistreerd: 28-09-06
Woonplaats: Huizen, Noord-Holland

BM stables

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-06 19:23

Hoi!
Ik heb vandaag een 6 jarige draver gekocht bij melanie mutsers uit Prinsenbeek. zijn er hier mensen die daar ook een paard gekocht hebben?? en wat is jullie ervaring hiermee?
ik hoor heel erg graag van jullie.
xX Sanne

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Re: BM stables

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 19:25

Mwah.... er zijn hier op bokt wel een paar topics over BMstables. Gebruik de zoekfunctie eens Knipoog .

Wesco

Berichten: 5067
Geregistreerd: 22-11-03
Woonplaats: In het midden van het land of het zuiden

Re: BM stables

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 19:25

weet wat je vraagt hier zijn al vele discussie s over geweest

verginia
Berichten: 145
Geregistreerd: 04-02-06

Re: BM stables

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 19:28

ik heb daar een haflinger gekocht . Haha!
Super braaf beestje.
Welke draver heb je gekocht ?
Ik heb 2 dravers daar gereden : Charisma en Simone.
Nog veel plezier met je nieuwe paardje verder Knipoog

SDKuiper

Berichten: 172
Geregistreerd: 28-09-06
Woonplaats: Huizen, Noord-Holland

Re: BM stables

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-06 19:45

Simone! en ik heb er zelf een goed gevoel bij, maar er staan ineens allemaal enge verhalen op internet! daardoor ben ik bang geworden... maar Melanie leek me juist zo aardig!

Somebody_
Berichten: 6585
Geregistreerd: 10-09-04

Re: BM stables

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 19:47

Laat je niet leiden door ''enge verhalen'', daar schiet je niks mee op! Kijk gewoon hoe het gaat met jou pony, daar gaat het om!

verginia
Berichten: 145
Geregistreerd: 04-02-06

Re: BM stables

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 20:02

Ik heb ook enge verhalen gehoord..
Maar ik ben heel blij met me paardje.
Laat je niet gek maken.

edit : Leuk dat je simone hebt gekocht! Haha!

Goof

Berichten: 28795
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Re: BM stables

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 21:08

Leuk paard, heb haar toevallig gezien vandaag toen ik er ook kwam voor een paard! Knipoog

Ylana

Berichten: 7900
Geregistreerd: 09-07-04

Re: BM stables

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 21:11

Ik heb mijn eerste pony daar gekocht.
Een schat van en beest!

Axel_Clauw

Berichten: 3664
Geregistreerd: 12-01-04
Woonplaats: Heerhugowaard

Re: BM stables

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 21:14

Ik heb daar ook een paard gekocht.
Wel wat problemen gehad kwa liegen over leeftijd,ziek ect.
Maar ik heb toch een schat van een beesie dus heb er geen problemen mee!
Er staan daar vaak leuke paardjes te koop en hoor veel mensen die goeie ervaringen hebben gehad dus ik maak me geen zorgen over dat ik toevallig een aanvaring heb gehad.

SDKuiper

Berichten: 172
Geregistreerd: 28-09-06
Woonplaats: Huizen, Noord-Holland

Re: BM stables

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-06 21:20

Goof schreef:
Leuk paard, heb haar toevallig gezien vandaag toen ik er ook kwam voor een paard! Knipoog


ooww wat leuk! dank je wel. heb jij er ook een gekocht? en heb je mij dan ook gezien? haha

Goof

Berichten: 28795
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Re: BM stables

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 21:25

Ik heb heel veel mensen gezien, dus jou misschien ook wel.
En ja, ik heb Vueya mee naar huis genomen, die "met die lange manen"! Haha!

poekie

Berichten: 505
Geregistreerd: 11-07-04
Woonplaats: zwijndrecht

Re: BM stables

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 22:22

ik was met goof mee vanochtend,Je hebt een erg leuk paardje gekocht ik viel ook voor haar hoor.
maar ben erg blij met mijn eigen pony

MISTRAL94

Berichten: 14257
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: Drenthe

Re: BM stables

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 00:13

Hopelijk heb je het paard laten keuren, door een eigen gekozen dierenarts. wij hebben het niet gedaan en daar de gevolgen van ondervonden Knipoog

Schimmelig

Berichten: 6926
Geregistreerd: 07-06-04
Woonplaats: Amsterdam

Re: BM stables

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 00:19

De appaloosa in mijn profiel komt er vandaan! Super lief/leuk/geweldig/kan mijzelf niks beters wensen/mooi paard Ja

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Re: BM stables

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 00:37

Heb je het paard laten keuren? Is er bloed afgenomen bij de keuring om op eventuele verdoving of doping te controleren?
Ik zou er zelf niet zo snel een paard vandaan halen, maar het kan best dat je geluk hebt gehad....

SDKuiper

Berichten: 172
Geregistreerd: 28-09-06
Woonplaats: Huizen, Noord-Holland

Re: BM stables

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-06 08:18

ik heb haar (nog) niet laten keuren..

SDKuiper

Berichten: 172
Geregistreerd: 28-09-06
Woonplaats: Huizen, Noord-Holland

Re: BM stables

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-06 08:19

Goof schreef:
Ik heb heel veel mensen gezien, dus jou misschien ook wel.
En ja, ik heb Vueya mee naar huis genomen, die "met die lange manen"! Haha!

ooh wat leuk! die was ook mooi ja Haha! heb jij hem al laten keuren??

SDKuiper

Berichten: 172
Geregistreerd: 28-09-06
Woonplaats: Huizen, Noord-Holland

Re: BM stables

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-06 08:21

Goof schreef:
Ik heb heel veel mensen gezien, dus jou misschien ook wel.
En ja, ik heb Vueya mee naar huis genomen, die "met die lange manen"! Haha!

Ohja en ik ben die met die hoofddoek (de enige in de paardenwereld geloof ik Bloos ) dus als je dat hebt gezien, dan was ik het haha Doei!

Goof

Berichten: 28795
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Re: BM stables

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 08:23

Oh hoi!
Ik heb naast jou mijn koffie zitten drinken Haha!
Ik heb haar ook nog niet laten keuren (zondag he Knipoog ), maar gebeurt nog wel.

pimpeloentje

Berichten: 48
Geregistreerd: 03-10-03
Woonplaats: heerhugowaard

Re: BM stables

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 08:25

Mijn beste vriendin heeft er een paard vandaan, louter ellende. Nadat ze hem had gekeurd en er problemen waren geconstateerd, mocht hij opeens niet meer terug. Ze werd grof behandeld en opeens waren ze daar niet meer zo aardig.

weet dus waar je aan begint. Keuren is altijd verstandig
succes!

Smookey

Berichten: 1332
Geregistreerd: 11-04-03
Woonplaats: Bunde

Re: BM stables

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 09:37

Nou ik ben gisteren dus ook mee geweest met Goof en heb ook even met Mellanie zitten praten. Naar mijn idee is het een eerlijk en oprecht iemand en dat ze eens een paard verkoopt waar dingen aan mankeren geloof ik echt wel, maar ik geloof ik dat ze het dan of gezegd heeft, of echt niet heeft geweten!!! Mijn paard zal ook echt wel dingen mankeren, maar ik zou niet kunnen vertellen wat... Handelaren zijn in de ogen van de meeste mensen in de paardenwereld bij voorbaat niet goed. Ik hoorde dat het gisteren aardig druk was (toen Goof haar paard ging halen daar was ik niet bij ) en dat ze aardig wat heeft verkocht. En ik neem aan dat het zo vaker gaat. Dus ze heeft een aardige lopende handel en die paar waar iets niet helemaal goed bij ging wordt je dan aan opgehangen. Maar die honderd die vlekkeloos zijn verlopen daar hoor je (bijna) niemand over.
Daar komt bij (ik heb die discussies ook meegelezen toen der tijd) dat meer als de helft nog nooit daar was geweest, maar wel toen dertijd een oordeel er over had. Vaak van horen zeggen. En iedereen kent het spelletje fluister iets bij nummer 1 in zijn/haar oor en bij nummer 10 is het een ander verhaal!!!

Ik heb je paardje ook gezien, leuk beestje en heel veel plezier erbij. Laat je niet bang maken door verhalen. Vertrouw op je eigen intuïtie...

Groetjes Ilse

SDKuiper

Berichten: 172
Geregistreerd: 28-09-06
Woonplaats: Huizen, Noord-Holland

Re: BM stables

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-06 10:34

Smookey schreef:
Nou ik ben gisteren dus ook mee geweest met Goof en heb ook even met Mellanie zitten praten. Naar mijn idee is het een eerlijk en oprecht iemand en dat ze eens een paard verkoopt waar dingen aan mankeren geloof ik echt wel, maar ik geloof ik dat ze het dan of gezegd heeft, of echt niet heeft geweten!!! Mijn paard zal ook echt wel dingen mankeren, maar ik zou niet kunnen vertellen wat... Handelaren zijn in de ogen van de meeste mensen in de paardenwereld bij voorbaat niet goed. Ik hoorde dat het gisteren aardig druk was (toen Goof haar paard ging halen daar was ik niet bij ) en dat ze aardig wat heeft verkocht. En ik neem aan dat het zo vaker gaat. Dus ze heeft een aardige lopende handel en die paar waar iets niet helemaal goed bij ging wordt je dan aan opgehangen. Maar die honderd die vlekkeloos zijn verlopen daar hoor je (bijna) niemand over.
Daar komt bij (ik heb die discussies ook meegelezen toen der tijd) dat meer als de helft nog nooit daar was geweest, maar wel toen dertijd een oordeel er over had. Vaak van horen zeggen. En iedereen kent het spelletje fluister iets bij nummer 1 in zijn/haar oor en bij nummer 10 is het een ander verhaal!!!

Ik heb je paardje ook gezien, leuk beestje en heel veel plezier erbij. Laat je niet bang maken door verhalen. Vertrouw op je eigen intuïtie...

Groetjes Ilse



jaa die indruk kreeg ik ook! En idd wat je zegt.. de helft van die mensen is er waarschijnlijk nog nooit geweest. al hun informatie van horen zeggen .. ik zal haar voor de zekerheid wel laten keuren, dat is natuurlijk altijd verstandig, maar ik ga er maar van uit dat ik gewoon een gezond paard mee naar huis krijg! Het is in ieder geval (gisteren dan) een super lief beestje, dus ja.

Anoniem

Re: BM stables

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 13:22

Met handelsstallen is het zo, er bestaan altijd goede en slechte verhalen. Zolang je maar gewoon zelf het paard keurt op voorhand, goede afspraken maakt, en weet wat je koopt, geen probleem imo.

Veel plezier trouwens met je nieuwste aanwinst!

DiantaM
Berichten: 11274
Geregistreerd: 10-04-04

Re: BM stables

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-06 09:42

SDKuiper schreef:
ik heb haar (nog) niet laten keuren..

kijk en dat is gewoon dom.. bij wie je ook koopt, altijd vtv laten keuren. Men maakt misbruik van de onwetendheid van kopers.