Wat is een goed trailerslot?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Urielle

Berichten: 50074
Geregistreerd: 28-07-05
Woonplaats: Rilland

Wat is een goed trailerslot?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-06 22:22

Morgen ga ik onze nieuwe tweedehands trailer halen Haha! Haha! Haha!
Maar... er moet nog een trailerslot op. Iemand nog tips?
want ik heb daar echt geen verstand van en laat me alles aansmeren
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 11-11-06 14:25, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Titel verduidelijkt.

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Re: Trailerslot

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 10:49

Gewoon een "simpele"die je over de dissel schuift. Onderaan gaat er dan een pin doorheen en een hangslot. Deze kan je ook gebruiken als de trailer aangekoppeld is (natuurlijk niet als je rijd). Kosten geloof ik iets van 30 euro.

Jol1
Berichten: 1843
Geregistreerd: 07-10-05

Re: Trailerslot

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 10:55

Al-KO-trailerslot, kun je ook je trailer op slot zetten als hij aangekoppeld is. Dat slot is alleen vrij duur; ik heb 166,60 euro betaald incl. montage. Het is wel een speciaal gekeurd slot en je krijgt er ook zo'n pasje bij.(speciaal voor de verzekering)

magicrover
Berichten: 1077
Geregistreerd: 03-02-06
Woonplaats: klein huisje in het bos

Re: Trailerslot

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 14:56

Ik heb hetzelfde slot als Jol1, moest van de verzekering.

joelle

Berichten: 459
Geregistreerd: 07-09-04
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Trailerslot

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 14:57

Wij hebben ook hetzelfde slot, zat al bij de trailer toen we hem kochten.

__KELLY
Berichten: 3331
Geregistreerd: 05-09-05

Re: Trailerslot

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 15:02

bij onze trailer zit een slot 'ingebouwd' zegmaar