Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 14 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Gaat Mansion (Totilas x Krack C) nog verrichting doen?

 
Profiel   

Een vraag voor degenen die een beetje de hengstenkeuringen volgen.
Ik was op de hengstenkeuring gek van Mansion. De jury ook, want hij werd premiehengst. Heb afgelopen seizoen ook een paar mooie veulens van hem voorbij zien komen. Maar volgens mij heeft hij nog steeds geen verrichting gelopen. Kan er niks van terugvinden bij KWPN. Dus dan zou hij niet goedgekeurd zijn?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-21 14:53 



 
Profiel   

Niemand?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-21 21:03 



 
Profiel   

manubres schreef
Een vraag voor degenen die een beetje de hengstenkeuringen volgen.
Ik was op de hengstenkeuring gek van Mansion. De jury ook, want hij werd premiehengst. Heb afgelopen seizoen ook een paar mooie veulens van hem voorbij zien komen. Maar volgens mij heeft hij nog steeds geen verrichting gelopen. Kan er niks van terugvinden bij KWPN. Dus dan zou hij niet goedgekeurd zijn?


Klopt! En ook nergens anders goedgekeurd volgens mij

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-21 21:26 



 
Profiel   

Sannum schreef
manubres schreef
Een vraag voor degenen die een beetje de hengstenkeuringen volgen.
Ik was op de hengstenkeuring gek van Mansion. De jury ook, want hij werd premiehengst. Heb afgelopen seizoen ook een paar mooie veulens van hem voorbij zien komen. Maar volgens mij heeft hij nog steeds geen verrichting gelopen. Kan er niks van terugvinden bij KWPN. Dus dan zou hij niet goedgekeurd zijn?


Klopt! En ook nergens anders goedgekeurd volgens mij


Weet je ook waarom niet? En of hij nog verrichting gaat lopen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-21 22:10 



 
Profiel   

Hij heeft vorig jaar in najaarsonderzoek meegelopen. Is net voor het examen naar huis gegaan in overleg? Dat stond zo omschreven in het bericht.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-21 12:33 



 
Profiel   

AM_Horses schreef
Hij heeft vorig jaar in najaarsonderzoek meegelopen. Is net voor het examen naar huis gegaan in overleg? Dat stond zo omschreven in het bericht.


Ja, zoiets had ik begrepen, vanwege gebitsproblemen...Maar zou in het voorjaar weer aangeboden worden, maar niks meer over gehoord. Heb KWPN gevraagd maar staat ook niet voor het najaar ingeschreven. Vond het wel een aansprekende hengst eventueel voor mijn merrie. Maar zonder verrichting krijg je een register B veulen en daar zit ik niet op te wachten...

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-21 13:20 



 
Profiel   

Bel of mail dan eens naar de eigenaar?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-21 20:18 



 
Profiel   

s0173957 schreef
Bel of mail dan eens naar de eigenaar?


Ik heb na de hengstenkeuring via Messenger contact met hem gehad. Om wat te vragen over moederlijn en karakter. Daar heeft hij destijds overal op geantwoord. Heb nu weer een bericht gestuurd, het bericht is bekeken maar ik krijg geen antwoord....

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 00:38 



 
Profiel   

EHK -> F-AM

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 21:03 



 
Profiel   

Ik heb een mansion nakomeling gekocht en de vraag bij de eigenaren neergelegd. Enerzijds maakt het me niet heel veel uit, anderzijds is een (goed)gekeurde vader altijd beter natuurlijk.

Het laatste nieuws wat ik gehoord heb is dat hij als het goed is aankomend onderzoek aangeboden gaat worden!

Nu nog even afwachten tot eind van de maand of het echt gebeurd.

Reden dat hij nu aangeboden wordt en niet in het voorjaar was dat er toen een hengst meeliep uit dezelfde moeder, en dat wilden ze niet. Dan kon hij nog doorgetraind worden en het hopelijk beter doen als zijn (half)broer. De verwachtingen van mansion zouden hoger zijn als van die hengst.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 22:06 



 
Profiel   

lonimma schreef
Ik heb een mansion nakomeling gekocht en de vraag bij de eigenaren neergelegd. Enerzijds maakt het me niet heel veel uit, anderzijds is een (goed)gekeurde vader altijd beter natuurlijk.

Het laatste nieuws wat ik gehoord heb is dat hij als het goed is aankomend onderzoek aangeboden gaat worden!

Nu nog even afwachten tot eind van de maand of het echt gebeurd.

Reden dat hij nu aangeboden wordt en niet in het voorjaar was dat er toen een hengst meeliep uit dezelfde moeder, en dat wilden ze niet. Dan kon hij nog doorgetraind worden en het hopelijk beter doen als zijn (half)broer. De verwachtingen van mansion zouden hoger zijn als van die hengst.


Oké, dat is apart...bij het KWPN zeiden ze dat hij nu niet was ingeschreven...aankomend voorjaar dan pas?

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-21 15:56 



 
Profiel   

Geen idee dan helaas, toen ik mijn veulen kocht heb ik ze gebeld en was het plan hem zeker aan te leveren. In augustus zag ik net heb ik via Messenger contact gehad en werd er verteld dat het zeker nog het plan was.
In dat tijdsbestek kan er nog veel gebeuren natuurlijk maar ik had wel de hoop dat hij echt nog aangeleverd werd. Maar ik ga het langzaam somber inzien dan helaas…

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-21 16:19 



 
Profiel   

Hij lijkt er niet te zijn…. Heel jammer

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-21 10:23 



 
Profiel   

lonimma schreef
Hij lijkt er niet te zijn…. Heel jammer


Ik vind het heel raar dat er zoveel geheimzinnigheid rondom dat paard is...
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-21 11:01 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 14 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen