Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 28 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

Hengstenkeuze NRPS appaloosa ster preferente model merrie

 
Profiel   

Gewoon een vraag hoor maar waarom niet terug naar Gerben voor volgend jaar? Ik vind zelf bv Pocoloco ook een hele aansprekende hengst, komt uit Hermes. Ik weet alleen niet of je ergens dan terug komt in je eigen lijn van je merrie…
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-05-23 15:08 



 
Profiel   

dieseltje09 schreef
Gewoon een vraag hoor maar waarom niet terug naar Gerben voor volgend jaar? Ik vind zelf bv Pocoloco ook een hele aansprekende hengst, komt uit Hermes. Ik weet alleen niet of je ergens dan terug komt in je eigen lijn van je merrie…


Pocoloco is een hermes x peru's scen toa...mijn merrie is een scen toa.
Ik vind dit te dicht op elkaar komen helaas.
Gerben heeft qua hengstenbestand alleen Oquido die qua bloedlijnen enigszinds aansluit op mijn merrie.
Ik wil me graag orienteren op meerdere hengsten die passen op mijn merrie en niet nu al vasthouden aan Oquido, ik heb nog geen idee wat dit veulen gaat doen, hoe het in elkaar steekt, hoe het beweegt, hoe het karakter is...dus ik ben graag voorbereid op eventueel een andere keuze voor Shoeby, mocht dit veulen niet voldoen aan hetgene wat ik graag zou willen fokken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-05-23 20:03 



 
Profiel   

Voldoet niet aan je wens van dressuurpaard.
Maar wat vindt je van Little Indian, ik vind het zelf wel een mooie appaloosa welke goed heeft gepresteerd in de springsport en je hebt volledig ander bloed.
Ook heeft hij een top karakter.

https://www.jv-horses.com/nl/paard/Litt ... ek-x-Limbo
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 00:19 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 28 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen