Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 3 [ 54 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Plaats een nieuw onderwerp

Hengst voor solitair x lysander stermerrie

 
Profiel   

Gelders past heel goed bij jouw wensen. Ik zou wel een hengst met maat nemen aangezien je merrie 165 is en de Cardento 162.
Voor maat, een sterke bovenlijn en een mooi front kan je denken aan Alexandro P, Casaron of Edmundo. De laatste twee geven ook echt hele fijne karakters, ik ken meerdere Casarons (waaronder die van mezelf) waarbij het opstappen en wegrijden was, super nuchter en makkelijk. Zelfde hoor ik over Edmundo. Alexandro heb ik geen persoonlijke ervaring mee. Alexandro is wel een echte modellen maker, zijn eigenlijk altijd mooie paarden met een mooi front, uit heel verschillende merries.
Floris past ook heel goed bij jouw fokdoel, echter zou ik het om de bovenlijn niet durven, ik heb er meerdere gezien die een beetje uit 2 delen bestonden, en dat lijkt bij jouw merrie op de geplaatste foto's ook.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-19 15:39 



 
Profiel   

Alexandro is een echte stempelhengst. Mijn Alexandro was net iets koeler in de kop dan de merrie. Die Alexandro staat nu bij Theo Timmerman in het vierspan.(internationale marathon) Had als dressuurpaard ook fijn geweest want hij zat als een droom.

Denk dat Casaron en Edmundo ze nog iets ongecompliceerder geven in het karakter dan Alexandro. Maar ook Alexandro levert fijne werkwillige paarden

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-19 16:14 



 
Profiel   

Mijn merrie is 167/168 en de cardento is +-165
De fairytale en zapatero vdl weet ik niet hoe groot die zijn, maar de glenfidditch is met 3 jaar net zo groot als moeders en de verwachting van beide indian rock veulens is 170+ (de eerste van de indian rock is nu 2 en al ruim 160 gepasseerd)

Ik ga zeker even kijken naar de 3 bovengenoemde hengsten! Bedankt voor de tips, hier heb ik zeker iets aan! +:)+

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-19 20:04 



 
Profiel   

Ah oké, dat is groter dan in de database staat

Dan zou je ook de hengst imposant EM kunnen overwegen! Hele brave werkwillige hengst, altijd goed gehumeurd
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-19 16:17 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 3 [ 54 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen