hengst voor merrie Calido x Lord Z

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Liennekelien
Berichten: 3
Geregistreerd: 25-08-19

hengst voor merrie Calido x Lord Z

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-19 18:11

Afbeelding

Ik heb een erg leuke merrie waaruit ik een dressuurgericht veulen zou willen fokken. Mijn merrie mist wat front, zou zeker een betere stap mogen hebben en kan nogal heet en sterk worden bij het rijden. Dus zeker een hengst die deze punten zou kunnen verbeteren. In omgang een super gemakkelijke merrie. Ik rijd er dressuur klasse M mee.


Afbeelding

KuilderR

Berichten: 374
Geregistreerd: 19-06-16
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-19 19:34

Weet niet of Uphill zou kunnen? Dat is namelijk een hengst waar ik redelijk snel aan denk bij de beschrijving. Maar ik ben een leek wat betreft fokken.

Lami
Berichten: 563
Geregistreerd: 17-07-03

Re: hengst voor merrie Calido x Lord Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-19 09:32

Nooit een dressurhengst erop is mijn mening. Een springhengst die beweging vererft als bijv Connect of natuurljk VanGogh. Dat de merrie front mist zie ik niet, niet op stand.

Elisa2

Berichten: 37116
Geregistreerd: 31-08-04

Re: hengst voor merrie Calido x Lord Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-19 10:45

Heb je een goede standfoto? +een linkje naar horsetelex?

Liennekelien
Berichten: 3
Geregistreerd: 25-08-19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-19 13:19

Lami schreef:
Nooit een dressurhengst erop is mijn mening. Een springhengst die beweging vererft als bijv Connect of natuurljk VanGogh. Dat de merrie front mist zie ik niet, niet op stand.


En waarom zou je geen dressuur hengst nemen als ik vragen mag?

Kaitlyn

Berichten: 9726
Geregistreerd: 04-06-06
Woonplaats: Veluwe

Re: hengst voor merrie Calido x Lord Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-19 13:27