Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 22 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Ponyhengst voor Pablo x Kantjes Ronaldo merrie

 
Profiel   

Ik ben op zoek naar een ponyhengst voor mijn merrie.
Merrie is zelf formaat grote D pony.
Pablo x Kantjes Ronaldo.
Wat ik wil bekomen is vooral meer lengte in de hals en verbetering van de galop.
Het veulen wordt gefokt met het oog op een goede springpony.
Merrie zelf is bont en zou leuk zijn moest ze dit doorgeven aan haar veulen maar ik ga niet op kleur selecteren, wel wil ik een hengst uit een prestatielijn.
Zelf heb ik altijd gezegd dat, als ik een ponymerrie had, ik door Pablo wou laten dekken maar die valt nu af omdat ze natuurlijk een dochter van hem is. Foto's heb ik nog niet want ik heb de merrie net gekocht.

Pablo (springt tot 1m35)
[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-20 12:34 



 
Profiel   

Als je echt een goede springpony wil fokken zou je kunnen kijken richting kanshebber.
Cestanii is ook een optie. Beide echt springpony makers (naast kantjes Ronaldo).
ik ben overigens meer van de dressuurpony's ;-)
maar echt veel goede kanshebbers gezien qua springen!
Misschien krijg je wel een iets delicaat bloed, als in, vrij heet, maar voor het springen wel echt top!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-20 12:40 



 
Profiel   

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Bij deze enkele foto's.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-20 17:58 



 
Profiel   

Volgende week zaterdag is de New Forest hengstenkeuring in Ermelo. Wellicht verstandig daar eens een kijkje te nemen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-20 18:16 



 
Profiel   

Hoe oud is de merrie? Ze ziet er vrij jong uit..

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-20 18:25 



 
Profiel   

ze zou 3 moeten worden volgens diegene waar ik haar gekocht heb. Paspoort was nog niet aangevraagd, zijn ze nu mee bezig, dus exact weet ik het niet.

Wou ze laten dekken omdat ik ze nog niet klaar vind om zadelmak te maken

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-20 18:39 



 
Profiel   

:wow: :oo Serieus bijna 3? Als je had gezegd dat je een jaarling hebt gekocht had ik het ook geloofd :o

Ze ziet er nog jong uit, wel mooi getekend!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-20 18:53 



 
Profiel   

lex is een goede springhengst

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-20 18:55 



 
Profiel   

[ img ]
Shine on.... top hengst.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-02-20 10:12 



 
Profiel   

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-02-20 10:16 



 
Profiel   

Ik heb vorig jaar wen veulen van pablo gefokt uit mijn springpony merrie van don cremello du bois. Merrie komt uit een new forest merrielijn (jasperx merrie moscan). Haar new forest moeder was niet heel lang en had wat onderhals. Zij zelf heeft mooi veel lengte en hele mooie hals. Hieronder foto's van haar en haar pablo veulen. Ik heb haar nu dragend van cassanova du bois.
[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-03-20 00:14 



 
Profiel   

[ img ]
[ img ]
[ img ]
Cassanova du Bois kan kwa type hele mooie verbetering maken op de merrie!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-03-20 11:53 



 
Profiel   

Top pony NF hengst; Filoulou van de Claevervallei ( Berkshof Billboard x Watershof pretendent ) volle zuster liep 135 en volle broer 125 en nog een zuster 110, is 148 van maat en dekt aan de hand. Subliem karakter. Uit de sport wegens blessure. Staat in Belgiƫ Franstalig gedeelte Regio Han-Sur-Lesse. Nederlands geen probleem. Info op 0 (032) 475705941

[ img ]

[ img ]



[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-20 12:36 



 
Profiel   

Kijk eens bij Stal het Gruyter, hier staat vast een passende hengst

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-20 06:38 



 
Profiel   

Is je merrie nagekeken op wormen? Ik vind het een typisch wormen buikje met weinig bespiering op de bovenlijn wat je vaker terug ziet door de wormen

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-20 08:06 



 
Profiel   

Verbetering van de hals kan onze GGK kampioens AV dekhengst Yanour Hayati zeker voor zorgen.
De springsport is een van de weinige sporttakken waarin deze alleskunner nooit in is uitgebracht maar in beweging en een krachtige galop munt hij absoluut uit (vorig jaar best bewegend paard en 2018 overall winnaar best Condition endurance AVS) en stempelt deze ook.

Dit seizoen staat Yanour onder zeer gunstige voorwaarden ter dekking via vers verzend KI. Voor meer informatie kijk op FB pagina van Yildiz Arabians of PB.


[ img ]


[ img ]


[ img ]


[ img ]


Enkele nakomelingen;


[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-04-20 09:53 



 
Profiel   

Als ik er iets arabisch wil op zetten kies ik mijn eigen goedgekeurde dekhengst :#
Ik heb een gratis dek gekregen van een 3 jarige D pony omdat ik de paarden van de hengsteigenaar rij dus die dek ga ik nu waarschijnlijk gebruiken. Hengst is dressuur gefokt maar kan ook uitmuntend springen. Hebben hem laatst laten vrijspringen en sprong makkelijk en met top techniek over 1m40

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-04-20 20:07 



 
Profiel   

Ben benieuw hoe oud jouw merrie is? Ze ziet er op de foto's uit als een jaarling? :o
Stal de Gruyter heeft binnenkort online hengstenshow.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-04-20 21:27 



 
Profiel   

We hebben besloten om nog een jaartje te wachten met dekken. Toen ik het paspoort kreeg bleek dat ze inderdaad nog maar 2 is. Gisteren hebben we haar wel eens laten vrijspringen en dit deed ze echt ontzettend goed

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-20 17:48 



 
Profiel   

Lekker dier hoor!
Kan ook niet anders met zo'n springgenen er achter.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-20 21:04 



 
Profiel   

lailapri schreef
Ik heb vorig jaar wen veulen van pablo gefokt uit mijn springpony merrie van don cremello du bois. Merrie komt uit een new forest merrielijn (jasperx merrie moscan). Haar new forest moeder was niet heel lang en had wat onderhals. Zij zelf heeft mooi veel lengte en hele mooie hals. Hieronder foto's van haar en haar pablo veulen. Ik heb haar nu dragend van cassanova du bois.
[ [url=m/DSNDDn.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/pw6n5M.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/tR8mYy.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/4h9WXU.png]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/hVUDSN.png]Afbeelding[/url] ]


Dat veulen lijkt wel erg op die van ts...

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-20 21:14 



 
Profiel   

Knert schreef
Dat veulen lijkt wel erg op die van ts...


Toch is het echt niet dezelfde. Mijne komt uit een Kantjes Ronaldo merrie :j
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-20 17:44 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 22 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen