Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 4 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Welke hengst voor mijn Douglas x Dutchboy merrie

 
Profiel   

Hoihoi, welke hengst raden jullie aan voor mijn merrie :)
Het veulentje mag wel net iets meer formaat krijgen en ik wil eigenlijk wel graag een zwarte of donkerbruine hengst kiezen. Sorry geen hele duidelijke standfoto op dit moment, als ik die komende dagen nog kan maken voeg ik hem toe!


[ img ]


[ img ]


[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-21 14:46 



 
Profiel   

Zelf ben ik Jelle erg fan van Negro en Escobar. Negro is 1.70 m en zwart van kleur en Escobar is 1.69 m en donkerbruin. Misschien één van hen? :) Mooie merrie trouwens <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-21 15:41 



 
Profiel   

Ik denk dat de TS in de springrichting wil fokken? Een linkje naar horsetelex en een goede standfoto zijn welkom.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-05-21 08:04 



 
Profiel   

Hoihoi,

Vorig jaar heb ik een enorm mooi veulen gekregen van de hengst Grand Slam. (moeder is Indoctro x Landgraf)
Niet de kleur die jij wil, maar wel hoog op de benen, toegankelijk, makkelijk en eerlijk paard (jaarling) en slanke bouw.

Ik weet niet wat jij aan je merrie wil verbeteren, maar zo te zien is ze een zwaar gebouwd paard, ik zou dan zelf kiezen voor een wat luxere hengst. Mijn merrie heeft ook een wat stevige bouw en kies daarom voor het luxere type hengst, zodat het veulen interessant blijft voor de sport.

Zelf overweeg ik dit jaar I'm special de muze, 1.71, (Emerald van 't Ruytershof x Nabab de Reve)
en Baloutaire, 1.72, (Balou du Rouet x Chacco Blue)

En ik ben nog niet helemaal uitgekeken :)
Succes met je zoektocht!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-05-21 13:55 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 4 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen