Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 4 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Dominator Z ja of nee?

 
Profiel   

Hee allemaal,

Ik ben opzoek naar een hengst voor aankomend dekseizoen. Het gaat om een Vaillant x Ekstein merrie. Fijn paard, voorzichtig maar best een pittig karakter. Het liefst dus een hengst die een meewerkend karakter doorgeeft, veel vermogen en maat is zeer belangrijk. De merrie zelf was laat rijp. Ik heb afgelopen seizoen een veulen gefokt met Finishing Touch, ziet er tot nu toe goed uit.

Ik zat zelf te denken aan Dominator Z of Carrera VDL. Iemand hier ervaringen of ideeen over? Ook qua nakomelingen? En hoe gaat dat met het dekgeld? Ik kan nergens vinden wat Dominator kost haha.

Bedankt alvast voor het meedenken!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-04-20 21:10 



 
Profiel   

Dekgeld is op aanvraag, moet je even bellen...alleen diepvries trouwens.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-04-20 08:40 



 
Profiel   

Dominator Z stond afgelopen seizoen al op €1.500 geloof ik. Nu voor ICSI staat hij op €1.800,-
Ik vind het wel een heel ander type dan Carrera.

Dominator heeft ondertussen op Zangersheide al twee goedgekeurde, jonge zonen. Springt zelf de pannen van het dak maar ik vind hem "te" groot. 1.78 is aardig groot als hengst, en zijn zonen zijn ook al 1.68 en 1.72 met 4 en 5 jaar..

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-04-20 12:42 



 
Profiel   

en vergeet ook niet dat er een wereldruiter op zit. Die maakt dat paardrijden op ieder dier er super makkelijk uitziet.

Zijn 2 nakomelingen tijdens de hengstenkeuring gezien en springen zeer goed. ook wel 2 verschillende types. Wat spreekt jouw zelf aan in Dominator, en waarom zou je hem willen gebruiken?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-04-20 13:07 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 4 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen